MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Kan je ergens een aanvraag indienen om ook bij mijn lokale jumbo te komen liggen? Xxlnutrition hebben ze wel al, alleen helaas tot op heden geen musclemeat

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.802
Kan je ergens een aanvraag indienen om ook bij mijn lokale jumbo te komen liggen? Xxlnutrition hebben ze wel al, alleen helaas tot op heden geen musclemeat
Zijn Jumbo Franchises dus met een eigen ondernemer. Het is 1 voor 1 met een ondernemer praten en hem/haar overtuigen van jouw concept. Ik focus mij op het moment vooral op Jumbo's waar nog geen sportmaaltijd ligt, want de kans op nee is wat groter als ze al wat hebben liggen. Er komen 2-3 jumbos bij per week bij ons. Ga vanmiddag weer twee toevoegen aan deze kaart: https://musclemeat.nl/ook-verkrijgbaar-bij/

Zijn Jumbo Franchises dus met een eigen ondernemer. Het is 1 voor 1 met een ondernemer praten en hem/haar overtuigen van jouw concept. Ik focus mij op het moment vooral op Jumbo's waar nog geen sportmaaltijd ligt, want de kans op nee is wat groter als ze al wat hebben liggen. Er komen 2-3 jumbos bij per week bij ons. Ga vanmiddag weer twee toevoegen aan deze kaart: https://musclemeat.nl/ook-verkrijgbaar-bij/
had je nog een DM gestuurd vorige week omdat je in de buurt was zaterdag :P

• #12.804
had je nog een DM gestuurd vorige week omdat je in de buurt was zaterdag :P
Ah sorry gemist. Waar heb je dat gestuurd? Op FB en Insta (prive account) krijg ik door het aantal volgers teveel berichten waardoor ik niet alles kan lezen.
Afgelopen zaterdag was meet & greet Jumbo Foodmarkt Dordrecht idd.

Ah sorry gemist. Waar heb je dat gestuurd? Op FB en Insta (prive account) krijg ik door het aantal volgers teveel berichten waardoor ik niet alles kan lezen.
Komen jullie ook nog in Breda bij de Foodmarkt?

Ja privé idd via Instagram. En snap wel dat je veel,berichten krijgt haha

• #12.810
Lol kom je uit Barendrecht?

Ah, ik bedoelde meet en greet. Ik wist niet jullie ook maaltijden verkochten bij de Jumbo, ik ga gelijk checken. :D

Ik hem mijn meet & Greet daar al gehad in Breda :D. Er komen nog twee meet & greets aan. Ik zal ze hier ook wel even posten dan als aankondiging.

• Like
Waarderingen: BB_
  • Like
Hey Olivier,
Alle biefstuk in de aanbieding zie ik, top!
Wilde die gegrilde biefstukblokjes daarom eens proberen maar daar staat de gewone prijs.

• Like
  • #12.816
Super! Had laatst naar de avocado gevraagd in dit topic. Inmiddels een zak ervan op en smaakt top. Geldt voor de ananas hetzelfde dat alle stukken perfect rijp zijn?
Ananas komt van dezelfde producent en is echt heel lekker. Verschil is dat het past geoogst wordt wanneer de ananas volledig gerijpt is. Veel meer smaak en ook nog eens meer voedingswaarden erdoor.

Klinkt goed allemaal, dat wordt binnenkort ook een zak avocado en ananas mee bestellen!

• #12.820
Terug
Naar boven