Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

regel ik :D


Boem! Gains incoming. Eet je de ananas tezamen met de biefstuk? Help met verteren :D.
Nee ik heb ananas als pre workout meal. Naast 120 gram rijst, 175 gram kipfiletblokjes indian butter (echt heerlijk icm avocado) en 70 gram avocado. Een van mijn favoriete maaltijden elke dag. Enige kookwerk wat ik zelf doe is rijst koken want met de hoeveelheden die ik eet is jullie kant-en-klare rijst niet te betalen. Rest komt allemaal van jullie nu zo ongeveer (kip, zalm, steak, avocado, ananas, sperziebonen). Zou nog graag een grote zak van deze mix bij jullie zien: https://www.ah.nl/producten/product/wi226480/bonduelle-gegrilde-groenten-mix
 
Laatst bewerkt:
Nee ik heb ananas als pre workout meal. Met 120 gram rijst, 175 gram kipfiletblokjes indian butter (echt heerlijk icm avocado) en 70 gram avocado. Een van mijn favoriete maaltijden elke dag. Enige kookwerk wat ik zelf doe is rijst koken want met de hoeveelheden die ik eet is jullie kant-en-klare rijst niet te betalen. Rest komt allemaal van jullie nu zo ongeveer (kip, zalm, steak, avocado, ananas, sperziebonen). Zou nog graag een grote zak van deze mix bij jullie zien: https://www.ah.nl/producten/product/wi226480/bonduelle-gegrilde-groenten-mix
Er is iets wat daar op lijkt.
 
Hi Olivier,

Mijn pakket met bestelnummer #408085345 kwam eerst een halfuur te laat.

Vervolgens mis ik 2x blauwe bessen en 2x kippendijen.. Niet erg tevreden over, kan jij hier achteraan?

Thanks!
 
IMG_20230523_225922_318.jpg
 
Excuses! Ik zorg dat het vanavond nageleverd wordt.


Dat is een mooie vrieskast :D en nog helemaal gevuld ook. Bedankt voor je support :thumbs: !
Dank! Vanavond ben ik alleen niet thuis(tot 18:00 alleen), morgenavond zou beter zijn.
 
Dank! Vanavond ben ik alleen niet thuis(tot 18:00 alleen), morgenavond zou beter zijn.
Als het goed is heb je al een tracking. Kan je deze openen en veld notitie bezorger invullen met: indien afwezig, pakket voor deur zetten ? En anders komt trunkrs morgen avond terug.
 
Via XXL jullie pre workout gekocht. Sterk spul. na 1u trainen nog steeds niet uitgewerkt. Die ga ik niet s avonds laat gebruiken lol.
Werkt beter dan mijn pre met DMAA :D
 
Via XXL jullie pre workout gekocht. Sterk spul. na 1u trainen nog steeds niet uitgewerkt. Die ga ik niet s avonds laat gebruiken lol.
Werkt beter dan mijn pre met DMAA :D
Hehe, heb daarom ook heel bewust op website gezet begin met halve scoop. Een hele scoop kan altijd nog. Voor in de avond is de pineapple versie zonder caffeine.
 
Hehe, heb daarom ook heel bewust op website gezet begin met halve scoop. Een hele scoop kan altijd nog. Voor in de avond is de pineapple versie zonder caffeine.
Wat maakt de pre eigelijk zo sterk dan? Als je naar de ingrediënten kijkt is het gewoon standaart als elke andere Preworkout bijna namelijk.
 
Wat maakt de pre eigelijk zo sterk dan? Als je naar de ingrediënten kijkt is het gewoon standaart als elke andere Preworkout bijna namelijk.
De grootte van de scoop?
 
Wat maakt de pre eigelijk zo sterk dan? Als je naar de ingrediënten kijkt is het gewoon standaart als elke andere Preworkout bijna namelijk.
De verhouding. Elke preworkout is 300mg caffeine en daarna veel te weinig van alle andere stoffen om een effect te hebben. Alle 10gr scoops is puur marketing want dan haal je er zoveel uit, is het goedkoop en dan koopt iedereen het. Kan er niet tegen. Je kan ook niet een dubbele 10gr scoop nemen, want dan krijg je 600mg caffeine binnen. Het is een 25gr scoop waar je tenminste binnen krijgt in de juiste verhouding.

Edit: ook kiezen de meeste voor de malaat (appelzuur) versie van de ingredienten. Dus dan zit al er weinig in en dan moet je het ook nog is een derde ervan afhalen omdat het appelzuur is.
 
Laatst bewerkt:
even de ingrediënten erbij zodat je gelijk ziet wat er in zit.

IMG_0411.jpeg
 
Snap nooit goed waarom creatine in een preworkout? Meestal word dit al apart gesupplementeerd?
Precies scheelt weer 3gr in die scoop wat voor een andere stof plaats maakt
 
Precies scheelt weer 3gr in die scoop wat voor een andere stof plaats maakt
Vulling

Oud maar goud:


Conclusie: bestudeer aan de hand van studies (of door trial-and-error) alle ingrediënten die er op de markt zijn en maak je eigen blend.
 
Snap nooit goed waarom creatine in een preworkout? Meestal word dit al apart gesupplementeerd?
Ik neem
Vulling

Oud maar goud:


Conclusie: bestudeer aan de hand van studies (of door trial-and-error) alle ingrediënten die er op de markt zijn en maak je eigen blend.
Ik neem creatine heel mijn leven voor en na training met reden. Dus als ik een preworkout of postworkout maak is dat hoe ik het zie en mensen kunnen mee doen of niet. Bij Muscle Meat maak ik al 10 jaar producten voor mijzelf alsin dat als ik het niet zou gebruiken ik het niet verkoop. Een visie die bijna geen supermarkt heeft in NL durf ik te zeggen 🤭 Woordje vulling gebruiken tegen mij beschouw ik als belediging en best raar om creatine dan als vulling te gebruiken wat kg prijs is duurder dan de rest. Maltodextrine is vulling wat je bij preworkouts ziet, niet creatine. Ik heb een 2de formule liggen die ik ooit wel een keer in productie breng en die is zonder creatine met een andere visie.

En als je tijd en energy ervoor heb om alle ingredienten zelf los te kopen en te mengen moet je dat zeker doen. Vroeger ook gedaan, is leuk. Echter, dat is hetzelfde zeggen als waarom zou je een kant en klare maaltijd een keer kopen als je elk ingredient los kan kopen en zelf een maaltijd kan kopen; tijd en energy.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat er bedoeld wordt dat creatine net voor een training in nemen geen meerwaarde heeft t.o.v. een ander moment op de dag.
 
Back
Naar boven