AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.961
Zojuist besteld, mooi dat jullie 2e kerstdag ook bezorgen!
We hebben vandaag ontdekt dat dit een fout is in de plugin van Trunkrs... feestdagen horen automatisch uit te staan. Excuses hiervoor. Dit wordt woensdag. De dag staat inmiddels uit als keuze. Ik wou het graag voor je doen, maar geen enkele bezorgdienst werkt dinsdag.

We hebben vandaag ontdekt dat dit een fout is in de plugin van Trunkrs... feestdagen horen automatisch uit te staan. Excuses hiervoor. Dit wordt woensdag. De dag staat inmiddels uit als keuze. Ik wou het graag voor je doen, maar geen enkele bezorgdienst werkt dinsdag.
Ah balen:(
Zat jullie nieuwe actie af te wachten en precies toen die online was kon ik niet meer voor deze week bestellen.

Mogge, net bestelling #700250 binnen gekregen, maar klopt niet helemaal. Beide 2.5kg zakken erwten ontbreken (staan wel op de pakbok) en i.p.v. bosvruchten mix het volgende gekregen:
1000028170.jpg

• #12.964
Mogge, net bestelling #700250 binnen gekregen, maar klopt niet helemaal. Beide 2.5kg zakken erwten ontbreken (staan wel op de pakbok) en i.p.v. bosvruchten mix het volgende gekregen:
1000028170.jpg
Excuses hiervoor. Ik laat onze Alex van klantenservice jou mailen deze ochtend om het op te lossen. Ik stuur hem een screenshot van je bericht hier.

Wanneer ga je eens reageren op mijn DM? je vraagt zelf of ik je een prive bericht wilt sturen, en vervolgens krijg ik (na een herrineringsbericht) geen reactie?

• #12.967
Wanneer ga je eens reageren op mijn DM? je vraagt zelf of ik je een prive bericht wilt sturen, en vervolgens krijg ik (na een herrineringsbericht) geen reactie?
Ik ga nu kijken, krijg geen mails dat er een bericht is, moet er zelf in kijken. Thnx voor reminder!

Alsof hij jou verplicht is te beantwoorden. Ondanks dat hij wereldbekend is resgeert hij hier op een klein forum om ons te helpen en dit is hoe jij reageet als hij niet op je reageert? Leer een beetje respect hebbeb

• Haha
Waarderingen: Vonk
  • #12.976
Geen zorgen hij zei al sorry al en dat had niet gehoeven van mij!

Laatst bewerkt:
  • #12.977

HET BESTE JAAR OOIT - Recap Muscle Meat 2023. Wat een jaar en wat een avontuur. Check de video om te zien wat jullie mogelijk hebben gemaakt! We knallen door naar 2024 met grootse plannen 💪.

Das wel een megaverschil met "het flatje" in Hilversum 😄

Terug
Naar boven