Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Mooie actie!

Heb weer voor een paar weken eten :p. Alleen erg jammer dat de Chinamix niet op voorraad was, dat is toch wel echt by far mijn favoriete groentemix.
1732654612110.png

Vraagje. Gisteren zou mijn bestelling komen maar hij staat nog steeds op deze status en ook geen nieuwe mail of datum. En niet geleverd dus

1000016729.jpg

Vraagje. Gisteren zou mijn bestelling komen maar hij staat nog steeds op deze status en ook geen nieuwe mail of datum. En niet geleverd dus
Ik denk dat de Klantenservice contacteren sneller is dan het hier vragen, dit is officiëel natuurlijk geen service kanaal.

1000016729.jpg
Ik zou de “video” bekijken, misschien heeft iemand je kipnuggets opgegeten en een video boodschap achtergelaten!

Laatst bewerkt:
  • Love
Waarderingen: AK
  • Topic Starter Topic Starter
  • #13.206
Ivm film casting ben ik vandaag niet bij m.m. beste idd even bellen of mailen. Onze Alex is erg snel.

Komt de Fuego Peru smaak nog terug bij de gemarineerde biefstuk? Was altijd mijn favoriet :)

• #13.209
Mooie actie!

Heb weer voor een paar weken eten :p. Alleen erg jammer dat de Chinamix niet op voorraad was, dat is toch wel echt by far mijn favoriete groentemix.
1732654612110.png

Mooie bestelling, zeer bedankt! Black Friday wordt een week record dit jaar... gaat op het moment elke dag een volle vrachtwagen naar Trunkrs.
Komt de Fuego Peru smaak nog terug bij de gemarineerde biefstuk? Was altijd mijn favoriet :)

We gaan het houden bij Argentina fire en Indonesian. De andere twee verkochten niet tot nauwelijks. Sorry!

kijk: https://youtu.be/mBiHNKM74Y8?si=-9EG1CodVq7-Hrzs

Voor degene die het leuk vinden te zien. Dit was mijn dieet van 7000kcal voor 8 maanden toen ik aan Reacher Season 3 werkte om op 163kg te blijven. Normaliter zit ik op 6000-6500.

Mooie bestelling, zeer bedankt! Black Friday wordt een week record dit jaar... gaat op het moment elke dag een volle vrachtwagen naar Trunkrs.

We gaan het houden bij Argentina fire en Indonesian. De andere twee verkochten niet tot nauwelijks. Sorry!

kijk: https://youtu.be/mBiHNKM74Y8?si=-9EG1CodVq7-Hrzs

Voor degene die het leuk vinden te zien. Dit was mijn dieet van 7000kcal voor 8 maanden toen ik aan Reacher Season 3 werkte om op 163kg te blijven. Normaliter zit ik op 6000-6500.

163kg is echt insane!!!! Maargoed dat is je lengte ook. Ik ga vandaag m'n eerste bestelling bij jullie doen. Ben benieuwd :)

• #13.211
Kan een afbeelding zijn van 1 persoon en de tekst 'NEW YEAR HAPPy NEW MUSCLEMEAT ONLINESPORTSSUPERNARKET ONLINE SPORTS SUPERMARKET HAI NE YE NEW EINDEJAARS SALF 20Y0 4 GELDIG GELDIGT/M19DEC23:59 23:59 T/M 19 DEC MUSCLEMEA AT ONLINE SPORTS SUPERMAR Olivier Richters The Dutch Giant' LET OP: WE ZIJN GESLOTEN VAN 23 DEC T/M 1 JAN'

EINDEJAARS SALE!
🎆
Wij sluiten dit jaar af met korting op 35 producten! LET OP: Bestel voor donderdag 23:59 om jouw bestelling nog in huis te hebben! Hierna zijn wij tot 1 januari dicht.
Maak daarom gebruik van de actie nu het nog kan!
➡️
www.musclemeat.nl/week-actie
✅
Ruim assortiment, voor ieder wat wils.
✅
Veel Unieke en Kant-en-Klare producten.
✅
Enorm lekker en thuis geleverd door heel NL & BE

Volgens mij is de website en zijn traffiek nu echt wel uit zijn voegen aan het barsten.
Ik heb hem nooit 'snel' geweten, maar de afgelopen dagen is het wel écht tenenkrommend traag.

Tijd voor een (server)update? 😀

3x raden of de bezorger heeft aangebeld.

IMG_0418.jpeg

Misschien dat ik de volgende keer als notitie zet: “wie aanbelt is homo”

IMG_0418.jpeg

Bij mij juist andersom, pleuren het altijd voor de deur zonder überhaupt aan te bellen. Gaat soms om 400 eu+ bestellingen 🤣

Bij mij juist andersom, pleuren het altijd voor de deur zonder überhaupt aan te bellen. Gaat soms om 400 eu+ bestellingen 🤣
Dat zou ik juist willen vandaar ik erbij zet dat pakket voor de deur mag, niemand die hier iets jat en dan zie ik het de ochtend erop wel.

• Wow
Waarderingen: AK

IMG_0418.jpeg

Het lijkt of dit een notitie voor het ordersysteem is, dus niet welke mee gaat naar de koeriersdienst. Doorgaans zijn de enige elementen die direct ingeladen worden voor een order naar extern (dus de koeriersdienst) de adresgegevens voor op het label. Hier mag je AVG technisch verder ook niet in, dus dikke kans dat dit enkel wellicht op de pagina voor de orderpicker naar boven komt, maar niet bij de koerier zelf. De laatste keer dat ik van MM had besteld, kon je dit apart op de pagina van de T&T doen.

TLDR: Grote kans dat dit niet zichtbaar is voor de bezorger.

Terug
Naar boven