AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.181
Dit onderschrijf ik ook.

De allereerste keer was ik positief over de gestelde vragen, maar ervaring wees meerdere malen uit dat er inderdaad geen rekening mee gehouden wordt.
De vragen sla ik nu dus gewoon over.

Die vragen heb ik zelf ook nooit begrepen, of die werken wanneer je de tracking opent. Belangrijkste vind ik dat als je in het veld ''notitie bezorger'' een leveringswens tipt dat deze gelezen wordt. Ik ben op het moment aan het vechten daarvoor bij ict trunkrs dat ze er een popup van maken in hun handheld scanner. Nu staat het er als tekst maar moeten je ogen er actief heen gaan.

Vraagje: wat betreft de kant en klare maaltijden, staat er niets over de hoeveelheid vezels die erin zitten. Heeft dat een reden?

Kunnen we opzich wel erbij zetten op de website. Ik vraag onze kwaliteitsman dat te doen. Afhankelijk hoe druk hij is denk ik +- over 1 week erop staan. Veel ingredienten zijn los te koop bij ons, daar kan je de vezels wel lezen mocht je haast hebben.

Wederom top

IMG_7210.jpeg
IMG_7209.jpeg

Niemand die het opvalt dat ik een compleet andere bestelling binnen kreeg dan ik besteld had zoals te zien op de bon 🤷‍♂️

Achja kip is kip dan maar

• #13.186
Niemand die het opvalt dat ik een compleet andere bestelling binnen kreeg dan ik besteld had zoals te zien op de bon 🤷‍♂️

Achja kip is kip dan maar

Het is meer dat ik niet verwacht dat je klantenservice hier post, dan draai ik mijn nek niet 90 graden. My bad. Maar mail of bel ons even, alles is op te lossen, excuses voor het ongemak!

Kwam er nou nog wat nieuws dit jaar? Ultimate producten?

Gisteravond zou mijn pakket bezorgd worden. Aangezien ik even niet thuis was, had ik een briefje op het belpaneel van mijn appartement geplakt dat de bezorger het pakket voor mijn deur kon zetten, zodat ik het daar zou aantreffen.

Ik kreeg een bericht dat het was bezorgd, maar thuis aangekomen niets aangetroffen. Later kreeg ik een bericht dat ik niet thuis was en de bezorger maandagavond terug komt. Punt is dat ik doordeweeks überhaupt niet thuis ben, pas vrijdagavond laat weer. Ook wilde ik vandaag mealpreppen. :(

De bezorger zal dus de gehele week voor een dichte deur staan en een pakket 5 dagen bij de buren laten staan zie ik niet echt als optie.

• #13.192
Kwam er nou nog wat nieuws dit jaar? Ultimate producten?

We zijn met een hele bijzondere bezig, omdat teveel copy cat bedrijven mee lezen kan ik helaas niks zeggen. Probleem met dit product is alleen dat twee partners al gefaald hebben. In december gaat een nieuwe partner het proberen daar heb ik veel hoop voor en hoop dan 1 januari te lanceren.

Gisteravond zou mijn pakket bezorgd worden. Aangezien ik even niet thuis was, had ik een briefje op het belpaneel van mijn appartement geplakt dat de bezorger het pakket voor mijn deur kon zetten, zodat ik het daar zou aantreffen.

Ik kreeg een bericht dat het was bezorgd, maar thuis aangekomen niets aangetroffen. Later kreeg ik een bericht dat ik niet thuis was en de bezorger maandagavond terug komt. Punt is dat ik doordeweeks überhaupt niet thuis ben, pas vrijdagavond laat weer. Ook wilde ik vandaag mealpreppen. :(

De bezorger zal dus de gehele week voor een dichte deur staan en een pakket 5 dagen bij de buren laten staan zie ik niet echt als optie.
Ah dat is jammer. Het briefje is altijd een goed idee als je even weg moet, let op dat je ditzelfde in de tracking doet ''knop toestemming achterlaten'' en het veld ''notitie bezorger'' uitleg geeft.
Als er wel een avond is dat je bv 23:00 er bent om te slapen kan je dit nog een keer doen. Maar als dit te ver weg is, is het beste even met Alex (onze klantenservice) maandag bellen om het pakket retour te sturen, en dan maken we een nieuwe voor je weer wanneer jij wilt. Kost ons wel wat geld (retour en weer heen, plus nieuw pakket arbeid) maar dat zij dan zo omdat er geen andere oplossing is.

Zo snappen ze het wel bij Trunks:

IMG_8175.jpeg
Ja dat lees ik nu ook. Ik denk dat de bezorger het appartementencomplex niet binnenkwam omdat er niemand open. deed.

We zijn met een hele bijzondere bezig, omdat teveel copy cat bedrijven mee lezen kan ik helaas niks zeggen. Probleem met dit product is alleen dat twee partners al gefaald hebben. In december gaat een nieuwe partner het proberen daar heb ik veel hoop voor en hoop dan 1 januari te lanceren.

Ah dat is jammer. Het briefje is altijd een goed idee als je even weg moet, let op dat je ditzelfde in de tracking doet ''knop toestemming achterlaten'' en het veld ''notitie bezorger'' uitleg geeft.
Als er wel een avond is dat je bv 23:00 er bent om te slapen kan je dit nog een keer doen. Maar als dit te ver weg is, is het beste even met Alex (onze klantenservice) maandag bellen om het pakket retour te sturen, en dan maken we een nieuwe voor je weer wanneer jij wilt. Kost ons wel wat geld (retour en weer heen, plus nieuw pakket arbeid) maar dat zij dan zo omdat er geen andere oplossing is.
Thanks, bedankt voor de oplossing en sorry voor het ongemak?. Ik slaap doordeweeks niet thuis en dit is ook niet haalbaar. Ik zal maandag contact opnemen. Hoe lang kan een pakket ongeopend in mijn huis staan (17 graden?)

• #13.194
Ja dat lees ik nu ook. Ik denk dat de bezorger het appartementencomplex niet binnenkwam omdat er niemand open. deed.

Thanks, bedankt voor de oplossing en sorry voor het ongemak?. Ik slaap doordeweeks niet thuis en dit is ook niet haalbaar. Ik zal maandag contact opnemen. Hoe lang kan een pakket ongeopend in mijn huis staan (17 graden?)
Dat is het meest waarschijnlijke inderdaad. Wanneer het vanuit Muscle Meat vertrokken is kan het pakken t/m de volgende ochtend 8:00 bevroren zijn. Dit zeg ik uit mijn eigen testen waarbij het om 12:00 bij ons vertrekt, ik het in de avond aannam +- 21:00, het in mijn huiskamer zetten van +-20graden en de volgende ochtend om 8:00 opende. Vandaar dat we wel eens de tip geven voor mensen die nacht dienst hebben, of vroeg willen slapen: laat het gewoon voor je deur staan en pak het de volgende ochtend weg.

Laatst bewerkt:
Vandaag bestelling ontvangen. Ipv pre-workout passion fruit zat er er een pot creatine in. De rest is wel goed.

@musclemeat order 789914

Bijlagen

• IMG_4629.jpeg
    IMG_4629.jpeg
    242,5 KB · Weergaven: 54
  • #13.196
Vandaag bestelling ontvangen. Ipv pre-workout passion fruit zat er er een pot creatine in. De rest is wel goed.

@musclemeat order 789914
Bedankt voor je mooie bestelling en excuses voor de verwisseling! Ik stuur even een screenshot door van je bericht naar onze Alex. Die neemt morgen ochtend contact met je op.

Elke keer als ik een bestelling wil plaatsen, is de rode vruchtenmix uitverkocht :roflol: Komt deze nog in het kort terug?

• #13.199
Terug
Naar boven