MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Het is weer beschikbaar en we hebben het besteld, komt volgende week ergens binnen. Exacte datum nog onbekend. Er is extra veel besteld zodat het niet snel out of stock zal gaan. Geef je email op bij het product, dan krijg je auto alert als het online is.
Dankjewel, toevallig gisteren besteld maar dan zal er volgende week nog wel een bestelling komen.

Ik ben fan van de low fat hamburgers, bestel ze al enige tijd. De laatste tijd merk ik alleen dat er harde stukjes terug te vinden zijn in de burgers. Dat is niet fijn en onsmakelijk. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Olivier, jij een idee?

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.163
Ik ben fan van de low fat hamburgers, bestel ze al enige tijd. De laatste tijd merk ik alleen dat er harde stukjes terug te vinden zijn in de burgers. Dat is niet fijn en onsmakelijk. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Olivier, jij een idee?

Excuses voor het ongemak!
Toevallig was ik met mijn hoofd klantenservice jongen aan het praten op whatsapp toen ik je bericht las en heb het meteen even gevraagd. Er zijn geen meldingen hiervan. Kan je het batchnummer geven of datum die op de sticker staat dan kan ik het doorspelen naar de kwaliteitsdienst van deze producent. Mocht je een foto hebben graag mailen naar info@musclemeat.nl dat maakt het doorspelen nog beter. Stuur mij even een PM met je bestelnummer als er een burger(s) niet te eten was. Dan vergoed ik die uiteraard.

Gefeliciteerd met je eigen gym Olivier!

Excuses voor het ongemak!
Toevallig was ik met mijn hoofd klantenservice jongen aan het praten op whatsapp toen ik je bericht las en heb het meteen even gevraagd. Er zijn geen meldingen hiervan. Kan je het batchnummer geven of datum die op de sticker staat dan kan ik het doorspelen naar de kwaliteitsdienst van deze producent. Mocht je een foto hebben graag mailen naar info@musclemeat.nl dat maakt het doorspelen nog beter. Stuur mij even een PM met je bestelnummer als er een burger(s) niet te eten was. Dan vergoed ik die uiteraard.
Dat is toevallig, heb gisteren een mail verzonden naar de klantendienst (met exact dezelfde opmerking over de hamburgers).

• #13.166
Dat is toevallig, heb gisteren een mail verzonden naar de klantendienst (met exact dezelfde opmerking over de hamburgers).

Ik heb je mail van gisteren gevonden, maar er staat geen info over het product zelf bij. Als je het nog hebt, graag het batchnummer (sticker op de verpakking).Bij meerdere klachten laat ik de betreffende batch blokkeren tot verder onderzoek, maar dan moet ik wel de juiste batch hebben.

Laatst bewerkt:
Mijn bestelling kwam een dag later… wat jammer

Laatst bewerkt:
Dinsdag avond zou het geleverd worden.
Om 22 uur savonds een bericht dat ze vertraging hebben en het de dag erop geleverd wordt.
Gisteren avond dan weer hetzelfde…

Dit kan toch niet, ik stel mij ook echt de vraag hoe dit de producten gaat beïnvloeden ivm voedselveiligheid. Telkens in en uit de vriezer lijkt mij niet goed voor het product.

Wat jammer dit ben ik niet gewoon van Muscle meat
Is al eerder gemeld hoor dat t totasl geen invloed heeft op product kwaliteit. Komt zelden wel eens voor dat levering net even anders loopt. Trunkrs heeft zelf vriezers waar ze het in bewaren. Komt echt wel goed en anders een mailtje naar muscle meat sturen.

Laatst bewerkt:
  • #13.170
Mijn bestelling kwam een dag later… wat jammer

Hoi Nora, bedankt voor je bestelling en welkom op het forum! Ik zal je even de volledige uitleg geven. Als eerst betreur ik uiteraard dat je het minder snel ontvangt, nooit leuk en vervelend. Ik probeer op mijn site de klanten zo goed mogelijk in te lichten via de popup tijdens het afrekenen. Hierin staat dan net als postnl en dhl eigenlijk elke dienst 1-2 dagen is. Men zegt op sites: voor x besteld morgen in huis, maar postnl heeft een afleverpecentage va 97% en trunkrs 99.3% op de eerste dag. Dat klink weinig die 3% en 0.7% maar als je duizende pakketten stuurt, zie je het dus elke dag als webshop. Omdat wij als muscle meat dit weten hebben we juist trunkrs gekozen omdat er op elk depot een vriezer staat.

Dan is je volgende vraag belangrijk, hoe weet ik dat het goed in de vriezer heeft gestaan en niet ondertussen ontdooit is? Het fijne aan de producten is dat het losgevroren van elkaar is. Als het ook maar enigsinds ontdooit, laat voeding vocht los, vriest dit vervolgens opnieuw in en onze producten worden een aan elkaar vastgevroren blok. Anders gezegd: ontvang je het losgevroren, dan weet je dat het goed behandeld is.

Wat als het fout gaat? Als je pakket langer dan een dag vertraagd is bel of mail ons meteen. Het gebeurt zelde maar dan is er vaak meer aan de hand. Bv is het pakket in een verkeerde regio gekomen en wordt niet snel genoeg naar de juiste gestuurd. Of denk bv aan dat een postbode vergeet het pakket de volgende dag uit de vriescel op het depot te halen. Bij dit soort dingen kunnen we snel ingrijpen door aan te sturen (we hebben een dedicated persoon bij Trunkrs) of een nieuw pakket te sturen (en de oude retour).

Mocht je jouw pakket nog niet hebben bel ons vanaf 9:00 op: 06 50614619. Wij willen ook dat je het zsm hebt!

Ps. goed om te weten is dat op 1 november Trunkrs met een grote update komt. Het is teveel om op te noemen maar even de belangrijkste:
-Pakketten krijgen nu ook vriezer scans. Hierdoor kan jij en ik zien of het terug gezet is en wanneer het er weer uitgehaald is. Extra fijn extra veilig als er een probleem is dat we het meteen zien.
-Diepvries pakketten krijgen een andere tracking code dan niet diepvries. Hierdoor kan voorrang gegeven worden als bv een busje van een postbode vol is. Dan gaat een niet diepvries eruit en diepvries erin. Extra voorrang.
-Wij dienen 30 minuten eerder aan te leveren bij Trunkrs. Al onze pakketten zullen als eerste gesorteerd worden EN als eerst gereden naar alle sub depots in Nederlands.

Laatst bewerkt:
Is er een kans dat Trunkrs ooit overdag gaat bezorgen? Soms komen ze om 22:30 en als de wekker om 4.00 gaat is dat geen fijne tijd.

• #13.172
Is er een kans dat Trunkrs ooit overdag gaat bezorgen? Soms komen ze om 22:30 en als de wekker om 4.00 gaat is dat geen fijne tijd.
Heb ik inderdaad gevraagd, maar daar zijn nog geen plannen voor bij hun. Maar jouw vraag krijgen we wel bij de klantenservice en met de volgende oplossing zijn vele blij:

Open de tracking. Druk op de knop "toestemming achterlaten". Ga hiet naar "notitie bezorger" en zet hier bv: "zet het voor de deur / in de papier bak en bel niet aan, ik slaap".

Mijn test zendingen tonen aan dat de pakketten buiten tot 8.00 bevroren blijven. Je kunt dus bv gewoon om 9:30 naar bed gaan en in de ochtend het pakket wegpakken. Andere klanten zien we dit principe ook toepassen zodat ze in de avond gewoon naar de gym kunnen en als ze terug komen staat het pakket er. Postbodes worden blij van dat ze toestemming voor neerzetten krijgen; scheelt hun tijd met aanbellen, wachten, niet thuis etc.

Vanavond open!.png

We zijn aan het testen met langere openingstijden! I.p.v. te sluiten om 15.00 om het morgen te ontvangen, zijn wij vandaag tot 23.59 open! Bestel dus voor 23.59 als je het nog voor het weekend in huis wilt hebben
💪
.

Daarom staat mijn bel uit. Ben daar al bijna 25 jaar zeer tevreden mee

• #13.176
Ik vul daar telkens in, klop op raam en bel niet aan, maar dat is nog nooit opgevolgd.

Dat is naar. Als je mij een oud tracking nummer kan geven dan kunnen we zijn leidinggevende dat laten weten. Hopelijk wordt het daarmee op gelost.
Ik weet wel dat ze bezig zijn de notities van klanten als popup in de bezorger hun scherm te laten verschijnen. Die weggeklikt moet worden, zodat het niet te missen is voor ze.

Nee deze kan ik bevestigen. Niet via MM hoor maar dan zet ik bij de notitie. In de tuin onder de overkapping. Zetten ze het bij de Voorde neer. 🫡
Fijn te lezen dat het bij jouw wel goed werkt!

Daarom staat mijn bel uit. Ben daar al bijna 25 jaar zeer tevreden mee

Haha nice. Heb zelf het tegenovergestelde: Ring doorbell.

Hoi Nora, bedankt voor je bestelling en welkom op het forum! Ik zal je even de volledige uitleg geven. Als eerst betreur ik uiteraard dat je het minder snel ontvangt, nooit leuk en vervelend. Ik probeer op mijn site de klanten zo goed mogelijk in te lichten via de popup tijdens het afrekenen. Hierin staat dan net als postnl en dhl eigenlijk elke dienst 1-2 dagen is. Men zegt op sites: voor x besteld morgen in huis, maar postnl heeft een afleverpecentage va 97% en trunkrs 99.3% op de eerste dag. Dat klink weinig die 3% en 0.7% maar als je duizende pakketten stuurt, zie je het dus elke dag als webshop. Omdat wij als muscle meat dit weten hebben we juist trunkrs gekozen omdat er op elk depot een vriezer staat.

Dan is je volgende vraag belangrijk, hoe weet ik dat het goed in de vriezer heeft gestaan en niet ondertussen ontdooit is? Het fijne aan de producten is dat het losgevroren van elkaar is. Als het ook maar enigsinds ontdooit, laat voeding vocht los, vriest dit vervolgens opnieuw in en onze producten worden een aan elkaar vastgevroren blok. Anders gezegd: ontvang je het losgevroren, dan weet je dat het goed behandeld is.

Wat als het fout gaat? Als je pakket langer dan een dag vertraagd is bel of mail ons meteen. Het gebeurt zelde maar dan is er vaak meer aan de hand. Bv is het pakket in een verkeerde regio gekomen en wordt niet snel genoeg naar de juiste gestuurd. Of denk bv aan dat een postbode vergeet het pakket de volgende dag uit de vriescel op het depot te halen. Bij dit soort dingen kunnen we snel ingrijpen door aan te sturen (we hebben een dedicated persoon bij Trunkrs) of een nieuw pakket te sturen (en de oude retour).

Mocht je jouw pakket nog niet hebben bel ons vanaf 9:00 op: 06 50614619. Wij willen ook dat je het zsm hebt!

Ps. goed om te weten is dat op 1 november Trunkrs met een grote update komt. Het is teveel om op te noemen maar even de belangrijkste:
-Pakketten krijgen nu ook vriezer scans. Hierdoor kan jij en ik zien of het terug gezet is en wanneer het er weer uitgehaald is. Extra fijn extra veilig als er een probleem is dat we het meteen zien.
-Diepvries pakketten krijgen een andere tracking code dan niet diepvries. Hierdoor kan voorrang gegeven worden als bv een busje van een postbode vol is. Dan gaat een niet diepvries eruit en diepvries erin. Extra voorrang.
-Wij dienen 30 minuten eerder aan te leveren bij Trunkrs. Al onze pakketten zullen als eerste gesorteerd worden EN als eerst gereden naar alle sub depots in Nederlands.
Wauw. Er zijn weinig bedrijven die hun klanten zo serieus nemen!! :heart:

De bezorger hier belt altijd als we niet thuis zijn, ik laat het dan altijd gewoon voor de deur zetten. Staat er vaak gewoon 4-5 uur zonder enige problemen. Nu woon ik gelukkig in een piepklein zeeuws dorp waar mensen het ook niet weg halen 😅

Dat is naar. Als je mij een oud tracking nummer kan geven dan kunnen we zijn leidinggevende dat laten weten. Hopelijk wordt het daarmee op gelost.
Ik weet wel dat ze bezig zijn de notities van klanten als popup in de bezorger hun scherm te laten verschijnen. Die weggeklikt moet worden, zodat het niet te missen is voor ze.
Dit onderschrijf ik ook.

De allereerste keer was ik positief over de gestelde vragen, maar ervaring wees meerdere malen uit dat er inderdaad geen rekening mee gehouden wordt.
De vragen sla ik nu dus gewoon over.

Vraagje: wat betreft de kant en klare maaltijden, staat er niets over de hoeveelheid vezels die erin zitten. Heeft dat een reden?

Terug
Naar boven