Mijn bestelling kwam een dag later… wat jammer
Hoi Nora, bedankt voor je bestelling en welkom op het forum! Ik zal je even de volledige uitleg geven. Als eerst betreur ik uiteraard dat je het minder snel ontvangt, nooit leuk en vervelend. Ik probeer op mijn site de klanten zo goed mogelijk in te lichten via de popup tijdens het afrekenen. Hierin staat dan net als postnl en dhl eigenlijk elke dienst 1-2 dagen is. Men zegt op sites: voor x besteld morgen in huis, maar postnl heeft een afleverpecentage va 97% en trunkrs 99.3% op de eerste dag. Dat klink weinig die 3% en 0.7% maar als je duizende pakketten stuurt, zie je het dus elke dag als webshop. Omdat wij als muscle meat dit weten hebben we juist trunkrs gekozen omdat er op elk depot een vriezer staat.
Dan is je volgende vraag belangrijk, hoe weet ik dat het goed in de vriezer heeft gestaan en niet ondertussen ontdooit is? Het fijne aan de producten is dat het losgevroren van elkaar is. Als het ook maar enigsinds ontdooit, laat voeding vocht los, vriest dit vervolgens opnieuw in en onze producten worden een aan elkaar vastgevroren blok. Anders gezegd: ontvang je het losgevroren, dan weet je dat het goed behandeld is.
Wat als het fout gaat? Als je pakket langer dan een dag vertraagd is bel of mail ons meteen. Het gebeurt zelde maar dan is er vaak meer aan de hand. Bv is het pakket in een verkeerde regio gekomen en wordt niet snel genoeg naar de juiste gestuurd. Of denk bv aan dat een postbode vergeet het pakket de volgende dag uit de vriescel op het depot te halen. Bij dit soort dingen kunnen we snel ingrijpen door aan te sturen (we hebben een dedicated persoon bij Trunkrs) of een nieuw pakket te sturen (en de oude retour).
Mocht je jouw pakket nog niet hebben bel ons vanaf 9:00 op: 06 50614619. Wij willen ook dat je het zsm hebt!
Ps. goed om te weten is dat op 1 november Trunkrs met een grote update komt. Het is teveel om op te noemen maar even de belangrijkste:
-Pakketten krijgen nu ook vriezer scans. Hierdoor kan jij en ik zien of het terug gezet is en wanneer het er weer uitgehaald is. Extra fijn extra veilig als er een probleem is dat we het meteen zien.
-Diepvries pakketten krijgen een andere tracking code dan niet diepvries. Hierdoor kan voorrang gegeven worden als bv een busje van een postbode vol is. Dan gaat een niet diepvries eruit en diepvries erin. Extra voorrang.
-Wij dienen 30 minuten eerder aan te leveren bij Trunkrs. Al onze pakketten zullen als eerste gesorteerd worden EN als eerst gereden naar alle sub depots in Nederlands.