Kevinson
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 310
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shit, kip uitverkocht. Heb mijn winkelwagentje weer vol, maar mis de kip, wanneer komt die weer?
Haha we moesten net al lachen hier. Exact om 14:59 kwam er nog een binnen. Gaat op de post!
---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:03 ----------
We verwachten de Gekookte kipblokjes naturel deze woensdag (onder voorbehoud)

Chill, dan wacht ik tot woensdag. Is het mogelijk om 1 pak van 10kg pangasius achter te houden?![]()
Pangasius wordt veel verkocht op het moment, dit hadden we dan ook verwacht en extra groot ingekocht. Je kan gerust bestellen woensdag.
Haha we moesten net al lachen hier. Exact om 14:59 kwam er nog een binnen. Gaat op de post!
---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:03 ----------
We verwachten de Gekookte kipblokjes naturel deze woensdag (onder voorbehoud)

Ook nog wat kunnen bestellen vandaag. Merk wel dat de kip die ik nu eet (zelfde batch als waar ik eerder van zei dat die kruimelig was), is nu weer veel beter xd.
. Misschien net iets anders behandeld/ontdooit? ik denk ik ga de site nog eens bekijken om deze week weer wat te bestellen en staan nu 10x zoveel producten op, lekker bezig! kan alleen niet meer kiezen haha
leuk en er staat nog heel veel op de planning! Like onze facebook en je wordt up to date gehouden met nieuwe producten mocht je het in dit topic missen! http://www.facebook.com/musclemeat.hilversumZelfde datum dus? Ok apart maar positief goed dus. Misschien net iets anders behandeld/ontdooit?
leuk en er staat nog heel veel op de planning! Like onze facebook en je wordt up to date gehouden met nieuwe producten mocht je het in dit topic missen! http://www.facebook.com/musclemeat.hilversum
Nu is er alleen data bekend van gekookt eiwit t.o.v. rauw (naar mijn weten), maar ik zou bij gepasteuriseerd eiwit ook van de ~50% uitgaan. Het blijft vloeibaar wat impliceert dat de eiwitten (nagenoeg) niet denatureren, en dus hun oorspronkelijke ruimtelijke structuur behouden. Waarschijnlijk is dit precies het punt waardoor de opname hoger is na het koken.Scoobzor, ik meen dat jij een keer vertelde dat de vloeibare eiwitten slechts een opname hadden van ca. 50% als je het drinkt? Weet je dit wel 100% zeker? Ik ben namelijk in de veronderstelling dat dit geldt voor rauw eiwit. Gepasteuriseerd wordt het volgens mij voor meer dan 90% opgenomen, ook als je het drinkt.
Scoobzor, ik meen dat jij een keer vertelde dat de vloeibare eiwitten slechts een opname hadden van ca. 50% als je het drinkt? Weet je dit wel 100% zeker? Ik ben namelijk in de veronderstelling dat dit geldt voor rauw eiwit. Gepasteuriseerd wordt het volgens mij voor meer dan 90% opgenomen, ook als je het drinkt.
Nu is er alleen data bekend van gekookt eiwit t.o.v. rauw (naar mijn weten), maar ik zou bij gepasteuriseerd eiwit ook van de ~50% uitgaan. Het blijft vloeibaar wat impliceert dat de eiwitten (nagenoeg) niet denatureren, en dus hun oorspronkelijke ruimtelijke structuur behouden. Waarschijnlijk is dit precies het punt waardoor de opname hoger is na het koken.
Er is dan nog de theorie dat het komt door de aanwezigheid van trypsine remmers in eiwit, maar ook wat dat betreft zie ik geen reden om aan te nemen dat die vervallen bij het pasteurisatie proces.
Morgen. Ik krijg het zo binnen.

Bij het 10kg pakket hoef je geen verzendkosten te betalen, dus dat is 5 eu korting.Vraagje, je zou toch eigenlijk denken wanneer je meer koopt je korting zou krijgen of waarom is er 1kg panga en pakket van 10kg?
Je kan trouwens topic titel wel aanpassen aangezien er stuk meer is dan alleen vlees nu![]()
Hebben jullie een idee wanneer de 'grote' vriezer weer op voorraad gaat zijn? Wil m'n eerste bestelling plaatsen, maar heb nog geen vriezer, en dat is misschien toch wel handig![]()
Vraagje, je zou toch eigenlijk denken wanneer je meer koopt je korting zou krijgen of waarom is er 1kg panga en pakket van 10kg?
Je kan trouwens topic titel wel aanpassen aangezien er stuk meer is dan alleen vlees nu![]()
.
Het zou naar iets van 'Etenswaren' veranderd kunnen worden. Vooral als ik kijk welke producten er aan komen. Ik gooi het in de groep hier!
!