MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ik ontdooi al m'n Muscle Meat vlees de avond op voorhand. Dus ook de burgers...pan goed verwarmen, hamburger knal erin. Heb altijd eenzacht stuk vlees mooi gebakken en vanbinnen niet meer roos...

Is zeker niet taai...dus mijn advies: ontdooi eens een sutk de avond ervoor!

leuk hoor dikke, maar wat nou als je het savonds een keer vergeet;)

In het water gooien is het binnen uurtje ontdooid, nog beter voor de kwaliteit/smaak ook.

alle info is terug te vinden op de site hoor:

http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=67

Er zijn twee goede manieren om de Low fat burgers te ontdooien. De eerste manier is door het in de koelkast langzaam geheel in de verpakking ontdooid te laten worden een avond van te voren. De tweede manier is door de verpakking in koud water te leggen, dit gaat erg snel. Hoe langszamer het product ontdooit hoe beter, daarom preferen wij de eerste manier.

Of minder rondklooien op dbb zodat je het niet vergeet :rolleyes:

Blijft in de koelkast ook nog wel ff goed. Je kunt er vast uithalen voor meerdere dagen

alle info is terug te vinden op de site hoor:

http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=67

Er zijn twee goede manieren om de Low fat burgers te ontdooien. De eerste manier is door het in de koelkast langzaam geheel in de verpakking ontdooid te laten worden een avond van te voren. De tweede manier is door de verpakking in koud water te leggen, dit gaat erg snel. Hoe langszamer het product ontdooit hoe beter, daarom preferen wij de eerste manier.

Of minder rondklooien op dbb zodat je het niet vergeet :rolleyes:

Inb4 het grote help angelus zijn burgers niet te vergeten topic

Wij raden koud water aan :)! Blijkt volgens de expert (onze slager) in de vleesfabriek het beste voor de kwaliteit van het vlees te zijn.

Zacht stromend water werkt nog eens veel sneller dan stilstaand water ! (beetje circulatie)

Overigens is sous vide "gegaarde" biefstuk wel heel erg lekker. Dus als je toch warm water neemt moet je de biefstuk er zo lang in laten liggen dat de kern op de gewenste gaarte is. Dan hoef je hem alleen nog maar even heel kort tegen de pan aan te houden voor een mooie bruine buitenkant.

http://www.seriouseats.com/2010/03/how-to-sous-vide-steak.html

Ik vond de kip wie ik bij mijn 2de bestelling had gekregen ook anders als de kip van mijn 1ste bestelling.
Waarschijnlijk was de 2de bestelling kip stevig en daarom minder lekker door de rijst als die zachte kip. ( stond toen ook niet aangegeven dat het kip stevig was op de site? )
Nu zie ik dat het wel aangegeven staat :)

Ik wil bestellen en pakjegemak, maar ik kan geen locatie kiezen. Druk op bevestigen, gebeurd niks. Meerdere browsers.
Iemand anders ook last van?

Hoe staat het met de ontwikkeling van de beef Jerky producten?

Ik wil bestellen en pakjegemak, maar ik kan geen locatie kiezen. Druk op bevestigen, gebeurd niks. Meerdere browsers.
Iemand anders ook last van?

Dit kan inderdaad wel eens voor komen (denk aan JavaScript dat uit staat of Pop-up blokkades) . Dit ligt aan PakjeGemak zelf helaas. Wat je dan kunt doen is het adres van de gewenste afhaallocatie zelf in vullen. (kopieeren/plakken)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.395
scoob, gewone volledige kippefilets zit dat er ooit aan te komen?

Lastig onderwerp. We zijn er wel mee bezig tussen te andere producten door maar het is erg lastig om hiermee te kunnen concurreren i.v.m. een Turkse slager of aanbiedingen van de supermarkt. Ik verwacht dat we het wel zullen hebben, hopelijk dit jaar, maar onze prioriteit ligt er niet op wegens deze concurrentie. We hebben hier nog wel een plan voor dat we aan het onderzoeken zijn, maar moet er nog even over zwijgen.

Ik ontdooi al m'n Muscle Meat vlees de avond op voorhand. Dus ook de burgers...pan goed verwarmen, hamburger knal erin. Heb altijd eenzacht stuk vlees mooi gebakken en vanbinnen niet meer roos...

Is zeker niet taai...dus mijn advies: ontdooi eens een sutk de avond ervoor!

:thumbs: mooiiii!

's morgens in een bakje koud water leggen :)

In het water gooien is het binnen uurtje ontdooid, nog beter voor de kwaliteit/smaak ook.

Blijft in de koelkast ook nog wel ff goed. Je kunt er vast uithalen voor meerdere dagen

Daster haalt de worden uit mijn mond. Exact hoe ik het doe. Vaak voor meerdere dagen meteen. Het blijft toch vier dagen (ontdooit) goed in de koelkast.

Zacht stromend water werkt nog eens veel sneller dan stilstaand water ! (beetje circulatie)

Overigens is sous vide "gegaarde" biefstuk wel heel erg lekker. Dus als je toch warm water neemt moet je de biefstuk er zo lang in laten liggen dat de kern op de gewenste gaarte is. Dan hoef je hem alleen nog maar even heel kort tegen de pan aan te houden voor een mooie bruine buitenkant.

http://www.seriouseats.com/2010/03/how-to-sous-vide-steak.html

Leuke tip! Ik ga het eens proberen.

Ik vond de kip wie ik bij mijn 2de bestelling had gekregen ook anders als de kip van mijn 1ste bestelling.
Waarschijnlijk was de 2de bestelling kip stevig en daarom minder lekker door de rijst als die zachte kip. ( stond toen ook niet aangegeven dat het kip stevig was op de site? )
Nu zie ik dat het wel aangegeven staat :)

Als je mij kan pm-en met de datum die op het pakje staat, dan kan ik kijken uit welke batch deze is. Zo kan ik zien welke kip versie je nu hebt zodat je beter kan beslissen welke je volgende keer neemt.

Hoe staat het met de ontwikkeling van de beef Jerky producten?

Moet ik nog even over zwijgen. We hopen het dit jaar voor het einde van het eerste kwartaal te kunnen lanceren.

Ik zie op de site iets staan over spaarpunten?

Aware me bruhs

Edit; al gevonden.

Anyways, ik wilde bestellen, maar ik kreeg een fout bij het afrekenen?

Laatst bewerkt:
  • #1.397
Ik zie op de site iets staan over spaarpunten?

Aware me bruhs

Edit; al gevonden.

Anyways, ik wilde bestellen, maar ik kreeg een fout bij het afrekenen?

Spaarpunten is een functionaliteit in onze webshop maar wordt nog geen gebruik van gemaakt.

Storing bij TargetPay, bedrijf dat voor iDeal zorgt. Wordt aan gewerkt! Excuus voor het ongemak.

---------- Toegevoegd om 12:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:52 ----------

iDeal is weer werkend!

Als de 10kg pangasius op is (op = op) komt hij dan wel terug op den duur?

• #1.399
Als de 10kg pangasius op is (op = op) komt hij dan wel terug op den duur?

De 10kg pangasius deal betekent dat je geen verzendkosten betaald, ook niet als je hier ander vlees bij komt.

op = op betekent dat we hiervan eenmalig een grote partij van konden kopen voor een super prijs. Dit merk is dus eenmalig en zijn dan ook opzoek naar een vervanging hiervoor op ten duur. De prijs zal dan waarschijnlijk iets omhoog moeten is onze voorspelling, maar dat is nog niet 100% zeker.

http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=74&product_id=107

Oke heb besteld. Kan nog net mee als het goed is?

Terug
Naar boven