AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Goed punt ;) Het zou naar iets van 'Etenswaren' veranderd kunnen worden. Vooral als ik kijk welke producten er aan komen. Ik gooi het in de groep hier!
Zou dan eerder kiezen voor zoiets als.
Musclemeat.nl - muscle food on-line bestellen.
Kan je alle kanten op. :D

musclefood.nl

skeletspiervoeding.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.425
musclemeat&more.nl :D
(zo kan je je huisstijl behouden ;) )

Bestelling weer binnen. 7 kilootjes net weer in de vriezer geladen. :D We kunnen er weer even tegenaan!
Super weer! :thumb:

Laatst bewerkt:
ofwel gewoon heel dat "muscle" weggooien en een grotere markt aanspreken nu je toch al heel dbb mee hebt:trollface:

Healthfood.nl ofzoiets:roflol:

Healthfood.nl is best een goeie inderdaad. Zo spreek je een bredere groep aan

Brr ik krijg de rillingen van 'Healthfood'. Net zoiets als 'Healthcenter'

Goedvoedsel.nl
lekkergoedvoed.nl

Zondag men eerste bestelling gedaan, maandag na drie uur is men pakket verstuurd en dinsdag om twee uur al mijn pakket in België. Top service. Nu hopen dat het vlees ook toppie is :D

• #1.436
Hehe creatief mensen creatief :cool:!

Zondag men eerste bestelling gedaan, maandag na drie uur is men pakket verstuurd en dinsdag om twee uur al mijn pakket in België. Top service. Nu hopen dat het vlees ook toppie is :D

Kijk dat is snel. Go PostNL :D. Wat heb je zat er in jouw pakket? Laat maar weten wat je er van vond!

---------- Toegevoegd om 12:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------

Nieuw product: Noorse Zalmblokjes (rauw)!

dpu9lu.jpg

1kg Noorse Zalmblokjes: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=108
Pakket Noorse Zalmblokjes: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=76&product_id=110

Prijs kwaliteit verhouding
Er is gekozen voor de hoogst mogelijk kwaliteit zalm die er op de markt is. Deze zalm wordt normaliter gebruikt voor verse zalmfilet die voor 20euro/kg te koop ligt in de supermarkten, maar is door ons gebruikt als IQF zalmblokjes. De kwaliteit is hierdoor zeer hoog en dat is aan de volgende eigenschappen te merken:

1. Het bevat tot 4x maal toe meer goede vetten. Supermarkt diepvries zalm heeft 3,0gr vet en Muscle Meat diepvries zalm 11,9gr vet per 100gr zalm
  2. Het bevat meer eiwit per 100gr
  3. De smaak, geur en structuur is gelijk aan verse zalm.
  4. Geen glacering/uitlekgewicht, 100% zalm. Er is geen water toegevoegd.
  5. Geen andere toevoegingen: E-nummers, smaakversterkers, water of vetten

Product informatie:

IQF ingevroren per stuk in een 250 gram verpakking.

• Lekker: Mooie roze, zachte, vettige vis.
  • Voordelig: Scherpe prijs/kwaliteit verhouding
  • Glacering: 0% (geen water/uitlekgewicht)
  • Geen extra toevoegingen: E-nummers, smaakversterkers, water of vetten
  • Makkelijk: handige portieverpakking (250gr) van blokjes zalm (54,5gr eiwit met 29,8gr goede vetten)
  • Hygiënisch: Direct gesneden, verpakt en ingevroren in de fabriek
  • Gecertificeerde herkomst: Noorwegen (Salmo Salar)

Voedingswaarden:
Zalmblokjes bevat:

• Energie: 194 kcal
  • Koolh: 0.0 gram
  • Eiwit: 21,8 gram
  • Vet: 11,9 gram
  • Zout: 0,1 gram

Extra product informatie
Zalm kwam oorspronkelijk alleen in de noordelijke wateren voor, maar door uitzetting en kweek is zalm nu over de hele wereld verspreid. De meeste zalm wordt tegenwoordig gekweekt waarbij de natuur zoveel mogelijk wordt nagebootst.

In Noorwegen heeft men complete meren en fjorden afgesloten om zalm te kunnen kweken. Zalm wordt in de rivier geboren en trekt daarna naar zee. Daar blijft hij 4 tot 7 jaar vertoeven om vervolgens weer terug te keren naar de rivier waar hij voor voortplanting zorgt.

Tegenwoordig is het aanbod aan kweekzalm van een dusdanig niveau dat het onderscheid tussen wild en kweek steeds moeilijker te maken is. Kweekzalm is over het algemeen iets zoeter van smaak en heeft een hoger vetgehalte dan wilde zalm.

Zalm is een stevige vis met zilverkleurige flanken en een groenige rug. Het is een matig vette vis met roze visvlees. De zalm die hier in Europa voorkomt is van het type “Salmo salar”, de zogenaamde Atlantische zalm. De smaak van zalm is zacht, vettig en zeer smaakvol.

Zalm bevat veel onverzadigde vetten die gunstig zijn voor hart- en bloedvaten en bovendien cholesterolverlagend werken. Daarnaast bevat de vis ook veel eiwitten, vitaminen en mineralen. Het is heel gezond om twee keer per week vis op het menu te zetten.

Er zijn twee goede manieren om de Noorse Zalmblokjes te ontdooien. De eerste manier is door het de avond van te voren in de koelkast langzaam geheel in de verpakking ontdooid te laten worden. De tweede manier is door de verpakking in koud water te leggen, dit gaat erg snel.

Bereiding
Koekenpan: Met wat olie of boter in ca. 3-5 minuten bakken en regelmatig keren.

Houdbaarheid
Elk product van Muscle Meat bevat een label met de exacte houdbaarheidsinformatie. Het product blijft indien ingevroren tot een jaar houdbaar. Wanneer u een bevroren verpakking in de koelkast neerlegt raden wij aan de Noorse Zalmblokjes binnen twee dagen op te eten.

zalm.jpg

Laatst bewerkt:
die zalm sla ik over, de aldi overtreft jullie aanbieding:P

Nice, als de kwaliteit echt zo is als je beschrijft dan is dit echt een goeie deal. Bij de AH kost een pakje diepvries zalm van 250 gram 3,19 euro, en dan krijg je vaak droge troep met inderdaad mindere voedingswaarden.

Als ik weer ga bestellen ga ik een paar van deze mee bestellen, ben wel benieuwd, ik heb namelijk redelijk wat zalmen geprobeerd van allerlei supermarkten.

Het feit dat het al in blokjes is gezaagd vind ik ook erg relaxed :)

• #1.439
die zalm sla ik over, de aldi overtreft jullie aanbieding:P

Ieder moet kopen wat hij wilt natuurlijk, maar heb je het stukje gelezen over prijs kwaliteit en wat Jan Modaal zegt? Praten over hele andere kwaliteit zalm. De zalm die de Aldi gebruikt kunnen wij ook inkopen, maar dan krijg je een heel ander product en daar staat de prijs dan ook naar. We hebben bewust deze keus gemaakt. Vergeet niet als je de prijs vergelijkt dat er 10% water in de zalm van de aldi zit toegevoegd. Daarnaast is hier het gemak van blokjes, pak precies zoveel gram je nodig hebt en je weet dan ook exact de voedingswaarden.

Nice, als de kwaliteit echt zo is als je beschrijft dan is dit echt een goeie deal. Bij de AH kost een pakje diepvries zalm van 250 gram 3,19 euro, en dan krijg je vaak droge troep met inderdaad mindere voedingswaarden.

Als ik weer ga bestellen ga ik een paar van deze mee bestellen, ben wel benieuwd, ik heb namelijk redelijk wat zalmen geprobeerd van allerlei supermarkten.

Het feit dat het al in blokjes is gezaagd vind ik ook erg relaxed :)

:thumbs: super, bedankt!

Laatst bewerkt:
Ieder moet kopen wat hij wilt natuurlijk, maar heb je het stukje gelezen over prijs kwaliteit en wat Jan Modaal zegt? Praten over hele andere kwaliteit zalm. De zalm die de Aldi gebruikt kunnen wij ook inkopen, maar dan krijg je een heel ander product en daar staat de prijs dan ook naar. We hebben bewust deze keus gemaakt.

heb t niet zo zeer over de prijs, aldi is ook iets van 12 euro (paar cent minder dacht ik), maar over de voedingswaarden.
Aantal kcal per 100gram daar is 206, die van jullie maar 194.
Plus het feit dat het in pakjes van 250gr komt is niet zo handig, zit je aan 485kcal vlees per maaltijd, die van de aldi komen in pakjes van 125gr, wat een totaal geeft van 258kcal. (van die voedingswaarden is nog wel n verwaarloosbaar verschil, maar pakjes van 250 zijn gwn niet handig)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven