Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Top. Je vierde bestelling alweer? Gaat hard!
Yep! :D het gaat zeker snel!

---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

Weet iemand hoe mals de paardenvlees(biefstuk) is? Ik koop het nu bij de makro en was benieuwd hoe andere hem vonden voordat ik er 4kg van bestel.
Wij zijn echte paardenbiefstuk fans. Maar moet zeggen dat dit toch wel de lekkerste en malste is die ik heb gegeten.

Gisteren weer een bestelling mogen ontvangen. Ik vind de kwaliteit en de handzame portie verpakking super.
Vond de hamburgers wat minder maar dat ligt volledig aan mijn eigen smaak en dat kan natuurlijk. Die zal ik niet meer bestellen maar de kip, biefstuk tartaar(rund) en de gewone biefstuk vind ik echt lekker.
Vis houd ik niet van en dat is jammer want is natuurlijk een mooie eiwit bron.
Keep up the good work jongens!:thumbs:

Hamburgers vond ik ook tegenvallen, ligt nog steeds een hele doos van in de vriezer.
Vrij taaie dingen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.364
Zit nog te debatteren over mijn volgende bestellen. Heb overigens al 28kg besteld :roflol:

Wel een leuke manier om bij te houden hoeveel vlees je nu binnen krijgt. Succes met het debat ;), ik merk de uitslag wel.

Gisteren weer een bestelling mogen ontvangen. Ik vind de kwaliteit en de handzame portie verpakking super.
Vond de hamburgers wat minder maar dat ligt volledig aan mijn eigen smaak en dat kan natuurlijk. Die zal ik niet meer bestellen maar de kip, biefstuk tartaar(rund) en de gewone biefstuk vind ik echt lekker.
Vis houd ik niet van en dat is jammer want is natuurlijk een mooie eiwit bron.
Keep up the good work jongens!:thumbs:

Mooie eerlijke review! Bedankt :).

Weet iemand hoe mals de paardenvlees(biefstuk) is? Ik koop het nu bij de makro en was benieuwd hoe andere hem vonden voordat ik er 4kg van bestel.

Meeste stukken zijn lekker mals. Ik eet hem wel bijna 'black and blue'.

Yep! :D het gaat zeker snel!

---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

Wij zijn echte paardenbiefstuk fans. Maar moet zeggen dat dit toch wel de lekkerste en malste is die ik heb gegeten.

Welkom op DBB Nicone! Hier staan ook een aantal reviews over de Paardenbiefstuk als je op het tabblad ''review'' klikt: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=54

Hamburgers vond ik ook tegenvallen, ligt nog steeds een hele doos van in de vriezer.
Vrij taaie dingen.

Ah, jammer! Een tip om het malser klaar te maken: rustig laten ontdooien (niet geforceerd), laag vuur!!. Wat ik zelf ook doe is het in kleine stukjes 'hakken' tijdens het bakken net als bij de tartaar. Op deze manier wordt niet steeds 1 kant lang verhit maar een groter oppervlakte korter. Maar dan heb je natuurlijk niet meer de hamburger vorm ;).

De hamburger zal altijd wel wat stugger zijn dan die je gewend bent. Dit is omdat het low fat is. Vet maakt mals. Het zit dan ook een stukje functioneel en lekker. Wel veel feedback terug gekregen van mensen die dit juist fijn/lekker vinden.

Laatst bewerkt:
ben aan het twijfelen om zo'n vriezer aan te schaffen. Hoe lang leeft zo'n ding gemiddeld?

Bedankt Scoob, ben al tijdje lid maar meer aan het lurken.

Bestelling is geplaatst.

Laatst bewerkt:
Ah, jammer! Een tip om het malser klaar te maken: rustig laten ontdooien (niet geforceerd), laag vuur!!. Wat ik zelf ook doe is het in kleine stukjes 'hakken' tijdens het bakken net als bij de tartaar. Op deze manier wordt niet steeds 1 kant lang verhit maar een groter oppervlakte korter. Maar dan heb je natuurlijk niet meer de hamburger vorm ;).

De hamburger zal altijd wel wat stugger zijn dan die je gewend bent. Dit is omdat het low fat is. Vet maakt mals. Het zit dan ook een stukje functioneel en lekker. Wel veel feedback terug gekregen van mensen die dit juist fijn/lekker vinden.

Haha ik moet wel bekennen dat ik men tijd niet neem met het ontdooien :p Het zal dus voor een groot deel aan mezelf liggen. Tot nu toe altijd een TOP service gehad en ik ben heel blij dat er nu ook vis te koop is !

Haha ik moet wel bekennen dat ik men tijd niet neem met het ontdooien :p Het zal dus voor een groot deel aan mezelf liggen. Tot nu toe altijd een TOP service gehad en ik ben heel blij dat er nu ook vis te koop is !
Neh, vond ze ook nie geweldig. Heb ze uiteindelijk gebruikt als gehakt voor in de pastasaus en bij chili con carne. Miss een idee voor jou. De kogelbiefstukjes waren wel super, daar ga ik zeker nog een paar kilotjes van bestellen.

Waarom is er eigenlijk geen normale biefstuk?

Neh, vond ze ook nie geweldig. Heb ze uiteindelijk gebruikt als gehakt voor in de pastasaus en bij chili con carne. Miss een idee voor jou. De kogelbiefstukjes waren wel super, daar ga ik zeker nog een paar kilotjes van bestellen.

Ga ik doen , thx voor de tip. Anders blijven ze toch maar liggen.

Meeste stukken zijn lekker mals. Ik eet hem wel bijna 'black and blue'.

IMO waren de meeste heerlijk mals, maar moet eerlijk bekkenen dat er ook wat biefstukjes bij zaten die wat minder waren, iets wat je overigens altijd wel hebt bij biefstuk. Niet alles is even mals. Heb er van de 3KG eentje weggegooid omdat er echt niet doorheen te komen was.

IMO waren de meeste heerlijk mals, maar moet eerlijk bekkenen dat er ook wat biefstukjes bij zaten die wat minder waren, iets wat je overigens altijd wel hebt bij biefstuk. Niet alles is even mals. Heb er van de 3KG eentje weggegooid omdat er echt niet doorheen te komen was.

Je bedoelt dat je er ruiten mee kon ingooien?

Ligt de site even plat of ben ik de enige die problemen ondervind?

Nope, ik kom er ook niet op.

• #1.375
ben aan het twijfelen om zo'n vriezer aan te schaffen. Hoe lang leeft zo'n ding gemiddeld?

Tussen de 10 en 15 jaar net als andere nieuwe vriezers. Daarbij zit 2 jaar fabrieksgarantie.

Bedankt Scoob, ben al tijdje lid maar meer aan het lurken.

Bestelling is geplaatst.

:thumbs: Welkom bij Muscle Meat dan i.p.v. DBB!

Haha ok goed om te horen. Bedankt voor het compliment! De tweede vis zit er erg snel aan te komen: zalm.

Er zit een prijsverschil tussen biefstuk en kogelbiefstuk maar deze hebben wij op ons genomen. De prijs zit onder die van de supermarkt (20euro/kg) We willen hiermee een stukje extra kwaliteit (malsheid) garanderen voor de (kogel)biefstukken. Hoe mals het is zal voor het merendeel er aan liggen hoe goed de klant er mee om gaat (ontdooiing en manier van bereiden).

Ga ik doen , thx voor de tip. Anders blijven ze toch maar liggen.

Klopt! Niet elk beestje is hetzelfde. Mijn ervaring is ook dat rond de 1 op de 15/20 kogelbiefstukken minder is. Het ene dier heeft meer gelopen dan de ander en zulke factoren zul je altijd hebben die dit beïnvloeden.

Ligt de site even plat of ben ik de enige die problemen ondervind?

Nope, ik kom er ook niet op.

Er is een storing bij onze host. Hopelijk wordt dit zo snel mogelijk bij hun opgelost :rolleyes:

Laatst bewerkt:

Gewoon bak warm water (niet zo heet dat t vlees gaar wordt) en daar je biefstuk in leggen. Na 5 tot 10 minuten is die ontdooit en ik merk zelf geen enkel verschil in malsheid (getest met sligro biefstuk, verse uit de winkel en ontdooide die al paar weken in de vriezer lag).

Manier werkt voor alle stukken vlees overigens en is stuk beter dan magnetron.

je hebt mn post gequote maar niet geantwoord:fa:

• #1.378
Gewoon bak warm water (niet zo heet dat t vlees gaar wordt) en daar je biefstuk in leggen. Na 5 tot 10 minuten is die ontdooit en ik merk zelf geen enkel verschil in malsheid (getest met sligro biefstuk, verse uit de winkel en ontdooide die al paar weken in de vriezer lag).

Manier werkt voor alle stukken vlees overigens en is stuk beter dan magnetron.

Wij raden koud water aan :)! Blijkt volgens de expert (onze slager) in de vleesfabriek het beste voor de kwaliteit van het vlees te zijn. Ik zelf leg het een dag van te voren in de koelkast.

je hebt mn post gequote maar niet geantwoord:fa:

:D ge-edit!

Laatst bewerkt:
scoob, gewone volledige kippefilets zit dat er ooit aan te komen?

Ik ontdooi al m'n Muscle Meat vlees de avond op voorhand. Dus ook de burgers...pan goed verwarmen, hamburger knal erin. Heb altijd eenzacht stuk vlees mooi gebakken en vanbinnen niet meer roos...

Is zeker niet taai...dus mijn advies: ontdooi eens een sutk de avond ervoor!

Terug
Naar boven