AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Muscle & health food ?

Body & health food ?

Muscle & health shop ?

Body & health shop ?

Laatst bewerkt:
Nieuwe bestelling er uit, 10KG kip, 1KG hamburgers en wat van die leuke stoofpotjes :)

Ik snap niet dat sommigen ontevreden zijn over die 'stevige' kip. Ik vind zowel smaak als structuur beter dan de 'normale'. De 'normale' doet iets meer denken aan de structuur van plakjes kip voor tussen de boterham. Beiden hebben misschien wel hun toepassingen. De stevige stukjes smaakten prima tussen een frans brood. Je hebt ook niet van dat gekruimel.

De biologische kip vond ik trouwens ook niet beter van smaak dan de andere. IMO niet het geld waard of je moet een probleem hebben met hoe de normale gekweekt wordt.

Tja, en ik snap niet mensen stevige kip prefereren over de 'oude' kip. Kwestie van smaak toch?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.464
De vis is heerlijk, gelijk voor morgen op het werk ook gemaakt en in bakjes gedaan!

:thumbs: top! Wie weet de zalm volgende keer.

Angelus heeft je topic ontdekt zie ik. Succes!:thumbs:

Muscle & health food ?

Body & health food ?

Muscle & health shop ?

Body & health shop ?

Ik sla 'body' over :D zag laatst een bedrijf die lijkt op b&f namelijk bodyengymshop.nl xD.

Nieuwe bestelling er uit, 10KG kip, 1KG hamburgers en wat van die leuke stoofpotjes :)

Zeer mooie bestelling, bedankt! Wordt vandaag ingepakt en verzonden.

Ik snap niet dat sommigen ontevreden zijn over die 'stevige' kip. Ik vind zowel smaak als structuur beter dan de 'normale'. De 'normale' doet iets meer denken aan de structuur van plakjes kip voor tussen de boterham. Beiden hebben misschien wel hun toepassingen. De stevige stukjes smaakten prima tussen een frans brood. Je hebt ook niet van dat gekruimel.

De biologische kip vond ik trouwens ook niet beter van smaak dan de andere. IMO niet het geld waard of je moet een probleem hebben met hoe de normale gekweekt wordt.
Tja, en ik snap niet mensen stevige kip prefereren over de 'oude' kip. Kwestie van smaak toch?

Bedankt voor de input Big T! Smaken verschillen enorm merken wij :). De 1 vind stevig fijn, ander de normale versie. Sommige willen alleen nog maar licht gezout als je naar bestelling historie kijkt. Er is geen pijl op te trekken. We bieden het allemaal aan zodat ieder zijn voorkeur kan testen.

Onze mening is dat alle kip versies goed zijn, prima te eten, anders zouden we het ook niet verkopen. Het verschil zit hem alleen in wat je prefereert.

Binnen twee weken komt er een proefpakket online. Dit zal 200gr van ieder product bevatten met een totaal van 4kg. Zo kan je alles uit proberen wanneer je nieuw bent en niet weet wat jij lekker vind.

Muscle & health food ?

Body & health food ?

Muscle & health shop ?

Body & health shop ?

XXLBodyFood ;)

Pangasius is goed te doen. Mooie prijs voor goed bb voedsel :)Blijf ik zeker meebestellen.

Heb de zachte gezouten kip nu weer, dit is voor mij echt een verademing. Kauwt een stuk sneller weg op mn werk :D

Bestelling natuurlijk ook weer binnen, kan ik weer 3 maanden vooruit.

Noorse zalm toegevoegd

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Never change a winning team, waarom wordt er gesuggereerd om de naam te veranderen?

Never change a winning team, waarom wordt er gesuggereerd om de naam te veranderen?

Meer soorten producten. Hoewel je in principe gewoon deze naam kan houden. Er zijn genoeg andere manieren om duidelijk te maken dat er niet alleen vlees is.

Heb gisteren voor 't eerst stevige kipblokjes op, weet nog niet precies wat ik er van vind. Morgen weer eens een pak proberen.

Het ging er mij meer over dat sommigen de stevige echt 'niet goed' vonden. Terwijl die IMO gewoon smaakt zoals normale kip zou moeten smaken. Het is juist de 'oude' kip die een afwijkende structuur heeft, wat natuurlijk niet wil zeggen dat die niet in de smaak kan vallen.

Het ging er mij meer over dat sommigen de stevige echt 'niet goed' vonden. Terwijl die IMO gewoon smaakt zoals normale kip zou moeten smaken. Het is juist de 'oude' kip die een afwijkende structuur heeft, wat natuurlijk niet wil zeggen dat die niet in de smaak kan vallen.

Nou ik had dus ook wel een beetje dat ik hem wat ehm, soort rubberachtig vond man. De smaak was wel goed, maar het at gewoon heel vreemd.

Meer soorten producten. Hoewel je in principe gewoon deze naam kan houden. Er zijn genoeg andere manieren om duidelijk te maken dat er niet alleen vlees is.
Daarom was mijn idee ook
Musclemeat& more. Kan je gewoon je naam en huisstijl behouden. :D

Zal ook maar eens review plaatsen, vlees is inmiddels allang op :p

Tijdje geleden bestelling geplaatst voor 3kg paardenbiefstuk, 1kg kogelbiefstuk, 2kg gezouten/ongezouten kipblokjes (oude variant) via ideal. Dag later meteen alles netjes ontvangen, producten waren wel al licht ontdooid (klein beetje zacht). Alles zit verder netjes vacuum verpakt, wat dus ideaal is omdat je het dan snel in water kan ontdooien (wat ook nog eens beter voor de smaak is als gewoon in de koelkast) + je hoeft niet na te denken over wat je de volgende dag gaat eten, en kan gewoon uurtje van te voren wat uit de vriezer halen.

Wat betreft de producten zelf.

Paard heb ik als eerste geprobeerd. Ben zelf erg fan van paardenbiefstuk. Altijd erg lekker stuk vlees voor een lage prijs, runderbiefstuk is in NL over het algemeen niet lekker (zeker nu ik het in Amerika geproefd heb), dus meestal is paard lekkerder dan rund.

Anyway, kwaliteit van het paard was vergelijkbaar met zoals we die in de supermarkt hebben. Nou is dat toevallig wel een hoge kwaliteit , dus wat dat betreft zeker geen negatief punt. Smaak was erg lekker, vlees was mals, gewoon top, weinig over aan te merken verder. Het enige is misschien dat de karakteristieke ''paard smaak'' iets minder is als wat ik gewend ben. Kijkend naar de prijs die echt flink lager is, is dit echt een aanrader! kwaliteit voor een lage prijs.

Dan de kogelbiefstuk (rund). Smaak was erg goed (bijna vergelijkbaar zoals ze die in amerika hebben) alleen de malsheid was matig. Niet taai, maar ook niet mals. That being said is het wel veel beter dan de crappy biefstuk die je in de supermarkt vind + nog een stuk lagere prijs.

De kipblokjes. Ik had hier hoge verwachtingen van aangezien vrijwel iedereen hier echt laaiend over is, maar ik moet zeggen dat het flink tegenviel. Nou realiseer ik me dat smaak natuurlijk persoonlijk is, maar ik vond de smaak echt borderline smerig. Smaakte erg naar de kipfilet broodbeleg zoals je die vaak in de supermarkt vind. Nou is het wel erg gemakkelijk natuurlijk, maar er is weinig voor nodig om een lekker stukje kipfilet te maken dus voor mij persoonlijk is het in ieder geval geen reden om de kip te kiezen. Prijs is het ook niet om te doen want die is gewoon hetzelfde. Echt verbaasd dat mensen hier zo enthousiast over zijn, maar goed smaken verschillen.

Al met al zeker een positieve ervaring.
Zometeen maar weer een bestelling plaatsen :D

Tijdje geleden bestelling geplaatst voor 3kg paardenbiefstuk, 1kg kogelbiefstuk, 2kg gezouten/ongezouten kipblokjes (oude variant) via ideal. Dag later meteen alles netjes ontvangen, producten waren wel al licht ontdooid (klein beetje zacht). Alles zit verder netjes vacuum verpakt, wat dus ideaal is omdat je het dan snel in water kan ontdooien (wat ook nog eens beter voor de smaak is als gewoon in de koelkast) + je hoeft niet na te denken over wat je de volgende dag gaat eten, en kan gewoon uurtje van te voren wat uit de vriezer halen.

Paard heb ik als eerste geprobeerd. Ben zelf erg fan van paardenbiefstuk. Altijd erg lekker stuk vlees voor een lage prijs, runderbiefstuk is in NL over het algemeen niet lekker (zeker nu ik het in Amerika geproefd heb), dus meestal is paard lekkerder dan rund.

Anyway, kwaliteit van het paard was vergelijkbaar met zoals we die in de supermarkt hebben. Nou is dat toevallig wel een hoge kwaliteit , dus wat dat betreft zeker geen negatief punt. Smaak was erg lekker, vlees was mals, gewoon top, weinig over aan te merken verder. Het enige is misschien dat de karakteristieke ''paard smaak'' iets minder is als wat ik gewend ben. Kijkend naar de prijs die echt flink lager is, is dit echt een aanrader! kwaliteit voor een lage prijs.

Dan de kogelbiefstuk (rund). Smaak was erg goed (bijna vergelijkbaar zoals ze die in amerika hebben) alleen de malsheid was matig. Niet taai, maar ook niet mals. That being said is het wel veel beter dan de crappy biefstuk die je in de supermarkt vind + nog een stuk lagere prijs.

De kipblokjes. Ik had hier hoge verwachtingen van aangezien vrijwel iedereen hier echt laaiend over is, maar ik moet zeggen dat het flink tegenviel. Nou realiseer ik me dat smaak natuurlijk persoonlijk is, maar ik vond de smaak echt borderline smerig. Smaakte erg naar de kipfilet broodbeleg zoals je die vaak in de supermarkt vind. Nou is het wel erg gemakkelijk natuurlijk, maar er is weinig voor nodig om een lekker stukje kipfilet te maken dus voor mij persoonlijk is het in ieder geval geen reden om de kip te kiezen. Prijs is het ook niet om te doen want die is gewoon hetzelfde. Echt verbaasd dat mensen hier zo enthousiast over zijn, maar goed smaken verschillen.

Mooie review +1

Ik wil de kip wel eens uitproberen. Wanneer hebben jullie de naturel kipblokjes weer online?

Poosje terug kip toscaans besteld. Ik was er al achter gekomen dat wanneer je te lang op een te hoog vuur dit voorbereid de kip te taai wordt. En dus niet meer lekker zacht en malsig. Echter de kip toscaans blijft naar mijn mening knarsend, taai en wat droog ondanks dat ik het op zacht vuur opwarm. Volgens mij had ik hier geen last van met de normale kip. Ook regelmatig stukjes bot, bah xD

Overige producten zijn trouwens prima!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.479
XXLBodyFood ;)

Pangasius is goed te doen. Mooie prijs voor goed bb voedsel :)Blijf ik zeker meebestellen.

Heb de zachte gezouten kip nu weer, dit is voor mij echt een verademing. Kauwt een stuk sneller weg op mn werk :D

Goed te horen dat de Pangasius bevalt en oud en vertrouwd weer terug is bij je ;).

Ik denk dat Muscle Meat domein altijd zal blijven. Het enige is dat de arm en slogan de doorsnee mensen kan afstoten terwijl iedereen gewoon kan bestellen. Fantaseren kan altijd over een tweede site bv :).

Klopt als een bus naar onze mening!

Mooie uitgebreide eerlijke review, bedankt! Ik denk dat de kip smaak zoals je zegt erg persoonlijk is. Er wordt bewust de kip smaak ingehouden. Deze komt overeen met kipfilet broodbeleg. Dit komt doordat het vacuum gekookt wordt. Hierdoor wordt het in zijn eigen vocht gekookt, de smaak van de kip is behouden en ook het eiwit gaan niet verloren.

Ik wil de kip wel eens uitproberen. Wanneer hebben jullie de naturel kipblokjes weer online?

Poosje terug kip toscaans besteld. Ik was er al achter gekomen dat wanneer je te lang op een te hoog vuur dit voorbereid de kip te taai wordt. En dus niet meer lekker zacht en malsig. Echter de kip toscaans blijft naar mijn mening knarsend, taai en wat droog ondanks dat ik het op zacht vuur opwarm. Volgens mij had ik hier geen last van met de normale kip. Ook regelmatig stukjes bot, bah xD

Overige producten zijn trouwens prima!

Aaiiii Jammer om te horen. Bakken is geen goed plan omdat het vocht er al uit is gehaald en je dit dan nog een keer doet. Verwarmen kan wel en dit het liefst in een omgeving zoals saus of een maaltijd die al vrijwel klaar is waar je het op het laatst bij gooit. Zo te lezen ben je naturel of licht gezout gewent want je had nergens last van bij de 'normale kip'. Het punt is dat Toscaans de stevige variant is, een ander ras kip. Hierdoor is de structuur en ervaring dan ook anders. De 1 vind dit veel fijner dan de zachte smeuïge normale variant en de ander weer niet. Als je weer besteld raadt ik dan ook 1 van deze 2 aan:

Naturel normaal: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=50
Licht gezout: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=55

Mooi! :thumbs:

We gaan een kip mix product aanmaken. We hebben nu in totaal 5 soorten gekookte kipblokjes. Zo kan je 200gr van ieder product testen wanneer je er nog geen probeert hebt en beter de keuze maken welke jij prefereert

---------- Toegevoegd om 09:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:34 ----------

Op zijn laatst volgende vrijdag, maar we denken iets eerder.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de verklaarbare reactie! Ik had daarvoor idd de kip naturel. Pakken eiwit zijn bijna weer op dus er zal spoedig een bestelling plaats vinden.

Fijne dag.

Terug
Naar boven