Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ondertussen al meerdere bestellingen gedaan en ik denk dat ik over de producten niks meer hoef te zeggen, die zijn gewoon prima.

Wat ook wel een keer genoemd mag worden is de service:

Begin dit jaar 6KG kip en een doos hamburgers besteld. De volgende dag werd ik opgebeld dat ze maar 3KG kip konden leveren. Jammer, kan gebeuren natuurlijk. Ik kreeg toen netjes wat opties(deel nu en de rest later, ander product of wachten) en de voor mij meest interessante uitgekozen(deel nu en de rest later). Ik vind het persoonlijk erg fijn dat er gebeld werd. Een hoop bedrijven laten niks van zich horen en wachten gewoon tot de bestelling compleet is.

Een aantal dagen later werd ik weer gebeld met de vraag of het uit zou komen als de bestelling de volgende dag werd geleverd. Vond ik ook zeer goed gedaan, zeker omdat het voor het weekend viel. Ze hadden het ook gewoon kunnen opsturen met de kans dat ik het niet kon aannemen en de boel zou ontdooien.

Wegens wat miscommunicatie (Ik had problemen met mijn telefoon en was slecht tot niet te verstaan) zag ik de volgende dag dat mijn order een dag was verplaatst. Hierover ook weer gecorrespondeerd en de bestelling zou nu een zaterdag komen (vandaag).

En zoals afgesproken kwam de pakketbezorger inderdaad langs. Het viel me op de bestelling in twee dozen zat. Wat bleek, ze hadden mijn volledige bestelling opgestuurd en niet het resterende deel. Als goede burger zijnde heb ik direct Olivier gebeld en hem het verhaal verteld. Hij bood mij aan de extra 3KG kip over te laten nemen met korting. Ik had gelukkig nog plek in de vriezer dus heb gelijk gebruik gemaakt van zijn aanbod.

Dus wat mij betreft een prima service, er wordt goed contact gehouden met de klant en ook goed meegedacht.

Keep it up!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.502
Heb gisteren de paardebiefstuk geproeft, smaakte erg lekker en ging vlotjes binnen. Ik raad wel aan de paardebiefstuk in twee te snijden voir het bakken, anders moet die iets te lang bakken, zo'n dikke lap was het :D

:thumbs: super. Zelf snij ik het ook wel is een enkele keer door midden. Maar vanaf 18:00 nooit meer (nieuw product incoming) ;).

heb een tijdje geleden een topic gemaakt over goedkoop kipfilet. daar had één van jullie of een lid van jullie gereageerd. ik zat gisteren terug te denken en besloot de site te bezoeken. nadat ik de reacties heb gelezen besloot ik het om ook uit te proberen. ik wilde gelijk gekookte kippen blokjes bestellen (naturel) zonder zout. maar er staat dat ze tijdelijk uitverkocht zijn. vandaag ook trouwens. wanneer hebben jullie het weer in voorraad?

Leuk dat je voor de eerste keer gaat bestellen! Op zijn laatst aanstaande vrijdag, maar wij hopen woensdag of donderdag. Houdt de website dus in de gaten. Het wordt ook hier gepost zodra wij het binnen hebben.

Het begint op Apple te lijken, voor je het weet zitten duizende mensen om 18uur de Musclemeat livestream te bekijken voor jullie nieuwe product announcements ;)

:cool: haha. Ik kan je alvast vertellen dat er nieuwe revolutionaire aan zitten te komen in de toekomst, die niet zomaar te verkrijgen zijn in de supermarkt.

Oke, zodra de kip binnen is maar weer een bestelling plaatsen dan :rolleyes:
Ik zie overigens dat er een foutje op de website staat bij het bestellen van de paardenbiefstuk, "het minimum aantal te bestellen is 200", als ik dan toch 2 kg toevoeg aan mijn winkelwagen staat er; "Minimaal te bestellen aantal voor dit product is Paardenbiefstuk 1kg (5 x 200gr)." :D

Foutje in de data base. Dankje voor het melden. Het staat nu weer goed.

Ondertussen al meerdere bestellingen gedaan en ik denk dat ik over de producten niks meer hoef te zeggen, die zijn gewoon prima.

Wat ook wel een keer genoemd mag worden is de service:

Begin dit jaar 6KG kip en een doos hamburgers besteld. De volgende dag werd ik opgebeld dat ze maar 3KG kip konden leveren. Jammer, kan gebeuren natuurlijk. Ik kreeg toen netjes wat opties(deel nu en de rest later, ander product of wachten) en de voor mij meest interessante uitgekozen(deel nu en de rest later). Ik vind het persoonlijk erg fijn dat er gebeld werd. Een hoop bedrijven laten niks van zich horen en wachten gewoon tot de bestelling compleet is.

Een aantal dagen later werd ik weer gebeld met de vraag of het uit zou komen als de bestelling de volgende dag werd geleverd. Vond ik ook zeer goed gedaan, zeker omdat het voor het weekend viel. Ze hadden het ook gewoon kunnen opsturen met de kans dat ik het niet kon aannemen en de boel zou ontdooien.

Wegens wat miscommunicatie (Ik had problemen met mijn telefoon en was slecht tot niet te verstaan) zag ik de volgende dag dat mijn order een dag was verplaatst. Hierover ook weer gecorrespondeerd en de bestelling zou nu een zaterdag komen (vandaag).

En zoals afgesproken kwam de pakketbezorger inderdaad langs. Het viel me op de bestelling in twee dozen zat. Wat bleek, ze hadden mijn volledige bestelling opgestuurd en niet het resterende deel. Als goede burger zijnde heb ik direct Olivier gebeld en hem het verhaal verteld. Hij bood mij aan de extra 3KG kip over te laten nemen met korting. Ik had gelukkig nog plek in de vriezer dus heb gelijk gebruik gemaakt van zijn aanbod.

Dus wat mij betreft een prima service, er wordt goed contact gehouden met de klant en ook goed meegedacht.

Keep it up!

Bedankt voor het mooie compliment! Soms loopt het harder dan verwacht en dit heeft een week geleden dit probleem veroorzaakt. Fijn te horen dat het goed opgelost is :thumbs:

Keep it up!

Meeste mensen hadden gedaan alsof hun neus bloedde en niets gezegd :thumb:

had t zelf ook een keer alleen toen ging t om een compleet rc auto chassis van ongeveer 500 euro, uiteraard ook netjes terug gestuurd

• #1.504
Meeste mensen hadden gedaan alsof hun neus bloedde en niets gezegd :thumb:

had t zelf ook een keer alleen toen ging t om een compleet rc auto chassis van ongeveer 500 euro, uiteraard ook netjes terug gestuurd

Dat is ook inderdaad het eerste wat ik gezegd heb aan de telefoon, dat ik het erg eerlijk vond. Fijn om zulke klanten te hebben :).

Ik zie dat het nieuwe product reeds op de website staat;)
Ziet er echt handig uit, maar gaat biefstuk braden er echt zoveel makkelijker mee dan gewoon in de pan?
Kan hij ook gebruikt worden voor het maken van panini's enz?

• #1.506
Nieuw product: Tafelgrill - Severin automatic grill KG 2392

http://www.youtube.com/watch?v=BQ7zblFRYB4

Product link: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=75&product_id=111

De Severin KG2392 is ideaal voor het grillen van vlees, vis, groenten en meer. Doordat de grill aan beide kanten tegelijkertijd grillt is uw vlees binnen no time klaar zonder het te hoeven om te draaien. De grill is snel en makkelijk te reinigen door de afneembare bakplaten en het vetopvangbakje.

Zo kunt u altijd lekker, gezond en snel uw Muscle Meat maaltijd grillen!

Wij bieden deze tafelgrill aan voor de laagste prijs van Nederland zonder verzendkosten met 2 jaar fabrieksgarantie, zie voor vergelijkingen http://www.kieskeurig.nl/grill/severin/kg_2392/prijzen/bezorgen/1133770#prijzen

• Kleur / materiaal: geborsteld RVS - zilver
  • Vermogen: ca. 1800 W
  • Multi-functioneel: voor bereiding van vlees en vis.
  • Hittebestendig gelakt
  • Grill oppervlakte ca. 27 x 24 cm
  • Uitwisselbare anti aanbakplaten; grillplaten en gladde bakplaten
  • Grillplaten uitneembaar voor gemakkelijke reiniging
  • In verschillende hoogtes instelbaar
  • Barbeque-functie; uitklapbaar voor groot Grilloppervlak
  • Aan/Uit-schakelaar
  • Regelbare thermostaat
  • Controle lampje
  • Vetopvangbakje
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 18:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:00 ----------

Ik zie dat het nieuwe product reeds op de website staat;)
Ziet er echt handig uit, maar gaat biefstuk braden er echt zoveel makkelijker mee dan gewoon in de pan?
Kan hij ook gebruikt worden voor het maken van panini's enz?

Ja je kan er vrijwel alles mee, zie ook het filmpje dat zojuist is toegevoegd. We hebben deze grill uitgebreid getest met onze producten. Zelf bak ik nu elke dag mijn biefstuk hiermee na de training. Het scheelt veel tijd en wanneer je de timing en temperatuur stand door hebt, heb je altijd de perfecte biefstuk. Door de 1800watt was hij binnen 1 minuut op temperatuur. Ik leg het dan 2 minuten tussen de gril en klaar (afhankelijk van de dikte van de biefstuk). Na de maaltijd druk je op de knop links, hierdoor gaat de gril plaat los en kan je het zo onder de kraan afwassen voor de volgende keer.

Zijn echt super dingen! Ik heb al jaren een contactvlakgrill. Echt top! zeker een aanrader als je er nog geen een hebt!
Supergoede toevoeging! :thumb:

Eerste bestelling net de deur uit en gelijk de Grill erbij besteld.

Ben benieuwd ;)

Hierbij mijn review, net zowel een kogelbiefstuk als wat (koude) kip gegeten.

Biefstuk laten ontdooien in water en vervolgens beide zijde op hoog vuur anderhalve minuut laten bakken. Daarna nog een paar minuten ingepakt in aluminiumfolie laten liggen. Kan er eigenlijk niks anders over zeggen dan dat het een uitstekend stuk vlees was! Complimenten!

De kip overtrof mijn verwachtingen (ik had btw de gezouten versie). Heerlijk mals! En, in tegenstelling tot wat ik verwacht had, totaal niet droog!

Ik gok dat de tweede bestelling niet lang op zich laat wachten.. ;)
hallo peed. had je de kip gewoon droog gegeten of heb je kruiden toegevoegd?

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------

hallo

heeft musclemeat ook een eigen receptenboekje voor kipblokjes?

• #1.510
Zijn echt super dingen! Ik heb al jaren een contactvlakgrill. Echt top! zeker een aanrader als je er nog geen een hebt!
Supergoede toevoeging! :thumb:

:D wou dat ik het zelf eerder ontdekt had

Eerste bestelling net de deur uit en gelijk de Grill erbij besteld.

Ben benieuwd ;)

Ik zag het inderdaad binnenkomen. Meteen een leuke vlees bestelling erbij zie ik :thumbs:

hallo peed. had je de kip gewoon droog gegeten of heb je kruiden toegevoegd?

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------

hallo

heeft musclemeat ook een eigen receptenboekje voor kipblokjes?

Op dit moment hebben wij geen receptenpagina/boekje. Ik denk dat je aan dit topic wel iets hebt:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/gekookte-kipfilet-lekker-maken-344472/

Verder zou ik het gebruiken zoals je normaal kip eet, alleen hoef je het niet meer door te bakken en te snijden. Doe het bijvoorbeeld door je salade of op het laatste moment door je maaltijd zoals in het filmpje op de productpagina.

Hoe zit het met bezorging? Hebben jullie je eigen bezorger van het bedrijf, of wordt het via de pakketpost gedaan?

• #1.512
Is die gladde grillplaat ook geschikt voor het bereiden van jullie panga vis?

Goed bezig hoor!

Ben tevreden over alle producten maar de seals van de stoofpotjes gaan wel vrij snel stuk (d.w.z. een scheur erin ofzo). Is dat overigens problematisch? Ik heb nu een stoofpotje in de vriezer waar er een scheur in de seal zit.

• #1.517

:thumbs:

Ben tevreden over alle producten maar de seals van de stoofpotjes gaan wel vrij snel stuk (d.w.z. een scheur erin ofzo). Is dat overigens problematisch? Ik heb nu een stoofpotje in de vriezer waar er een scheur in de seal zit.

Mooi!!

Nee dit is geen probleem zo lang het bevroren blijft. De seal is gemaakt zodat het een maand lang in de koelkast zou liggen vanaf het moment van productie (bijvoorbeel voor supermarkten). Aangezien wij met vriezers werken vervalt dit, het is een nutteloze seal en kan je de datum nemen die er op staat, + 1 jaar.

Laatst bewerkt:
Grill ook besteld :)
komen er nog wat bereidingstips hiervoor? Ik zag al hoe lang de biefstuk ertussen moet.
Maar de panga bijvoorbeeld? de entrecote, de tournedos?

Binnenkort ook maar eens order plaatsen veel goede reacties en veel keus

Van de week de bestelling binnen gekregen, 3 kg stevige kip en 1 kg licht gezout. Ik moet zeggen dat ik (en m'n vriend) de stevige kip echt niet te eten vind. Het is erg droog waardoor ik het moeilijk weg krijg, behalve met water.. maar het is misschien net wat je gewend bent.
De licht gezouten kip (die valt soort van uit elkaar) is daarentegen echt super! Lekker zacht en je kunt het ook gewoon uit het pakje opeten.
De stevige kip heb ik om kunnen ruilen voor de lichte gezouten kip! :D

Ik vind het ideaal! Scheelt echt veel werk. Het enige nadeel is het opwarmen, want als je het even bakt word het al een stuk droger dus ik stop het tussen de groente in de pan als die klaar is met koken. Even 5 minuten wachten en dan is het wel lekker warm. En ik zorg dat het sowieso al een half uur uit de koelkast is als ik dat niet vergeet. :P

En trouwens echt een top service, bedankt Olivier!

Terug
Naar boven