Excentrique
Dutch Bodybuilder
- Lid sinds
- 4 jun 2010
- Berichten
- 335
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 10%
Ondertussen al meerdere bestellingen gedaan en ik denk dat ik over de producten niks meer hoef te zeggen, die zijn gewoon prima.
Wat ook wel een keer genoemd mag worden is de service:
Begin dit jaar 6KG kip en een doos hamburgers besteld. De volgende dag werd ik opgebeld dat ze maar 3KG kip konden leveren. Jammer, kan gebeuren natuurlijk. Ik kreeg toen netjes wat opties(deel nu en de rest later, ander product of wachten) en de voor mij meest interessante uitgekozen(deel nu en de rest later). Ik vind het persoonlijk erg fijn dat er gebeld werd. Een hoop bedrijven laten niks van zich horen en wachten gewoon tot de bestelling compleet is.
Een aantal dagen later werd ik weer gebeld met de vraag of het uit zou komen als de bestelling de volgende dag werd geleverd. Vond ik ook zeer goed gedaan, zeker omdat het voor het weekend viel. Ze hadden het ook gewoon kunnen opsturen met de kans dat ik het niet kon aannemen en de boel zou ontdooien.
Wegens wat miscommunicatie (Ik had problemen met mijn telefoon en was slecht tot niet te verstaan) zag ik de volgende dag dat mijn order een dag was verplaatst. Hierover ook weer gecorrespondeerd en de bestelling zou nu een zaterdag komen (vandaag).
En zoals afgesproken kwam de pakketbezorger inderdaad langs. Het viel me op de bestelling in twee dozen zat. Wat bleek, ze hadden mijn volledige bestelling opgestuurd en niet het resterende deel. Als goede burger zijnde heb ik direct Olivier gebeld en hem het verhaal verteld. Hij bood mij aan de extra 3KG kip over te laten nemen met korting. Ik had gelukkig nog plek in de vriezer dus heb gelijk gebruik gemaakt van zijn aanbod.
Dus wat mij betreft een prima service, er wordt goed contact gehouden met de klant en ook goed meegedacht.
Keep it up!
Wat ook wel een keer genoemd mag worden is de service:
Begin dit jaar 6KG kip en een doos hamburgers besteld. De volgende dag werd ik opgebeld dat ze maar 3KG kip konden leveren. Jammer, kan gebeuren natuurlijk. Ik kreeg toen netjes wat opties(deel nu en de rest later, ander product of wachten) en de voor mij meest interessante uitgekozen(deel nu en de rest later). Ik vind het persoonlijk erg fijn dat er gebeld werd. Een hoop bedrijven laten niks van zich horen en wachten gewoon tot de bestelling compleet is.
Een aantal dagen later werd ik weer gebeld met de vraag of het uit zou komen als de bestelling de volgende dag werd geleverd. Vond ik ook zeer goed gedaan, zeker omdat het voor het weekend viel. Ze hadden het ook gewoon kunnen opsturen met de kans dat ik het niet kon aannemen en de boel zou ontdooien.
Wegens wat miscommunicatie (Ik had problemen met mijn telefoon en was slecht tot niet te verstaan) zag ik de volgende dag dat mijn order een dag was verplaatst. Hierover ook weer gecorrespondeerd en de bestelling zou nu een zaterdag komen (vandaag).
En zoals afgesproken kwam de pakketbezorger inderdaad langs. Het viel me op de bestelling in twee dozen zat. Wat bleek, ze hadden mijn volledige bestelling opgestuurd en niet het resterende deel. Als goede burger zijnde heb ik direct Olivier gebeld en hem het verhaal verteld. Hij bood mij aan de extra 3KG kip over te laten nemen met korting. Ik had gelukkig nog plek in de vriezer dus heb gelijk gebruik gemaakt van zijn aanbod.
Dus wat mij betreft een prima service, er wordt goed contact gehouden met de klant en ook goed meegedacht.
Keep it up!

.
haha. Ik kan je alvast vertellen dat er nieuwe revolutionaire aan zitten te komen in de toekomst, die niet zomaar te verkrijgen zijn in de supermarkt.
.