MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

In de gebruiksaanwijzing staat dat je de plaat met een doek in kunt vetten door er wat olijfolie over te smeren, ik deed het de eerste keer ook met wat boter maar dit bevalt mij beter qua smaak :)

Je kan beter wat olie op de biefstuk smeren, minder geknoei

voozover ik weet hoe je bij het grillen helemaal geen olie of boter te gebruiken

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.584
Ik zat even rond te kijken. Bij jullie Samples doen de omschrijvingen het niet. Just a tip. Morgen ga ik bestelling plaatsen :D.

Klopt! Is bewust gedaan. Sample is 1 stuk van het originele product die je er bij kan nemen wanneer je 4kg hebt gekozen. Doe dit voor 15:00 en je hebt het deze week nog in huis :)!

Je kan beter wat olie op de biefstuk smeren, minder geknoei

Ah dat is ook goede tip inderdaad.

voozover ik weet hoe je bij het grillen helemaal geen olie of boter te gebruiken

Je er inderdaad kan vetvrij mee bakken.

Als je m'n review goed leest, dan kan je toch wel besluiten dat het best lekker is. Of vergis ik me?

Yes! :D

Is de grill nog op voorraad?

• #1.586
Is de grill nog op voorraad?

Er is ons beloofd dat de grill vandaag geleverd bij ons zal worden. Ik typ hier meer info zodra ik die heb. Je kan de grill alvast bestellen als je wilt. Deze wordt dan direct verzonden wanneer wij het binnen hebben.

---------- Toegevoegd om 15:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:53 ----------

Update grill:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij is weer op voorraad! Alle orders die zijn binnen gekomen van de grill zullen dan ook vandaag verzonden worden.

Product link: [Link niet meer beschikbaar]

Gisteren 4 kg kip en 2 kg paard en kg rund besteld!
vriezer gisteren opgeruimd dus laat maar komen :)

verzenden jullie de gril ook nog morgen? Ben helemaal vergeten te bestellen :o

• #1.589
Top! je hebt een PM.

Gisteren niet aangedurfd om de kogelbiefstuk op de grill te leggen .
Daarom lekker in de pan gebakken zoals het hoort .

Wat was dat een verrukkelijk stuk vlees zeg ! Zo heb ik ze nog NOOIT in de supermarkt kunnen kopen .

2 minuten op hoog vuur beide kanten ..heerlijk !

Nu nog verzinnen wat we op de grill gaan gooien om deze te testen :)

Wat was dat een verrukkelijk stuk vlees zeg ! Zo heb ik ze nog NOOIT in de supermarkt kunnen kopen .

Lekker lekker :)

als ik morgen de grill bestel is deze word deze dan dinsdag geleverd?

Kunnen ze bij Tnt niet gewoon stoppen met die geschatte levertijd dit gaat nergens over. Speciaal op werk laten bezorgen, aangegeven levertijd 10.00-13.00. Levering uiteindelijk 18.00 net als ik ben vertrokken van mijn werk. morgen werk ik niet dus lekker weer terug.... Weet dat jullie er niets aan kunnen doen maar dacht ik laat het ff weten

• #1.595
als ik morgen de grill bestel is deze word deze dan dinsdag geleverd?

Het ligt er dus aan of er vlees bij de grill wordt besteld. Als het alleen de gril is kan deze morgen op de post. Zit er vlees bij dan moet je even wachten tot maandag :). Wij sturen niet op vrijdag i.v.m. ontdooiing. Als het pakket een vertraging oploopt dan zou het pas maandag aankomen i.v.m. dat er op zondag niet geleverd wordt en dat duurt te lang (meer dan 48uur).

Kunnen ze bij Tnt niet gewoon stoppen met die geschatte levertijd dit gaat nergens over. Speciaal op werk laten bezorgen, aangegeven levertijd 10.00-13.00. Levering uiteindelijk 18.00 net als ik ben vertrokken van mijn werk. morgen werk ik niet dus lekker weer terug.... Weet dat jullie er niets aan kunnen doen maar dacht ik laat het ff weten

Begrijpelijk irritatie Beowulf! En bedankt voor je begrip dat wij er niets aan kunnen doen, want dit is ook zo. Vaak wordt er wel netjes aan deze tijd gehouden. Ik snap ook dan dat je geen pakje gemak hebt gekozen, want als je toch op je werk zit en er wordt 10.00-13.00 gezegd dan zou dat top zijn. Hopelijk volgende keer beter!

Mooi compliment Klaasd, echt super :). De runderkogelbiefstuk komt van dezelfde Nederlandse leverancier af waar wij onze paardenbiefstuk vandaan halen. Wij zijn er zelf ook erg tevreden mee. Op zich een leuke test als je er nu 1 onder de gril legt de volgende keer en het wel/geen verschil verteld.

Laatst bewerkt:
Scoobz0r,

Klein vraagje.

Is de kip anders bereid. ?
Het lijkt wel een stuk droger.. Voorheen was het hartstikke mals, maar nu echt totaal niet. valt ook meer uit elkaar??????
Was zo tevreden

• #1.597
Scoobz0r,

Klein vraagje.

Is de kip anders bereid. ?
Het lijkt wel een stuk droger.. Voorheen was het hartstikke mals, maar nu echt totaal niet. valt ook meer uit elkaar??????
Was zo tevreden

Deze batch valt inderdaad iets meer uit elkaar maar is nog altijd even mals (gister en vandaag uit dezelfde batch gegeten). Je hebt wel voor de niet stevige versie gekozen neem ik aan? Hoe heb je het bereid? Heb je een stukje geproefd zOnder het op te warmen dus alleen (rustig) ontdooien? Hoe heb je het ontdooit? Dit soort dingen hebben daar allemaal invloed op.

Bestelling vandaag aangekomen
Zeer goed verpakt!
Straks de goulash testen :)

Ik ga ook maar een poging wagen. Wat kan je aanraden voor een verwend nest? ( de gekookte kipdingen uitgezonderd..*ril* )

Ik wacht me loon even af en ga dan voor een mooie uitgebreid proefpakket van 90E ! Ben erg benieuwd. Gelijk even een zooi ei-eiwitten inslaan :)

Terug
Naar boven