Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.541
Ik probeer een bestelling te doen met mister cash (België) maar ik wordt geweigerd.
Niet door muscle meat maar door mister cash. Weet iemand of dit plat ligt fzo?
En heb voldoende geld voor die verrichting.

Heb je nog steeds last? Zo ja dan ga ik even voor je bellen met onze Mr Cash provider.

Zo, net op tijd nog even een bestelling gedaan. Ben benieuwd naar de stevige kipblokjes en de pittige paardentartaar, die heb ik nog niet op. Komt morgen vast verandering in :)

:thumbs: mooi! Met onze standaar gekookte kipblokjes was je al wel bekent geloof ik he?

Vrijdag besteld en vandaag netjes aan huis geleverd in Antwerpen! Ben benieuwd naar de stoofpotjes Njam.

:D super. Laat maar weten wat je er van vond!

Heb je nog steeds last? Zo ja dan ga ik even voor je bellen met onze Mr Cash provider.

Heb net nog eens geprobeerd en het lukte nog steeds niet. Ik had aangeduid voor die I love chiken (12kg) en dan bij verzending het voordeelpakket, dus gratis verzendkosten (misschien hierdoor maar denk het niet want dat heeft toch niets met mister cash te maken).

De zalm is enorm goed, heb de pangasius nog niet geprobeerd.

Ben over de stoofpotjes iets minder enthousiast. Zijn totaal niet vies en smaakt gewoon goed, maar voor de prijs en het macronutrientratio vind ik het niet goed genoeg smaken, ik vind vlees zonder dingen zoals suiker/dextrose/malto/etc. even goed smaken bij de rijst dus het heeft voor mij niet echt een meerwaarde. Kan ik ook zelf mijn saus bij doen. Is echter wel heel gemakkelijk i.v.m. de magnetron en de korte opwarmtijd maar omdat al jullie producten al zo makkelijk zijn (zalm al in blokjes en afgewogen, kip al gekookt enz.) vind ik dit ook niet echt toegevoegde waarde.

Ben tevreden over de tafelgrill die jullie leveren. Goede kwaliteit, goede prijs en doet zijn werk.

• #1.544

Heb net nog eens geprobeerd en het lukte nog steeds niet. Ik had aangeduid voor die I love chiken (12kg) en dan bij verzending het voordeelpakket, dus gratis verzendkosten (misschien hierdoor maar denk het niet want dat heeft toch niets met mister cash te maken).

Wat voor error/bericht krijg je? En dit is dus niet op onze site, maar wanneer je doorgelinked wordt naar Mr Cash? Dit moet ik even weten voordat ik bel. Misschien is een screenshot wel handig.

De zalm is enorm goed, heb de pangasius nog niet geprobeerd.

Ben over de stoofpotjes iets minder enthousiast. Zijn totaal niet vies en smaakt gewoon goed, maar voor de prijs en het macronutrientratio vind ik het niet goed genoeg smaken, ik vind vlees zonder dingen zoals suiker/dextrose/malto/etc. even goed smaken bij de rijst dus het heeft voor mij niet echt een meerwaarde. Kan ik ook zelf mijn saus bij doen. Is echter wel heel gemakkelijk i.v.m. de magnetron en de korte opwarmtijd maar omdat al jullie producten al zo makkelijk zijn (zalm al in blokjes en afgewogen, kip al gekookt enz.) vind ik dit ook niet echt toegevoegde waarde.

Ben tevreden over de tafelgrill die jullie leveren. Goede kwaliteit, goede prijs en doet zijn werk.

Mooie feedback, bedankt :thumbs: . De zalm is inderdaad echt een topper in het assortiment, wordt veel besteld en tot nu toe alleen maar goede feedback. (de dextrose en het zout zijn bewust toegevoegd aan de potjes, niet alleen omdat dit het lekker maakt, maar ook omdat het als post workout bedoeld is. Het is een gemakproduct en daar betaal je dan ook altijd wat meer voor net als stoommaaltijden die rond de prijs van 5,50euro liggen bij de AH).

Fijn te horen dat de grill net zo goed bevalt als hier thuis :).

Laatst bewerkt:
Wat voor error/bericht krijg je? En dit is dus niet op onze site, maar wanneer je doorgelinked wordt naar Mr Cash? Dit moet ik even weten voordat ik bel. Misschien is een screenshot wel handig.
Ik heb met mijn vader zijn kaart betaald en is gewoon wel goed gelukt. Volgens mij is er iets met mijn kaart... Toch bedankt voor de respons! En je zal de bestelling nu wel zien binnenkomen wss ;)

• #1.546
Ik heb met mijn vader zijn kaart betaald en is gewoon wel goed gelukt. Volgens mij is er iets met mijn kaart... Toch bedankt voor de respons! En je zal de bestelling nu wel zien binnenkomen wss ;)

Ok mooi! Wordt vandaag verzonden :).

UPDATE: Gekookte kipblokjes (naturel)

De gekookte kipblokjes (naturel) zijn zojuist binnen gekomen! En staan klaar om verzonden besteld en verzonden te worden.

Veruit nog steeds ons populairste product, waarmee wij Muscle Meat begonnen. Ervaar zelf het gemak, de smaak en de structuur. De mogelijkheden zijn eindeloos, of je het nu door je salade doet, op brood of door je warme maaltijd.

Link: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=50

gaan jullie nog beef jerky verkopen?

• #1.548
gaan jullie nog beef jerky verkopen?

Dit is zeker de bedoeling, maar is nog in de ontwikkelingsfase. Over 14 dagen zijn de eerste samples klaar. Mocht dit meteen een succes zijn dan willen wij er erg snel mee komen op de site. Als het verbeterd moet worden dan gaat het uiteraard wat langer duren.

Daarnet de kogelbiefstuk eruit gehaald en in de koelkast gepropt om te ontdooien voor morgenavond :D
morgen voor het eerst de grill uitproberen .

Iemand nog tips en/of ervaringen hoe dit het beste te doen .

2 gladde kookplaten in een kast gooien
aan/uit knop indrukken en temp op MAX zetten
15 min wachten
Gooi de biefstukken op de plaat
druk de plaat omlaag en dan ...... 1 minuut of 2 ??????

Is het zo ongeverr ??

Alvast bedankt voor de tips ;)

Daarnet de kogelbiefstuk eruit gehaald en in de koelkast gepropt om te ontdooien voor morgenavond :D

15 min wachten

Is het zo ongeverr ??

Ja ik had graag ook wel wat aanwijzingen omtrent het gebruik van de grill. Ben een enorme leek als het op voedselbereiding aankomt.

• #1.551

15 min wachten

Is het zo ongeverr ??

Ja ik had graag ook wel wat aanwijzingen omtrent het gebruik van de grill. Ben een enorme leek als het op voedselbereiding aankomt.

Ik ga vanavond weer een paardenbiefstuk erop bakken, rond 10:00 na mijn training. Ik zal even opletten wat ik precies doe. Tot nu toe op gevoel gedaan.

15min wachten is veeeeel te lang. Het is 1800watt (erg veel). Hij is binnen 2 minuten op temperatuur.

kogelbiefstuk grillen op een verkapte tostigrill is heiligschennis :(

• #1.553
Haha meningen verschillen. Snel en handig vind ik het. Zal even kijken of ik foto's kan maken van het resultaat.
ben benieuwd, ik betwijfel dat het in de buurt komt van een mals biefstukje gebakken in een mengsel van boter en olie :p
UiaK1sP.gif

De stoofpotjes smaken erg goed, alleen jammer dat er zo 'weinig' saus bij zit.
Ik pak doorgaans 150g rijst (ongekookt gewogen) bij een maaltijd, en dat maskeert de smaak toch echt heel erg.

• #1.556
ben benieuwd, ik betwijfel dat het in de buurt komt van een mals biefstukje gebakken in een mengsel van boter en olie :p
UiaK1sP.gif

ow ja! zeker!! Dat is juist de bedoeling en daar is hij dan ook voor ontwikkeld. Wordt aan twee kanten door een contante temperatuur verhit. Boter en olie kan je overguns nog steeds gebruiken.

Moet de grill van tevoren ingevet worden voor de biefstuk? of kan dat gewoon zonder

• #1.558
De stoofpotjes smaken erg goed, alleen jammer dat er zo 'weinig' saus bij zit.
Ik pak doorgaans 150g rijst (ongekookt gewogen) bij een maaltijd, en dat maskeert de smaak toch echt heel erg.

Ah!! goede feedback bedankt. Ik zit zelf op 100gr rijst ongekookt per maaltijd, dat zou dan net het verschil maken.

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

Moet de grill van tevoren ingevet worden voor de biefstuk? of kan dat gewoon zonder

In principe hoeft dat niet met deze anti-aanbaklaag. Persoonlijk doe ik dit wel met een klein beetje olijfolie

Ah!! goede feedback bedankt. Ik zit zelf op 100gr rijst ongekookt per maaltijd, dat zou dan net het verschil maken.

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

Ja dat denk ik inderdaad, het is overigen de goulash die niet zo heel sterk is, het stoofvlees doet het daarintegen wel goed ;).

Zo net ons stukje runderkogelbiefstuk op, erg lekker!
Je.moet alleen beetje de handigheid in t bakken krijgen want de stukken zijn vrij dik, maar er liggen er nog genoeg.in de vriezer dus aldoende leert men;)

Terug
Naar boven