MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.561
Ja dat denk ik inderdaad, het is overigen de goulash die niet zo heel sterk is, het stoofvlees doet het daarintegen wel goed ;).

Daar kan ik mij inderdaad wel mee inleven! Goulash is wat milder en stoofvlees wat sterker van smaak.

Zo net ons stukje runderkogelbiefstuk op, erg lekker!
Je.moet alleen beetje de handigheid in t bakken krijgen want de stukken zijn vrij dik, maar er liggen er nog genoeg.in de vriezer dus aldoende leert men;)

Hey Miss H, ik wist niet dat je een order had geplaatst, leuk!

Het verschilt soms een beetje per batch, de dikte. Ik had vanavond weer een hele platte (ben foto's aan het uploaden hiervan voor de grill) en over het merendeel zijn zij ook plat. Als je het niet vaak doet is het best tricky en kan je het zo verpesten. Oefening baard kunst. Of let the grill do the dirty work :D.

Vorige week een bestelling binnen gekregen. Over het eerste etiket is een ander etiket geplakt met andere voedingswaarden. Gewoon een foutje het eerste etiket?

• #1.563
Vorige week een bestelling binnen gekregen. Over het eerste etiket is een ander etiket geplakt met andere voedingswaarden. Gewoon een foutje het eerste etiket?

Klopt, er zaten foute etiketten op, de naam was niet goed. Het moest allemaal opnieuw bestickert worden. Het was niet mogelijk meer het van het pakje af te halen, dus het is erover heen geplakt. Pak de voedingswaarde van de website. Er is even wat 'gehannes' met de etiquette wegens een nieuwe wetgeving. Er worden nieuwe etiquette gemaakt.

ben benieuwd naar je fotos van je biefstuk scoob :)

• #1.565
Daarnet de kogelbiefstuk eruit gehaald en in de koelkast gepropt om te ontdooien voor morgenavond :D
morgen voor het eerst de grill uitproberen .

Iemand nog tips en/of ervaringen hoe dit het beste te doen .

2 gladde kookplaten in een kast gooien
aan/uit knop indrukken en temp op MAX zetten
15 min wachten
Gooi de biefstukken op de plaat
druk de plaat omlaag en dan ...... 1 minuut of 2 ??????

Is het zo ongeverr ??

Alvast bedankt voor de tips ;)

Ja ik had graag ook wel wat aanwijzingen omtrent het gebruik van de grill. Ben een enorme leek als het op voedselbereiding aankomt.

Ik ga vanavond weer een paardenbiefstuk erop bakken, rond 10:00 na mijn training. Ik zal even opletten wat ik precies doe. Tot nu toe op gevoel gedaan.

15min wachten is veeeeel te lang. Het is 1800watt (erg veel). Hij is binnen 2 minuten op temperatuur.

Zoals beloofd 1 van mijn twee biefstukken na de training. Vergeef mijn foto skills, even in een amateur setting puur voor het idee. Heb ze even 1 voor 1 gebakken maar je kan er met gemak twee naast elkaar leggen. Product link: [Link niet meer beschikbaar]

Platen waren waren nog vies van een maaltijd voor de training. Zoals je ziet kan je ze met een knop er uit klikken en vervolgens schoon maken.

29dz8ft.jpg

Na een kleine afwasbeurt met een borstel en afwasmiddel. Zet de power knop aan. Ik heb hem op 3/4 power gezet. Vervolgens 1min gewacht om het op te laten warmen.

29gg5jd.jpg

Leg na het opwarmen de biefstuk er onder (klep eerst volledig open doen!) Ik heb het een beetje ingevet, maar hoeft niet zoals ik hoorde (zelf nog niet zonder vet geprobeerd).

1zgt6yg.jpg

Deze runderkogelbiefstuk was vrij plat. Ik heb hem maar ongeveer 1 minuut er onder gelegd!! Het is zelf even experimenteren. Als je het voor het eerst gebruikt is het geen schande hem er even er uit te halen en door midden te snijden om te kijken hoe ver hij is. Zo krijg je steeds een beter idee. Je ziet dat hij op een plekje nog een beetje rood is, maar in het echt was de hele binnenkant roze. Waarschijnlijk door de flits gekomen.

312v2c8.jpg

Gaat dat echt zo snel ? Ook maar eentje bestellen dan :D

Ziet er top uit. Makkelijk en snel! Ga er denk ik ook maar eentje aanschaffen :) Goede zet van jullie om niet alleen de voeding producten aan te bieden maar ook het materiaal om het te bewaren of te bereiden.

Keep up the good work!

• #1.569
Ziet er top uit. Makkelijk en snel! Ga er denk ik ook maar eentje aanschaffen :) Goede zet van jullie om niet alleen de voeding producten aan te bieden maar ook het materiaal om het te bewaren of te bereiden.

Keep up the good work!

Goed om te horen :thumbs: . We zien het als service product, zodat de Muscle Meat producten beter, sneller en/of makkelijk bereid kan worden. Daarom is de prijs de goedkoopste van NL.

---------- Toegevoegd 15 January 2014 om 00:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst 14 January 2014 om 23:47 ----------

Laatste foto: 10min geleden nog een tweede gemaakt in 5 min tijd. Totaal 90,4gr eiwit van vlees binnen. Tijd voor herstel (slapen).

i20oif.jpg

Laatst bewerkt:
In de gebruiksaanwijzing staat dat je de plaat met een doek in kunt vetten door er wat olijfolie over te smeren, ik deed het de eerste keer ook met wat boter maar dit bevalt mij beter qua smaak :)

Ik ging net wat toscaanse stevige kipblokjes uit het zakje halen, en toen viel me op dat er bij de voedingswaardes staat dat er 30,4gr eiwit in zit, en iets van 150+ calorieën. Dit lijkt me niet kloppen? Op de website staan andere waarden.

Ook viel het me op dat toen ik de bestelling binnenkreeg, de zalmblokjes aan de buitenkant al een beetje ontdooid waren. Ik kneep namelijk in wat blokjes, en toen voelde ik dat ze niet keihard waren. Toen ik een paar uur later, nadat ik het dus in de vriezer had gedaan, weer probeerde, waren ze wel heel hard. Dit lijkt me niet goed voor vis? Ik vraag me bovendien af hoe het is als je de eerste bezorgdag mist?

• #1.572
Ik ging net wat toscaanse stevige kipblokjes uit het zakje halen, en toen viel me op dat er bij de voedingswaardes staat dat er 30,4gr eiwit in zit, en iets van 150+ calorieën. Dit lijkt me niet kloppen? Op de website staan andere waarden.

Ook viel het me op dat toen ik de bestelling binnenkreeg, de zalmblokjes aan de buitenkant al een beetje ontdooid waren. Ik kneep namelijk in wat blokjes, en toen voelde ik dat ze niet keihard waren. Toen ik een paar uur later, nadat ik het dus in de vriezer had gedaan, weer probeerde, waren ze wel heel hard. Dit lijkt me niet goed voor vis? Ik vraag me bovendien af hoe het is als je de eerste bezorgdag mist?

Er worden nieuwe labels gemaakt. Is hierboven toevallig gister avond ook gevraagd. Houd de voedingswaarde van de site aan!

We zijn in de zomer begonnen met 34graden en toen kwam alles ook bevroren aan. Onze pakketten horen niet fout te gaan en op de 2de dag ook goed te zijn. Waarschijnlijk is er een fout tijdens het inpakken gemaakt of het pakket is grof behandeld door postNL. Iets dat eigenlijk wij eigenlijk niet horen in deze winter tijden. Ik stuur je even een PM om de vis op te lossen!

Stevige kipblokjes zijn lekker! Vind ze lekkerder dan de gewone, al zijn die gewone handiger (sappiger) om zo uit het zakje naar binnen te scheppen (ik gebruik wel een bordje hoor :D)

Ik had de gemixte kip besteld, omdat ik benieuwd was naar de gezouten blokjes en de toscaanse. De laatste nog niet geproeft, maar de gezouten wel, en ik vind ze erg zout. Ben blij dat ik er geen kilo van gekocht heb. Nu heb ik ze wel los gegeten zonder iets erbij, misschien dat dat scheelt.

Vanmiddag de paardentartaar maar eens proberen, nomnomnom.

Voor mijn gevoel zit er in die stoofpotjes weinig vlees. Scoobz0r weet jij zo hoeveel van die 15 gram eiwit per 100 gram van dat vlees is?

Oh en als ik die wil bestellen dan kan ik bij het 4e potje stoofvlees alleen voor Goulash kiezen, ligt dat aan mij?

Laatst bewerkt:
Zo, nog maar een grill besteld voor m'n tweede huis (#2746), vind het echt een topapparaat (en dan moet er natuurlijk ook wat vis bij :)). Het geld zeker waard. Misschien koop ik er later nog een voor op mijn werk :D

Heb een stoofpotje (stoofvlees) opgewarmd en samen met natuuraardappelen en gestoomde worteltjes gegeten.

Als Belg ben ik heel kritisch naar stoofvlees, want dat wordt heel hier veel gegeten.

Mijn verdict: voor een kant en klaar product was ik aangenaam verrast. De smaak is heel intens en lekker. Het is wat aan de zoete kant, maar dat is op zich geen probleem.

Het vlees is lekker, maar mag nog iets malser soms.

Ben aan het muggeziften, want heb 2 porties in 1 keer opgegeten.

Zal het zeker nog bestellen. Leuke afwisseling met de dagelijkse kip en tonijn.

• #1.577
Stevige kipblokjes zijn lekker! Vind ze lekkerder dan de gewone, al zijn die gewone handiger (sappiger) om zo uit het zakje naar binnen te scheppen (ik gebruik wel een bordje hoor :D)

Ik had de gemixte kip besteld, omdat ik benieuwd was naar de gezouten blokjes en de toscaanse. De laatste nog niet geproeft, maar de gezouten wel, en ik vind ze erg zout. Ben blij dat ik er geen kilo van gekocht heb. Nu heb ik ze wel los gegeten zonder iets erbij, misschien dat dat scheelt.

Vanmiddag de paardentartaar maar eens proberen, nomnomnom.

Mooie feedback, bedankt! Gezout doe ik zelf ook inderdaad door een maaltijd heen, dus dat kan je proberen als je er nog 1 hebt. Goed te lezen dat stevig in de smaakt valt!

Voor mijn gevoel zit er in die stoofpotjes weinig vlees. Scoobz0r weet jij zo hoeveel van die 15 gram eiwit per 100 gram van dat vlees is?

Oh en als ik die wil bestellen dan kan ik bij het 4e potje stoofvlees alleen voor Goulash kiezen, ligt dat aan mij?

Het is een vast recept. In dit recept weet je precies wat er in zit en de voedingswaarde zijn hier dan mee uitgerekend. Dit recept wordt dan vervolgens in een grote hoeveelheid gemaakt en in elk potje geschept. Het kan zijn dat het ene potje iets meer vlees bevat dan het andere potje, maar dit zal nauwelijks moeten verschillen. In saus en groente zit een verwaarloosbaar hoeveelheid aan eiwit en dit komt dus uit het vlees.

Nee dat ligt niet aan jou :). Wij hadden er vandaag nog maar een beperkt aantal liggen. Deze zijn eind van de middag weer aangevuld en staan dus weer online!

Zo, nog maar een grill besteld voor m'n tweede huis (#2746), vind het echt een topapparaat (en dan moet er natuurlijk ook wat vis bij :)). Het geld zeker waard. Misschien koop ik er later nog een voor op mijn werk :D

:D super! Goed om te lezen. Vind het zelf ook een topper.

Heb een stoofpotje (stoofvlees) opgewarmd en samen met natuuraardappelen en gestoomde worteltjes gegeten.

Als Belg ben ik heel kritisch naar stoofvlees, want dat wordt heel hier veel gegeten.

Mijn verdict: voor een kant en klaar product was ik aangenaam verrast. De smaak is heel intens en lekker. Het is wat aan de zoete kant, maar dat is op zich geen probleem.

Helder verhaal :D met een positief einde, leuk! En bedankt voor de review.

Laatst bewerkt:

Dit is de reden dat ik geen stoofvlees durf bestellen :P Uit de winkel smaakt het ook altijd k*t.

Ik zat even rond te kijken. Bij jullie Samples doen de omschrijvingen het niet. Just a tip. Morgen ga ik bestelling plaatsen :D.

Terug
Naar boven