Mathijsimo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 148
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand ervaring met die pangasius ? Ben er heel benieuwd naar.

Waarom tellen jullie 2,5kg zoete aardappelen als 0,5kg in de winkelwagen?
. Er zit te weinig marge op om dit als volledige kg te kunnen laten tellen. We zouden dan bij 2 zakken versturen in de min gaan. Het idee is dat wij straks compleet zijn. Pasta, rijst, groente en er komt zelfs een fruit aan. Zo kun je bijvoorbeeld 1 zak rijst, 1 zak groente en 3kg vlees bestellen. We zijn bekend met de verhalen en beelden. We merken dat er veel vraag naar is bij de doelgroep en bieden het aan voor de gene die het al eten of willen eten voor een mooie prijs.

Volgende keer ga ik die zeker meenemen, top product en moeilijk te verkrijgen voor een mooi prijsje, los van het vele schillen..
hey scoob,
zit er iets van kruiden in de low fat hamburgers, vind ze goed te eten daar niet van. maar als ik een boer laat haha dan ga ik kapot, lijkt wel of er knoflook lucht uit mijn maag komt![]()
De nieuwe kipblokjes vind ik heel lekker. Vallen niet zo uit elkaar zoals die plofkip variant.
De burgers zijn lekker gekruid maar wel taai.
Jammer dat de stoofpotjes er niet meer zijn. Die waren best lekker!
. Een tip voor de hamburgers is het op laag vuur te bakken. Hoog vuur verschrompelt de hamburger en maakt het taai, regelmatig keren. Je kan er ook iets anders van maken. Tijdens het bakken fijnhakken tot gehakt. Dan heb je extreem mager, gekruid runder gehakt. Yess, zie nu pas dat jullie zoete aardappel hebbenVolgende keer ga ik die zeker meenemen, top product en moeilijk te verkrijgen voor een mooi prijsje, los van het vele schillen..
Scheelt me weer normale aardappel eten
Trouwens, omdat ze voorgekookt zijn kan je er ook puree van maken (beetje melk erbij)!
Nu jullie ook zoete aardappel hebben ben ik helemaal overtuigd om ook een keer vanalles te bestellen. Alleen lastig dat er niet op vrijdag verzonden kan worden en op zaterdag bezorgd. Ben doordeweeks weinig thuis en wil het wel graag zelf aannemen.

De tartaren zijn per stuk van 170 gram verpakt, wat ideaal is.
Top!
Geen probleem! Hier is ''pakje gemak'' voor van PostNL. Deze optie kom je tegen tijdens het betaalproces. Hierdoor kan je het nog steeds zelf aannemen. Het wordt dan verzonden naar een PostNL ophaallocatie zoals de Albert Heijn of Bruna. Er is altijd wel een locatie dicht in de buurt en zij zijn vaak tot in de avond tot 20:00 nog open. Hier kan je alvast kijken naar een locatie bij jouw in de buurt: http://www.myparcel.nl/pakjegemak-locatie
Toch even een korte review na mijn eerste bestelling bij jullie.
Betaling en verzending
Helemaal in orde, ik heb makkelijk kunnen betalen, netjes per e-mail een bevestiging gekregen van zowel de bestelling als verzending.
Ontvangst van de bestelling
Ik had voor 15:00 besteld, dus het grote pak werd netjes de dag erna geleverd. (geen vertraging geen problemen, like it!) Het is een stevig karton met isolatie, etc. zoals op de website beschreven. Alles paste ook perfect in de diepvries, dankzij de goede verpakkingen.
Product zelf
Mijn bestelling bestond uit zowel de naturel versie van de paardenbiefstuk tartaar, als ook de red pepper versie. Beide smaken gewoon zoals het hoort, echt lekker! De rep pepper heeft kleine peper-bolletjes die een pittig smaakje geven, nice!De tartaren zijn per stuk van 170 gram verpakt, wat ideaal is.
Conclusie
Volgende keer ga ik sowieso de paardenbiefstuk bestellen. Bedankt.
- Service zoals aangegeven, helemaal in orde.
- Producten zijn vers en lekker.
- Prijs/kwaliteit verhouding is top.
![]()

Heel praktisch. Wel erg duur vergeleken met ongekookte witte rijst.
AH Basic witte rijst is 0,39 euro voor 400g ongekookt, wat dus iets van 800g á 1,2kg gekookt zou zijn.
Dan vind ik 4 euro voor 1,2kg gekookt wel een heel groot verschil, ca. 10 keer zo duur puur omdat het kant en klaar is.
Heel praktisch. Wel erg duur vergeleken met ongekookte witte rijst.
AH Basic witte rijst is 0,39 euro voor 400g ongekookt, wat dus iets van 800g á 1,2kg gekookt zou zijn.
Dan vind ik 4 euro voor 1,2kg gekookt wel een heel groot verschil, ca. 10 keer zo duur puur omdat het kant en klaar is.
Basmati rijst 2.5 kilo gekookt staat gelijk aan 1 kilo ongekookt dus 2,70 ah en en 6,50 muscle meat.
100 gram ongekookte rijst per maaltijd is wel gemiddeld denk ik dus zit je op ongeveer 40 cent meer voor een maaltijd.
Zou t zelf niet standaard in schema zetten maar zeker een optie om gewoon tussendoor een snelle maaltijd te maken.