XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

ok, klopt, je kan het rauw eten :) ik zeg -> eet smakelijk!

Ik vind het lekkerder om het een beetje aan te bakken.

Ik pas :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.844
Waarom tellen jullie 2,5kg zoete aardappelen als 0,5kg in de winkelwagen?

Simpel gezegd omdat we anders failliet gaan :P. Er zit te weinig marge op om dit als volledige kg te kunnen laten tellen. We zouden dan bij 2 zakken versturen in de min gaan. Het idee is dat wij straks compleet zijn. Pasta, rijst, groente en er komt zelfs een fruit aan. Zo kun je bijvoorbeeld 1 zak rijst, 1 zak groente en 3kg vlees bestellen.

We zijn bekend met de verhalen en beelden. We merken dat er veel vraag naar is bij de doelgroep en bieden het aan voor de gene die het al eten of willen eten voor een mooie prijs.

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

Nieuw product: Parijse Aardappelen (kant-en-klaar) (2kg)

Parijse%20aardappel.jpg

Link
http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=79&product_id=125

Parijse Aardappelen (kant-en-klaar)
Aardappelen zijn een bron van vezels, vitamine B6, koolhydraten, eiwit, vitamine C en mineralen zoals ijzer, magnesium, chroom en zink. Ze zijn een goede bron van energie voor je lichaam en helpen ze voor een goede darmwerking.

Koolhydraten zijn een belangrijke bron van energie voor het lichaam. In de aardappel vind je de koolhydraten vooral in de vorm van zetmeel.

Product informatie
Verpakt in een plastic verpakking in 2 KG. De aardappels zijn 25/30mm. Dit product telt voor een halve kg in de winkelwagen.

• 100% pure Parijse aardappel: Muscle Meat biedt u deze heerlijke aardappelvariant voorgekookt aan. Daarmee bespaart u heel wat tijd mee!
  • Gekookt op 85 °C: Hierdoor worden de vitamines maximaal behouden.
  • IQF ingevroren: de aardappels zitten niet aan elkaar vast gevroren, u kunt pakken wat u nodig heeft.
  • Geen extra toevoegingen: E-nummers, smaakversterkers, water of vetten
  • Lekker: De iets grotere Parijse aardappel dat bij tal van bereidingen kan geserveerd worden.
  • Hygiënisch: Direct gesneden, gekookt, verpakt en ingevroren in de fabriek

Voedingswaarde
gem. per 100g:
Energie: 323kJ/76Kcal
Eiwit: 1.5g
Koolhydraten: 16.3g waarvan suikers: 1.1g
Vet: 0.3g waarvan verzadigd vet: 0.1g
Vezels: 1.1g
Sodium: 0.009g
Zout: 0.023g

Bereiding
Deze aardappels zijn een Express product. Dit betekent dat het na ontdooiing meteen gegeten kan worden. Het opwarmen van de aardappels kan vanuit bevroren toestand. Omdat alles losgevroren is van elkaar kan je uit de zak pakken wat je nodig hebt en vervolgens de zak terug leggen in de vriezer.

-Magnetron: Gebruik een magnetronbakje of een bord met schaal/kom wat over de aardapels heen gaat. Zet de magentron op 750watt en 6minuten.

-Friteuse: bakken op 180 graden. De bereidingstijd komt overeen met die van een klassieke aardappel.

-Pan: Warm een scheutje olie op in de pan. Verwarm de aardappel op een matig vuur. Roer regelmatig.

-Stomen: Gaar het diepgevroren product in de steamer. Zorg ervoor dat het niet te gaar wordt. Kruiden naar smaak.

-Oven: Verwarm het diepgevroren product in de oven op 170-180 graden met een beetje olie.

Houdbaarheid
Elk product van Muscle Meat bevat een label met de exacte houdbaarheidsinformatie. Het product blijft indien ingevroren een jaar goed. Wanneer u een bevroren verpakking of een deel daarvan in de koelkast neerlegt raden wij aan het binnen twee dagen op te eten. Omdat alles losgevroren is van elkaar kan je uit de zak pakken wat je nodig hebt en vervolgens de zak terug leggen in de vriezer. Bereiden kan vanuit bevroren toestand.

hey scoob,

zit er iets van kruiden in de low fat hamburgers, vind ze goed te eten daar niet van. maar als ik een boer laat haha dan ga ik kapot, lijkt wel of er knoflook lucht uit mijn maag komt :P

De nieuwe kipblokjes vind ik heel lekker. Vallen niet zo uit elkaar zoals die plofkip variant.
De burgers zijn lekker gekruid maar wel taai.

Jammer dat de stoofpotjes er niet meer zijn. Die waren best lekker!

Als je zo gaat denken kan je niets meer eten vanwege alle E nummers in bewerkte producten, zware metalen in alle vissen en pesticiden in al het groente en fruit.

En nog word elke generatie ouder en ouder.... dus ik zou het gewoon eten.

---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:38 ----------

Yess, zie nu pas dat jullie zoete aardappel hebben :) Volgende keer ga ik die zeker meenemen, top product en moeilijk te verkrijgen voor een mooi prijsje, los van het vele schillen..

Scheelt me weer normale aardappel eten ;)

Trouwens, omdat ze voorgekookt zijn kan je er ook puree van maken (beetje melk erbij)!

• #1.849
hey scoob,

zit er iets van kruiden in de low fat hamburgers, vind ze goed te eten daar niet van. maar als ik een boer laat haha dan ga ik kapot, lijkt wel of er knoflook lucht uit mijn maag komt :P

Er zit inderdaad een klein beetje knoflook in :D

In de boerenkruidenmix zijn de volgende ingrediënten aanwezig: zout, aardappelzetmeel, uien, specerijen (o.a. paprika), kruiden (o.a. peterselie), knoflook en een natuurlijk aroma.

De nieuwe kipblokjes vind ik heel lekker. Vallen niet zo uit elkaar zoals die plofkip variant.
De burgers zijn lekker gekruid maar wel taai.

Jammer dat de stoofpotjes er niet meer zijn. Die waren best lekker!

Mooi dat het bevalt :). Een tip voor de hamburgers is het op laag vuur te bakken. Hoog vuur verschrompelt de hamburger en maakt het taai, regelmatig keren. Je kan er ook iets anders van maken. Tijdens het bakken fijnhakken tot gehakt. Dan heb je extreem mager, gekruid runder gehakt.

De stoofpotjes komen vandaag terug onder een nieuwe categorie ''cheat meat'' en een nieuw receptuur.

http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/pangasius-verontreinigd-nvwa-gaat-vis-testen/speel/1/

Het nieuwe VWA vindt dat de gevonden waarden niet schadelijk zijn voor de gezondheid. De gevonden gehalten zijn volgens hen erg laag en voor dat iemand zoveel Chloorpyrifos en Trifluralin binnen krijgt dat het wel schadelijk zou zijn, dan zou een volwassene gemiddeld zijn leven lang dagelijks meer dan 11 respectievelijk 21 kg van de vis moeten eten. Maar desalniettemin nemen ze de gevonden resultaten in het onderzoek van Kassa wel serieus en heeft het nieuwe VWA besloten om de pangasiusfilet steeksproefsgewijs op residuen te controleren.

Het is een ongoing discussion waar wij ons zelf niet in gaan mengen. Als wij dit gaan doen, gaan we ook vleeskuiken/plofkip VS scharrel VS biologische kip krijgen, en nog veel meer, daar moeten we niet aan beginnen. Wij bieden het aan, en men kan zelf kiezen wij hij of zij wil eten.

Yess, zie nu pas dat jullie zoete aardappel hebben :) Volgende keer ga ik die zeker meenemen, top product en moeilijk te verkrijgen voor een mooi prijsje, los van het vele schillen..

Scheelt me weer normale aardappel eten ;)

Trouwens, omdat ze voorgekookt zijn kan je er ook puree van maken (beetje melk erbij)!

:thumbs: top, goed idee trouwens.

Nu jullie ook zoete aardappel hebben ben ik helemaal overtuigd om ook een keer vanalles te bestellen. Alleen lastig dat er niet op vrijdag verzonden kan worden en op zaterdag bezorgd. Ben doordeweeks weinig thuis en wil het wel graag zelf aannemen.

• #1.852
Nu jullie ook zoete aardappel hebben ben ik helemaal overtuigd om ook een keer vanalles te bestellen. Alleen lastig dat er niet op vrijdag verzonden kan worden en op zaterdag bezorgd. Ben doordeweeks weinig thuis en wil het wel graag zelf aannemen.

Top!

Geen probleem! Hier is ''pakje gemak'' voor van PostNL. Deze optie kom je tegen tijdens het betaalproces. Hierdoor kan je het nog steeds zelf aannemen. Het wordt dan verzonden naar een PostNL ophaallocatie zoals de Albert Heijn of Bruna. Er is altijd wel een locatie dicht in de buurt en zij zijn vaak tot in de avond tot 20:00 nog open. Hier kan je alvast kijken naar een locatie bij jouw in de buurt: http://www.myparcel.nl/pakjegemak-locatie

Toch even een korte review na mijn eerste bestelling bij jullie. :cool:

Betaling en verzending
Helemaal in orde, ik heb makkelijk kunnen betalen, netjes per e-mail een bevestiging gekregen van zowel de bestelling als verzending.

Ontvangst van de bestelling
Ik had voor 15:00 besteld, dus het grote pak werd netjes de dag erna geleverd. (geen vertraging geen problemen, like it!) Het is een stevig karton met isolatie, etc. zoals op de website beschreven. Alles paste ook perfect in de diepvries, dankzij de goede verpakkingen.

Product zelf
Mijn bestelling bestond uit zowel de naturel versie van de paardenbiefstuk tartaar, als ook de red pepper versie. Beide smaken gewoon zoals het hoort, echt lekker! De rep pepper heeft kleine peper-bolletjes die een pittig smaakje geven, nice! :D De tartaren zijn per stuk van 170 gram verpakt, wat ideaal is.

Conclusie
  • Service zoals aangegeven, helemaal in orde.
  • Producten zijn vers en lekker.
  • Prijs/kwaliteit verhouding is top.
Volgende keer ga ik sowieso de paardenbiefstuk bestellen. Bedankt. :)

Top!

Geen probleem! Hier is ''pakje gemak'' voor van PostNL. Deze optie kom je tegen tijdens het betaalproces. Hierdoor kan je het nog steeds zelf aannemen. Het wordt dan verzonden naar een PostNL ophaallocatie zoals de Albert Heijn of Bruna. Er is altijd wel een locatie dicht in de buurt en zij zijn vaak tot in de avond tot 20:00 nog open. Hier kan je alvast kijken naar een locatie bij jouw in de buurt: http://www.myparcel.nl/pakjegemak-locatie

Niet aan gedacht! Dat moet ook lukken, top

• #1.855
Toch even een korte review na mijn eerste bestelling bij jullie. :cool:

Betaling en verzending
Helemaal in orde, ik heb makkelijk kunnen betalen, netjes per e-mail een bevestiging gekregen van zowel de bestelling als verzending.

Ontvangst van de bestelling
Ik had voor 15:00 besteld, dus het grote pak werd netjes de dag erna geleverd. (geen vertraging geen problemen, like it!) Het is een stevig karton met isolatie, etc. zoals op de website beschreven. Alles paste ook perfect in de diepvries, dankzij de goede verpakkingen.

Product zelf
Mijn bestelling bestond uit zowel de naturel versie van de paardenbiefstuk tartaar, als ook de red pepper versie. Beide smaken gewoon zoals het hoort, echt lekker! De rep pepper heeft kleine peper-bolletjes die een pittig smaakje geven, nice! :D De tartaren zijn per stuk van 170 gram verpakt, wat ideaal is.

Conclusie
  • Service zoals aangegeven, helemaal in orde.
  • Producten zijn vers en lekker.
  • Prijs/kwaliteit verhouding is top.
Volgende keer ga ik sowieso de paardenbiefstuk bestellen. Bedankt. :)

Wauw, super review, bedankt!! :D

Niet aan gedacht! Dat moet ook lukken, top

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

Twee nieuwe producten: Kant-en-klare Basmati en Witte rijst!

Rijst (ongekookt) is natuurlijk in elke voedingswinkel wel te vinden, maar waarom zou je dat bij Muscle Meat bestellen? We bieden het aan in een vorm waar het kant en klaar is, ofwel voorgekookt. Stel je voor, je pakt een zakje witte rijst uit de vriezer (alles is los van elkaar gevroren), 2 minuten in de magnetron en klaar! Je kan het ook meteen eten na ontdooiing, hierdoor kan je het uit de vriezer halen en meteen in bakjes verdelen. Toen wij dit voor het eerst probeerde waren wij bang dat het droog en niet te eten zou zijn. Zonder te overdrijven: je zult verstelt staan. Ervaar het gemak en de kwaliteit!

Het is mogelijk een sample zakje 200gr witte rijst van 70cent te toe voegen om het uit te proberen!

Basmati rijst: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=79&product_id=120

Witte rijst: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=79&product_id=119

Basmati%20rijst.jpg

Witte%20rijst.jpg

Laatst bewerkt:
Het gaat echt snel met de nieuwe producten. Helemaal TOP! moet binnenkort toch weer kip bestellen. :D dus wie weet...

Heel praktisch :). Wel erg duur vergeleken met ongekookte witte rijst.
AH Basic witte rijst is 0,39 euro voor 400g ongekookt, wat dus iets van 800g á 1,2kg gekookt zou zijn.
Dan vind ik 4 euro voor 1,2kg gekookt wel een heel groot verschil, ca. 10 keer zo duur puur omdat het kant en klaar is.

AH Basic witte rijst is 0,39 euro voor 400g ongekookt, wat dus iets van 800g á 1,2kg gekookt zou zijn.
Dan vind ik 4 euro voor 1,2kg gekookt wel een heel groot verschil, ca. 10 keer zo duur puur omdat het kant en klaar is.

Basmati rijst 2.5 kilo gekookt staat gelijk aan 1 kilo ongekookt dus 2,70 ah en en 6,50 muscle meat.

100 gram ongekookte rijst per maaltijd is wel gemiddeld denk ik dus zit je op ongeveer 40 cent meer voor een maaltijd.

Zou t zelf niet standaard in schema zetten maar zeker een optie om gewoon tussendoor een snelle maaltijd te maken.

vanwaar de keuze voor witte rijst ipv bruine?

• #1.860
vanwaar de keuze voor witte rijst ipv bruine?

Uiteindelijk willen wij zoveel mogelijk varianten aanbieden. Witte rijst wordt door vele gebruikt bv na een training. Bruine rijst moet nog even op zich laten wachten, omdat onze leverancier dit niet aanbiedt. Wij zoeken verder.

Basmati rijst 2.5 kilo gekookt staat gelijk aan 1 kilo ongekookt dus 2,70 ah en en 6,50 muscle meat.

100 gram ongekookte rijst per maaltijd is wel gemiddeld denk ik dus zit je op ongeveer 40 cent meer voor een maaltijd.

Zou t zelf niet standaard in schema zetten maar zeker een optie om gewoon tussendoor een snelle maaltijd te maken.

I Xyzyx I slaat de spijker op de kop. Dit was ook onze berekening. Het is een luxe product, omdat er een ontzettend gemak bij zit. Je hoeft het ook niet te vervangen met de rijst die je nu eet, maar het is bijvoorbeeld fijn om dit bij de hand te hebben mocht je wat minder tijd hebben een keer of minder zin.

De prijs van kant-en-klare rijst ligt helaas hoger dan bijvoorbeeld aardappels kant-en-klaar vergeleken met ongekookt. Zo is de markt nu eenmaal en die kunnen wij niet veranderen. Wat wij wel kunnen zijn is scherp ten opzichte van de supermarkt merken die ook kant-en-klaar zijn en daar zijn wij goedkoper mee!

Muscle Meat Gekookte Basmati rijst kg prijs: 2,60euro/kg
Lassie Minuutje toverrijst: 6,36euro/kg

Muscle Meat Gekookte Witte rijst kg prijs: 3,33euro/kg
AH 1 Minuut witte rijst: 3.97euro/kg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven