- Waardering
- 180
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zijn jullie aan de site aan het werken ?
Kan er niet op
Excuus, is binnen 30 min weer online als het goed is!Die rijst ga ik zeker een keer bestellen. Niet als vervanger maar wel als ik een keer echt geen tijd heb. Perfect na een lange dag werken en daarna nog willen sporten. Heb dan echt geen zin meer om rijst te maken voor de volgende dag.
als ik deze week een bestelling doe incl. de (grote) diepvies, nemen jullie dan contact op voor de levering of kan ik gewoon de levertijd van de website aanhouden? Ik ben vrijdag namelijk thuis, dus als het ff kan moet de boel dan bezorgd worden.
.Mooi!. Ideaal!
De grote vriezer is te groot voor PostNL. Wij brengen deze zelf. Zet even in jouw opmerking wat je nu zegt en ik zorg dat we contact met je opnemen over een tijdstip op vrijdag.

Een aantal weken geleden mijn eerste bestelling gedaan bij musclemeat.
De levering is echt dik in orde, netjes verpakt ook en optijd binnen.
Het product zelf,
Ik had 5kg kip besteld, lekkere kip dat zeker ! Alleen ik vind hem wel heel erg veel van tonijn weg hebben, en is dus heel taai en droog om weg te eten. Nu had ik dat opgelost om in een klein bakje te doen met bouillon er bij. Hebben jullie misschien nog wat tips om de kip zo snel en makkelijk mogelijk weg te eten ?
Ik vind muscle meat echt een aanrader, het is makkelijk en snel te maken. Enigste minpuntje vind ik dat het nog wat aan de droge kant is.
Ik denk dat er iets fout is gegaan in de bereiding! Smaak is persoonlijk, maar droog en taai hoort het absoluut niet te zijn.
Opwarmen is mogelijk als je dit op een goede manier doet. Een niet goede manier zal zorgen dat de kipblokjes taai/droog worden. Het gaat er om weinig tot geen extra vocht uit de kipblokjes te halen tijdens, dit zorgt eenmaal voor de malsheid. Twee manieren zijn niet aan te raden. De eerste manier is de kipblokjes op een pan met hoog vuur op te warmen. De pan staat dan direct in contact met de kipblokjes en zal zijn vocht verliezen. De tweede manier is het los in de magnetron te doen. De straling zal direct op de kip staan en ook hier geld dat de kip zijn vocht snel zal verliezen. Wij zeggen niet dat dit niet mogelijk is, maar dit gaat erg snel verkeert. Wij preferen een omgeving waar de kipblokjes in liggen en zo niet direct in contact staat met de verhitting. Denk hierbij aan om het als laatst bij de wok of pan met saus te leggen. De pan warmt de omgeving van de kipblokjes vervolgens op i.p.v. de direct de kipblokjes zelf. Voor de magnetron is een complete maaltijd met onze kipblokjes aan te raden i.p.v. los in de magnetron. Hoe weet je of je te ver bent gegaan met opwarmen? Simpel: eet een stukje direct na ontdooiing om te ervaren hoe mals het is. Heeft het deze malsheid niet meer na het omwarmen, dan weet je dat je te ver bent gegaan.
Hier staan ook wat leuke tips: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/gekookte-kipfilet-lekker-maken-344472/

Tnx ! Ik ga er mee aan de slag, ga er zometeen weer lekker eentje eten![]()
.Het goulash stoofpotje moet gewoon een paar minuten in de magnetron?![]()
deksel en plastic bescherm folie verwijderen, halverwege een keer omroeren.Twee nieuwe producten: Kant-en-klare Basmati en Witte rijst!
Rijst (ongekookt) is natuurlijk in elke voedingswinkel wel te vinden, maar waarom zou je dat bij Muscle Meat bestellen? We bieden het aan in een vorm waar het kant en klaar is, ofwel voorgekookt. Stel je voor, je pakt een zakje witte rijst uit de vriezer (alles is los van elkaar gevroren), 2 minuten in de magnetron en klaar! Je kan het ook meteen eten na ontdooiing, hierdoor kan je het uit de vriezer halen en meteen in bakjes verdelen. Toen wij dit voor het eerst probeerde waren wij bang dat het droog en niet te eten zou zijn. Zonder te overdrijven: je zult verstelt staan. Ervaar het gemak en de kwaliteit!
Het is mogelijk een sample zakje 200gr witte rijst van 70cent te toe voegen om het uit te proberen!
Basmati rijst: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=79&product_id=120
Witte rijst: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=79&product_id=119

Geweldig Scoob!
Het nadeel van "witte rijst" is misschien dat het een hoge waarde heeft op Glycemische Index (dit is te verwaarlozen als je het mengt met vetrijke voedsel) maar het grote voordeel is wel dat het bijna GÉÉN fytinezuur bevat!
Dit ga ik volgende keer tijdens de bulk zeker bestellen...
!Geweldig Scoob!
Het nadeel van "witte rijst" is misschien dat het een hoge waarde heeft op Glycemische Index (dit is te verwaarlozen als je het mengt met vetrijke voedsel) maar het grote voordeel is wel dat het bijna GÉÉN fytinezuur bevat!
Dit ga ik volgende keer tijdens de bulk zeker bestellen...
Ik betwijfel hetMooi!
Zelf eet ik juist witte rijst na de training omdat het een hoge GI heeft. We kunnen wel op korte termijn komen aan wilde rijst. Hier te zien dat dit een lage GI waarde van 35 heeft. [Link niet meer beschikbaar]. Ik weet niet of hier interesse voor is.