XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

ik krijg morgen hopelijk mijn eerste bestelling binnen. ben benieuwd

Klopt deze site wel? [Link niet meer beschikbaar]

Voorbeeld: Fructose (druivensuiker). Als je dat neemt stijgt je bloedsuiker instantly. (bron: vriendin die diabetes heeft)

Hoe kan dit een lage GI hebben?

:thumbs: Als er een verandering heeft plaatst gevonden hoor ik dit graag! Bedankt voor het compliment in je eerste bericht :).

Hey ik had de kipblokjes gewoon in de woonkamer 2 uur laten ontdooien en heb toen opgegeten, ik merk wel dat de kip dan veel minder taai is en inderdaad makkelijker weg te eten. Deze week waarschijnlijk weer een bestelling doen, want het is toch wel erg handig haha !

oh ik zie het, dan klopt het wel :)
M&M's zijn dus niet zo heeel slecht!

---------- Toegevoegd om 10:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

en witte rijst is dus beter (lagere GI) dan bruine rijst? (los van de voedingswaarden)

Balen van al die nieuwe producten :( heb nog een vriezer vol...

oh ik zie het, dan klopt het wel :)
M&M's zijn dus niet zo heeel slecht!

---------- Toegevoegd om 10:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

en witte rijst is dus beter (lagere GI) dan bruine rijst? (los van de voedingswaarden)

20 min gekookt is complete rijstpap.

Hierdoor gaat t sneller door je maag heen, verteert t sneller en komen de koolhydraten sneller in je bloed.

Zoals ik al zei: ze testen t op een lege maag, wanneer je complete maaltijd eet maakt t in de praktijk nauwelijks uit.

Gewoon geraffineerde suikers vermeiden omdat die (op de kcal na) geen enkele toegevoegde waarde hebben. Verder is t druk maken om de gi waarde overrated. Eet je enkel rijst is dat een hogere gi waarde dan wanneer je dezelfde rijst met kip eet.

ok thnx :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.889
Hey ik had de kipblokjes gewoon in de woonkamer 2 uur laten ontdooien en heb toen opgegeten, ik merk wel dat de kip dan veel minder taai is en inderdaad makkelijker weg te eten. Deze week waarschijnlijk weer een bestelling doen, want het is toch wel erg handig haha !

Ok mooi! De beste methode blijft een dag van te voren in de koelast vind ik. Koud water werkt ook goed (met zakje en al er in).

ik krijg morgen hopelijk mijn eerste bestelling binnen. ben benieuwd

:thumbs: welkom bij M.M.! Wat krijg je binnen?

Balen van al die nieuwe producten :( heb nog een vriezer vol...

Wie weet nog meer nieuwe producten wanneer je in die tijd ordered *hint*, iets om op te verheugen misschien ;).

Update: Stoofpotjes weer online!

http://musclemeat.nl/index.php?route=product/category&path=71

Update nieuw product: Broccoliroosjes (kant-en-klaar) (2,5kg)!

Product link: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=122

• Verpakt in een plastic verpakking in 2,5 KG (Dit product telt voor een halve kg in de winkelwagen.)
  • 100% pure broccoli: Muscle Meat biedt u deze gezonde groente voorgekookt, en in roosjes voorgesneden aan. Daarmee bespaart u heel wat tijd.
  • Vitamines: Diepvriesgroenten bevatten evenveel vitamines als verse producten. De vers geoogste groentjes gaan meteen van het veld naar de fabriek. Daar worden ze in een recordtempo verhit, afgekoeld en diepgevroren. Zo gaan er nauwelijks vitamines en mineralen verloren.
  • IQF ingevroren: de roosjes zitten niet aan elkaar vast gevroren, u kunt pakken wat u nodig heeft.
  • Voordelig: betaal niet langer voor de stam die je meestal toch weg snijdt bij broccoli uit de supermarkt
  • Geen extra toevoegingen: E-nummers, smaakversterkers, water etc.
  • Lekker: de knapperige en frisse smaak van broccoli past perfect bij elke maaltijd.
  • Hygiënisch: direct gesneden binnen 4 uur na de oogst, gekookt, verpakt en ingevroren in de fabriek

Broccoli.jpg

MIjn man en ik hebben gisteren ook een eerste bestelling gedaan...benieuwd naar de levering morgen.
Klein vraagje wel: ik laat het pakket leveren op mijn werk maar wij zijn gesloten tussen 12.30u en 13.30u, hoe groot schat je de kans dat het op die moment geleverd wordt??
Anders blijf ik over de lunchpauze wel aanwezig...

• #1.891
MIjn man en ik hebben gisteren ook een eerste bestelling gedaan...benieuwd naar de levering morgen.
Klein vraagje wel: ik laat het pakket leveren op mijn werk maar wij zijn gesloten tussen 12.30u en 13.30u, hoe groot schat je de kans dat het op die moment geleverd wordt??
Anders blijf ik over de lunchpauze wel aanwezig...

Bedankt voor de bestelling! Eind van de middag wanneer het pakket bij PostNL ligt zal je automatisch een track&trace code ontvangen in de inbox van het opgegeven emailadres. Hier is een redelijk nauwkeurige tijdschattig te zien van de levertijd. Bijvoorbeeld 15:00-17:00. Het komt een enkele keer voor dat deze niet heel nauwkeurig is: 12:00 - 17:30. In dit geval raad ik inderdaad aan even bij je werk voor de zekerheid te blijven. Pakje gemak is ook altijd een optie om niet afhankelijk te zijn.

Laatst bewerkt:
Super, bedankt voor 't snelle antwoord! :)

• #1.894
Scoob, ik lees af en toe waarschuwingen over giftige stoffen in zalm. Om parasieten en wormen af te weren die afkomen op de uitwerpselen van de zalm worden stoffen als endosulfan, cypermethrin, deltamethrin, emamectin, teflubenzuron en azamethiphos gebruikt. Hiernaast de giffen arseen, PCB’s, dioxines, dieldrin en toxaphene. En antibiotica natuurlijk. Ik ben ervan op de hoogte dat Noorwegen het hier beter in doet dan overige delen in de wereld, maar laatst is er weer een EU richtlijn versoepeld. Weet jij hoe goed hier op wordt gelet bij jouw bron? En zijn jullie ook van plan om wilde zalm aan te bieden, die deze stoffen niet of in veel mindere mate bevat?

Net de zoete aardappel, pagasius en zalm binngekregen, ben benieuwd :D

Scoob, ik lees af en toe waarschuwingen over giftige stoffen in zalm. Om parasieten en wormen af te weren die afkomen op de uitwerpselen van de zalm worden stoffen als endosulfan, cypermethrin, deltamethrin, emamectin, teflubenzuron en azamethiphos gebruikt. Hiernaast de giffen arseen, PCB’s, dioxines, dieldrin en toxaphene. En antibiotica natuurlijk. Ik ben ervan op de hoogte dat Noorwegen het hier beter in doet dan overige delen in de wereld, maar laatst is er weer een EU richtlijn versoepeld. Weet jij hoe goed hier op wordt gelet bij jouw bron? En zijn jullie ook van plan om wilde zalm aan te bieden, die deze stoffen niet of in veel mindere mate bevat?
Liever die stoffen dan wormen en parasieten in me zalm imo...

• #1.899

Hier is inderdaad veel om te doen geweest en tijdens de onderhandelingen hebben wij het ook uitgebreid over gehad met de leverancier. Hier kwam het volgende uit (Samenvatting). Het is oud nieuws van 5 jaar terug op tv. Noorwegen is erg goed bezig en er is dan ook gekozen voor een leverancier daar die het Global G.A.P. certificaat heeft. GAP = Good Agricultural Practice, een wereldwijde organisatie die streeft naar duurzame landbouw. Het is een initiatief van supermarkten die gehoor wilden geven aan de toenemende bezorgdheid onder consumenten over de veiligheid van landbouwproducten, maar ook kweekvis. Hierbij wordt onder andere erg op voeding en anti-biotica gelet. In Noorwegen is het de bedoeling dat het woord duurzaam straks wegvalt, omdat dit vanzelfsprekend moet worden.

Hier is een mooie test van Zalm uit Noorwegen door de keuringsdienst van waarde. Zij testen de zalm op stoffen die jij noemt en hier komt goed nieuws uit. Kijk op 23:45min.

http://keuringsdienstvanwaarde.kro.nl/seizoenen/2013/afleveringen/23-05-2013

Om deze redenen zullen wij niet op korte termijn kijken naar wilde zalm.

Net de zoete aardappel, pagasius en zalm binngekregen, ben benieuwd :D

Awesome :cool:. Ik hoor wel hoe het was!

Liever die stoffen dan wormen en parasieten in me zalm imo...
Die wormen en parasieten zijn het gevolg van dat zalmen op een visfarm worden gekweekt, waar zij met zijn 27en in de ruimte van een badkuip moeten overleven :rolleyes:. Al die stront daalt naar de bodem en blijft daar, wat dus een gevolg is van visfarms. Ik vind je opmerking dus vrij nutteloos als je het mij vraagt.

Hier is inderdaad veel om te doen geweest en tijdens de onderhandelingen hebben wij het ook uitgebreid over gehad met de leverancier. Hier kwam het volgende uit (Samenvatting). Het is oud nieuws van 5 jaar terug op tv. Noorwegen is erg goed bezig en er is dan ook gekozen voor een leverancier daar die het Global G.A.P. certificaat heeft. GAP = Good Agricultural Practice, een wereldwijde organisatie die streeft naar duurzame landbouw. Het is een initiatief van supermarkten die gehoor wilden geven aan de toenemende bezorgdheid onder consumenten over de veiligheid van landbouwproducten, maar ook kweekvis. Hierbij wordt onder andere erg op voeding en anti-biotica gelet. In Noorwegen is het de bedoeling dat het woord duurzaam straks wegvalt, omdat dit vanzelfsprekend moet worden.

Hier is een mooie test van Zalm uit Noorwegen door de keuringsdienst van waarde. Zij testen de zalm op stoffen die jij noemt en hier komt goed nieuws uit. Kijk op 23:45min.

http://keuringsdienstvanwaarde.kro.nl/seizoenen/2013/afleveringen/23-05-2013

Om deze redenen zullen wij niet op korte termijn kijken naar wilde zalm.
Thanks! Ik zal er even naar kijken.

Terug
Naar boven