Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als er een verandering heeft plaatst gevonden hoor ik dit graag! Bedankt voor het compliment in je eerste bericht
.
Klopt deze site wel? [Link niet meer beschikbaar]
Voorbeeld: Fructose (druivensuiker). Als je dat neemt stijgt je bloedsuiker instantly. (bron: vriendin die diabetes heeft)
Hoe kan dit een lage GI hebben?
oh ik zie het, dan klopt het wel
M&M's zijn dus niet zo heeel slecht!
---------- Toegevoegd om 10:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------
en witte rijst is dus beter (lagere GI) dan bruine rijst? (los van de voedingswaarden)
Hey ik had de kipblokjes gewoon in de woonkamer 2 uur laten ontdooien en heb toen opgegeten, ik merk wel dat de kip dan veel minder taai is en inderdaad makkelijker weg te eten. Deze week waarschijnlijk weer een bestelling doen, want het is toch wel erg handig haha !
ik krijg morgen hopelijk mijn eerste bestelling binnen. ben benieuwd
Balen van al die nieuwe productenheb nog een vriezer vol...
.MIjn man en ik hebben gisteren ook een eerste bestelling gedaan...benieuwd naar de levering morgen.
Klein vraagje wel: ik laat het pakket leveren op mijn werk maar wij zijn gesloten tussen 12.30u en 13.30u, hoe groot schat je de kans dat het op die moment geleverd wordt??
Anders blijf ik over de lunchpauze wel aanwezig...

Wanneer is de doos http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=70&product_id=66 low fat burgers weer binnen? Dan knal ik mijn bestelling erdoor![]()
. Deze komen woensdag om 17:00 weer op de site. Betekent dat zij deze donderdag verzonden kunnen worden.Ah! Onze vaste hamburger klant. Deze komen woensdag om 17:00 weer op de site. Betekent dat zij deze donderdag verzonden kunnen worden.

Liever die stoffen dan wormen en parasieten in me zalm imo...Scoob, ik lees af en toe waarschuwingen over giftige stoffen in zalm. Om parasieten en wormen af te weren die afkomen op de uitwerpselen van de zalm worden stoffen als endosulfan, cypermethrin, deltamethrin, emamectin, teflubenzuron en azamethiphos gebruikt. Hiernaast de giffen arseen, PCB’s, dioxines, dieldrin en toxaphene. En antibiotica natuurlijk. Ik ben ervan op de hoogte dat Noorwegen het hier beter in doet dan overige delen in de wereld, maar laatst is er weer een EU richtlijn versoepeld. Weet jij hoe goed hier op wordt gelet bij jouw bron? En zijn jullie ook van plan om wilde zalm aan te bieden, die deze stoffen niet of in veel mindere mate bevat?
Scoob, ik lees af en toe waarschuwingen over giftige stoffen in zalm. Om parasieten en wormen af te weren die afkomen op de uitwerpselen van de zalm worden stoffen als endosulfan, cypermethrin, deltamethrin, emamectin, teflubenzuron en azamethiphos gebruikt. Hiernaast de giffen arseen, PCB’s, dioxines, dieldrin en toxaphene. En antibiotica natuurlijk. Ik ben ervan op de hoogte dat Noorwegen het hier beter in doet dan overige delen in de wereld, maar laatst is er weer een EU richtlijn versoepeld. Weet jij hoe goed hier op wordt gelet bij jouw bron? En zijn jullie ook van plan om wilde zalm aan te bieden, die deze stoffen niet of in veel mindere mate bevat?
Net de zoete aardappel, pagasius en zalm binngekregen, ben benieuwd![]()
. Ik hoor wel hoe het was!Die wormen en parasieten zijn het gevolg van dat zalmen op een visfarm worden gekweekt, waar zij met zijn 27en in de ruimte van een badkuip moeten overlevenLiever die stoffen dan wormen en parasieten in me zalm imo...
. Al die stront daalt naar de bodem en blijft daar, wat dus een gevolg is van visfarms. Ik vind je opmerking dus vrij nutteloos als je het mij vraagt.Thanks! Ik zal er even naar kijken.Hier is inderdaad veel om te doen geweest en tijdens de onderhandelingen hebben wij het ook uitgebreid over gehad met de leverancier. Hier kwam het volgende uit (Samenvatting). Het is oud nieuws van 5 jaar terug op tv. Noorwegen is erg goed bezig en er is dan ook gekozen voor een leverancier daar die het Global G.A.P. certificaat heeft. GAP = Good Agricultural Practice, een wereldwijde organisatie die streeft naar duurzame landbouw. Het is een initiatief van supermarkten die gehoor wilden geven aan de toenemende bezorgdheid onder consumenten over de veiligheid van landbouwproducten, maar ook kweekvis. Hierbij wordt onder andere erg op voeding en anti-biotica gelet. In Noorwegen is het de bedoeling dat het woord duurzaam straks wegvalt, omdat dit vanzelfsprekend moet worden.
Hier is een mooie test van Zalm uit Noorwegen door de keuringsdienst van waarde. Zij testen de zalm op stoffen die jij noemt en hier komt goed nieuws uit. Kijk op 23:45min.
http://keuringsdienstvanwaarde.kro.nl/seizoenen/2013/afleveringen/23-05-2013
Om deze redenen zullen wij niet op korte termijn kijken naar wilde zalm.