XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Tijdje geleden dat ik iets had besteld dus werd weer eens tijd! Afgelopen zondag besteld en kreeg het vandaag binnen. Ik had het morgen verwacht (me mail niet in de gaten gehouden) dus :thumb: Ik zag dat de koeltas/zak ook wat is veranderd? kan me iniedergeval die berg folie niet herinneren. Vlees was nog goed koud ookal stond het alweer een paar uur in de gang bij een verwarming..

Ik kijk erg uit naar de zalm en de zoete aardappels, beide ga ik morgen uitproberen.

Net de zalmblokjes en zoete aardappel geprobeerd (gebakken in kokosolie) , ben er gewoon positief over.

zalm smaakte naar zalm, lekker dus

zoete aardappel smaakte naar zoete aardappel, ook lekker

inbe4 captain obvious

Hier is inderdaad veel om te doen geweest en tijdens de onderhandelingen hebben wij het ook uitgebreid over gehad met de leverancier. Hier kwam het volgende uit (Samenvatting). Het is oud nieuws van 5 jaar terug op tv. Noorwegen is erg goed bezig en er is dan ook gekozen voor een leverancier daar die het Global G.A.P. certificaat heeft. GAP = Good Agricultural Practice, een wereldwijde organisatie die streeft naar duurzame landbouw. Het is een initiatief van supermarkten die gehoor wilden geven aan de toenemende bezorgdheid onder consumenten over de veiligheid van landbouwproducten, maar ook kweekvis. Hierbij wordt onder andere erg op voeding en anti-biotica gelet. In Noorwegen is het de bedoeling dat het woord duurzaam straks wegvalt, omdat dit vanzelfsprekend moet worden.

Hier is een mooie test van Zalm uit Noorwegen door de keuringsdienst van waarde. Zij testen de zalm op stoffen die jij noemt en hier komt goed nieuws uit. Kijk op 23:45min.

http://keuringsdienstvanwaarde.kro.nl/seizoenen/2013/afleveringen/23-05-2013

Om deze redenen zullen wij niet op korte termijn kijken naar wilde zalm.
Wou even zeggen dat ik het +1 vind hoe je met dit soort dingen omgaat

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.904
Tijdje geleden dat ik iets had besteld dus werd weer eens tijd! Afgelopen zondag besteld en kreeg het vandaag binnen. Ik had het morgen verwacht (me mail niet in de gaten gehouden) dus :thumb: Ik zag dat de koeltas/zak ook wat is veranderd? kan me iniedergeval die berg folie niet herinneren. Vlees was nog goed koud ookal stond het alweer een paar uur in de gang bij een verwarming..

Ik kijk erg uit naar de zalm en de zoete aardappels, beide ga ik morgen uitproberen.

Diaephi heeft het alvast voor je getest lees ik net :D. Leuk dat je weer besteld hebt na een tijdje! Onze verzendmethode is niet veranderd sinds het begin.

Net de zalmblokjes en zoete aardappel geprobeerd (gebakken in kokosolie) , ben er gewoon positief over.

zalm smaakte naar zalm, lekker dus

zoete aardappel smaakte naar zoete aardappel, ook lekker

inbe4 captain obvious

:cool: Zoals het hoort te zijn, top!

Wou even zeggen dat ik het +1 vind hoe je met dit soort dingen omgaat

Dankje! We kopen en ontwikkelen alleen producten wanneer wij er zelf 100% achter staan. We proberen zo transparant mogelijk te zijn, dus alle vragen zijn welkom.

Zoete en parijse aardappelen zijn beide erg goed te eten!

• #1.906
Zoete en parijse aardappelen zijn beide erg goed te eten!

Mooi!!

De zoete aardappel staat op het moment op uitverkocht. Er is enorm veel vraag naar. Dit wordt deze vrijdag aangevuld!

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Nieuw product: Kipfilets (schoongemaakt) (rauw)

5kg (5,50euro/kg): http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=68&product_id=130

10kg Los Polos deal (4,75euro/kg): http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=68&product_id=131

Muscle Meat kipfilets hebben de volgende voordelen t.o.v. andere leveranciers:
  • Schoongemaakt: De vetrand en de pees is er uit gesneden. Dit betekent dat niks wordt weggegooid: 5kg is 5kg.
  • 100% kip: Muscle Meat garandeerd dat deze kipfilets niet getumbled of geinjecteerd zijn (het toevoegen van water in kipfilets is nog altijd niet verboden en gebeurt meer dan u denkt).
  • Scherpe prijs: Bekijk ook onze 10kg deal voor 4,75euro/kg. Doordat de vetrand en pees er uit zijn gesneden maakt dit de kg prijs eigenlijk nog goedkoper.
  • IQF ingevroren: individual quick frozen, de kipfilet is individueel ingevroren bij -85 graden Celsius. Dankzij deze techniek is er geen verlies in kwaliteit en zitten de kipfilets niet aan elkaar.
  • Altijd kip in huis: doordat het losgevroren is kunt u zonder moeite een grotere hoeveelheid in uw vriezer opslaan en pakken wat u wilt. Zo hoeft u niet meerdere keren per week naar de supermarkt om kipfilet te halen.
  • Hygiënische gecertificeerde kwaliteit: direct schoongemaakt, verpakt en ingevroren in de fabriek met de certificaten ISO 9001, ISO 22000, FSSC 22000

kipfilet%201.jpg

kipfilet%202.jpg

kipfilet%203.jpg

Laatst bewerkt:
+1 voor Los Pollos deal:D

Maar dit is qua prijs ook zeker een goede deal!! Zelfs goedkoper dan waar ik nu altijd rauwe filets haal en dat is bij de kippenslachterij zelf. :)

Hey Scoob,

Kun je die kipfilet ontdooien, in stukken knippen, bakken, af laten koelen en vervolgens weer terug invriezen?

Zou handig zijn om m'n mails van te voren voor 2 weken oid te gaan maken.. die gekookte kipfilter is niet echt mijn ding, bak het liever. Mocht het op die manier gaan zou het voor mij ideaal zijn.

Groeten!

el pollo loco jongee

waarom kan je nog per kilo bestellen? :0 was nou niet van plan 5/10 kg te kopen XD

Zijn de kipfilets per stuk verpakt of gewoon los in een zak?
En die gegrilde filet, is die bereid met die grill die jullie verkopen? Ziet er goed uit, Los Pollos lekkere bulkverpakking:D

Los Pollos -> Breaking Bad -> DBB -> Giant AAS lab.

omg

• #1.914
+1 voor Los Pollos deal:D

Maar dit is qua prijs ook zeker een goede deal!! Zelfs goedkoper dan waar ik nu altijd rauwe filets haal en dat is bij de kippenslachterij zelf. :)

Hebben even zitten brainstormer over de naam idd. Bulking bad ;). Mooi! En deze zijn ook dus al schoongemaakt voor je. Ik weet niet of de kippenslachterij dit al voor je deed.

Hey Scoob,

Kun je die kipfilet ontdooien, in stukken knippen, bakken, af laten koelen en vervolgens weer terug invriezen?

Zou handig zijn om m'n mails van te voren voor 2 weken oid te gaan maken.. die gekookte kipfilter is niet echt mijn ding, bak het liever. Mocht het op die manier gaan zou het voor mij ideaal zijn.

Groeten!

Mijn kennis is dat de regel over 2x mag invriezen alles te maken met het vermenigvuldigen van bacteriën bij het ondooien. Iets dat je ontdooit mag terug invriezen als je er een bereiding op uitgevoerd hebt. Nu praat ik hier wel even mijn mond voor uit. Ik zal dit voor de zekerheid vragen morgen bij onze expert slager van de fabriek (30jaar in zijn vak). Ik kom hier dus nog even op terug.

el pollo loco jongee

waarom kan je nog per kilo bestellen? :0 was nou niet van plan 5/10 kg te kopen XD

We gaan van bodybuilders uit bij deze kip ;)! We denken dat men gemiddeld per dag toch we 400gr (2x200gr) eet. Dit zou betekenen met een 5kg zak dat het al op is na 12,5dag. Daarnaast kunnen we door de 5kg verpakking ook deze twee prijzen aanbieden. Een 1kg verpakking zou duurder worden.

Is die gegrilde filet bereid met die grill die jullie verkopen? Ziet er goed uit, Los Pollos lekkere bulkverpakking

:D goed opgemerkt! Het is inderdaad bereid met onze eigen grill op medium stand nadat de kipfilet ontdooit was. Heb het in een zakje gedaan en in koud water gelegd voor ontdooiing. De gril: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=75&product_id=111

Hmm die kipfilets en zoete aardappel komen zeker bij mijn volgende bestelling erbij!
Wat zonde dat onze diepvries nog zo vol zit :(

Btw ook plannen om die rauwe kip voorgesneden te gaan verkopen?

Goeie vraag Daster ben ik ook benieuwd naar.

mail gestuurd, als jullie vrijdag toch de vriezer en wat vlees komen brengen, wil ik er nog wel 5kg kip bij bestellen :)

• #1.920
Los Pollos -> Breaking Bad -> DBB -> Giant AAS lab.

omg

Maar wacht er is meer :roflol:
los pollos hermano was van 2 broers + ze hadden een vrouwelijke distributeur -> scoob, zijn broer en yvette...
tumblr_ldztg1koUX1qeg99ao1_500.jpg

:D Jullie zijn snel. We vroeger ons af of iemand het door zou hebben haha.

M.M. is eigenlijk een coverup voor sectie /f10 ;)

Hmm die kipfilets en zoete aardappel komen zeker bij mijn volgende bestelling erbij!
Wat zonde dat onze diepvries nog zo vol zit :(

:thumbs: zoete aardappel is vanaf vrijdag weer van de partij!

Btw ook plannen om die rauwe kip voorgesneden te gaan verkopen?

Goeie vraag Daster ben ik ook benieuwd naar.

Niet direct. Andere producten hebben nu voorrang. Besef wel dat rauwe kipblokjes een stuk duurder zijn dan rauw omdat er een partij tussen in gaat zitten die het snijdt en opnieuw verpakt. In die supermarkt (uit mijn hoofd) ligt de prijs +3euro per/kg alleen omdat het voorgesneden is.

mail gestuurd, als jullie vrijdag toch de vriezer en wat vlees komen brengen, wil ik er nog wel 5kg kip bij bestellen :)

Heb de mail gezien! Komt goed. We nemen de dag van te voren contact op met de klant die vlees heeft in combinatie met een grote vriezer om een tijdstip af te spreken.

Update zoete aardappel

De zoete aardappel is op het moment uitverkocht. Deze wordt vrijdag bij ons opnieuw geleverd!

Terug
Naar boven