- Waardering
- 10.935
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot 2 dagen van tevoren verander ik niets. Laatste twee dagen koolhydraten opvoeren en weinig tot geen cardio. That's it!
Tot 2 dagen van tevoren verander ik niets. Laatste twee dagen koolhydraten opvoeren en weinig tot geen cardio. That's it!
Paar punten coke met wat vodka de avond ervoor doet wonderen. Moet je wel goed eten anders ben je alsnog zo plat als een pannekoek Maar niet gezond dont try itAvond van te voren water consumptie naar nihil brengen?
Eventueel op de dag zelf 80 á 99% cacao, met chilipeper en sterke alcohol nemen en je dan oppompen. Dit komt de vasculariteit ten goede!

Avond van te voren water consumptie naar nihil brengen?
Eventueel op de dag zelf 80 á 99% cacao, met chilipeper en sterke alcohol nemen en je dan oppompen. Dit komt de vasculariteit ten goede!
Ik wil het zo simpel mogelijk houden en denk dat carb-loading het grootste verschil gaat maken. Ik leef mijn hele leven al clean, dus alcohol en coke zul je mij sowieso niet zien gebruiken. Misschien haal ik nog wat haargroei weg (vooral op de benen zit nogal wat). En natuurlijk wat pompsetjes voorafgaand aan het maken van de foto's.Paar punten coke met wat vodka de avond ervoor doet wonderen. Moet je wel goed eten anders ben je alsnog zo plat als een pannekoek Maar niet gezond dont try it![]()
Ik wil het zo simpel mogelijk houden en denk dat carb-loading het grootste verschil gaat maken. Ik leef mijn hele leven al clean, dus alcohol en coke zul je mij sowieso niet zien gebruiken. Misschien haal ik nog wat haargroei weg (vooral op de benen zit nogal wat). En natuurlijk wat pompsetjes voorafgaand aan het maken van de foto's.
Maar jij bent >100 kg! Ik denk dat maximaal 5 liter voor mij al meer dan genoeg is. En reken je dan ook het vocht in de voeding mee? (groente, fruit, kwark etc. is immers grotendeels water)Water maakt veel verschil. Eerst opvoeren tot 8L in de laatste week, dan rap afbouwen naar 0,5 L en op de dag zelf niets.
Prima artikel van @Galen! Ik schrik wel een beetje van de hoeveelheid koolhydraten die ik volgens dit artikel zou moeten laden. Voor mijn gewicht zou dat ongeveer 600 gram per dag zijn en dat voor drie dagen. Ben benieuwd of mijn spijsvertering dat überhaupt aankan na twee maanden cutten.![]()
Glycogeen laden - PeterBond.nl
Wat is glycogeen? Glycogeen is dé manier van je lichaam om suiker (glucose) op te slaan voor later gebruik. Wanneer je brood, rijst, of welke andere vorm van koolhydraten waarin glucose (of galactose, wat snel wordt gemetaboliseerd tot glucose) zit opeet, wordt het glucose opgenomen door je...peterbond.nl

Maar jij bent >100 kg! ik denk dat maximaal 5 liter voor mij al meer dan genoeg is. En reken je dan ook het vocht in de voeding mee? (groente, fruit, kwark etc. is immers grotendeels water)
Prima artilel van @Galen! Ik schrik wel een beetje van de hoeveelheid koolhydraten die ik volgens dit artikel zou moeten laden. Voor mijn gewicht zou dat ongeveer 600 gram per dag zijn en dat voor drie dagen. Ben benieuwd of mijn spijsvertering dat überhaupt aankan na twee maanden cutten.![]()
Ik woog op het podium 87-88 en ik denk dat 5L weinig is, zou minstens 7 doen. Gewicht in eten reken ik niet mee, maar de laatste week zou ik zeker geen kwark meer eten. Tijdens het depleten ook geen fruit. Vochtafdrijvende groenten zoals asperges en broccoli kunnen wel. Tijdens het laden zou ik hooguit wat gedroogd fruit eten.Maar jij bent >100 kg! Ik denk dat maximaal 5 liter voor mij al meer dan genoeg is. En reken je dan ook het vocht in de voeding mee? (groente, fruit, kwark etc. is immers grotendeels water)
Wat is de reden van geen kwark eten in de laatste week? En betekent dat ook geen andere melkproducten?maar de laatste week zou ik zeker geen kwark meer eten.
Zou geen probleem moeten zijn als je een koolhydraatbron kiest met een minimale bijdrage van vezels (simpelweg witte rijst bijvoorbeeld). Verspreid het wat over de dag zodat het ook een beetje praktisch blijft en vul het gerust aan met wat vloeibare koolhydraten uit frisdrank.Maar jij bent >100 kg! Ik denk dat maximaal 5 liter voor mij al meer dan genoeg is. En reken je dan ook het vocht in de voeding mee? (groente, fruit, kwark etc. is immers grotendeels water)
Prima artikel van @Galen! Ik schrik wel een beetje van de hoeveelheid koolhydraten die ik volgens dit artikel zou moeten laden. Voor mijn gewicht zou dat ongeveer 600 gram per dag zijn en dat voor drie dagen. Ben benieuwd of mijn spijsvertering dat überhaupt aankan na twee maanden cutten.![]()
Van zuivel kun je vocht vasthouden. Ikzelf had er niet zo last van en nam tot 1 week out kwark (advies coach). Ik moet zelf nog even kijken hoe mijn laatste 2 weken eruit gaan zien, vorige keer blind de coach gevolgd. Ik denk vnl witvis, broccoli, asperges, eieren, ei-eiwit tijdens het depleten. Misschien nog een handje noten ofzo voor m'n vetten.Wat is de reden van geen kwark eten in de laatste week? En betekent dat ook geen andere melkproducten?
Ik heb het meer dan verdiend na 2 maanden bij vlagen hard afzien, al zeg ik het zelf.Laatste 2 dagen is echt feest trouwens (behalve het niet-drinken, maar ik vond dat wel meevallen). Muffins vreten, pannenkoeken met stroop en bacon de ochtend vooraf. Veel carbs![]()
Als je er een dag later er beter bijstaat heb je iets verkeerd gedaan. Verder zou ik helemaal niet kloten met laden en vocht als je er al prima bijstaat meer kans om je shape te verneuken dan dat je er winst uit haalt.Ik woog op het podium 87-88 en ik denk dat 5L weinig is, zou minstens 7 doen. Gewicht in eten reken ik niet mee, maar de laatste week zou ik zeker geen kwark meer eten. Tijdens het depleten ook geen fruit. Vochtafdrijvende groenten zoals asperges en broccoli kunnen wel. Tijdens het laden zou ik hooguit wat gedroogd fruit eten.
Veel mensen zijn bang om serieus carbs te laden, maar je gaat in die 2 dagen als je helemaal leeg getrokken bent echt niet ineens vet aanzetten. Ken er genoeg die er een dag na een contest harder bij staan dan de dag zelf.