- Waardering
- 6.246
- Lengte
- 1m65
- Vetpercentage
- 29%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet om op te scheppen, maar ik heb dat altijd gehad met de sportieve uitdagingen die ik ben aangegaan. Punt is alleen dat ik weinig aanleg heb voor kracht- en explosieve sporten. Dit in tegenstelling tot duursport, waar ik wel mooie dingen heb bereikt.Pff ik kan nog wat leren van jouw ijzeren discipline
Op een verantwoorde manier (en ja, dat is subjectief) een zo laag mogelijk vet% bereiken met zoveel mogelijk behoud van spiermassa. Toen ik begon met dit log heb ik misschien wel eens <10% laten vallen, maar dat was zeker niet het einddoel. En ik heb ook wel eens gezegd dat ik geen goed meetbaar einddoel heb (vet% is sowieso niet exact meetbaar), maar dat het vooral een gevoelskwestie is wanneer ik de grens heb bereikt.Ja, maar wat is zijn target? Ik heb meerdere keren gelezen onder 10% bf komen, dan moet je dat wel goed kunnen bepalen.
Nogmaals, ik begrijp jullie zorgen, maar ik wil achteraf toch liever zeggen dat ik er alles aan gedaan heb in deze contest, dan dat ik te snel heb opgegeven. Zolang dit geen blijvende schade aan mijn gezondheid geeft, heb ik dit er voor over.
Ja, maar wat is zijn target? Ik heb meerdere keren gelezen onder 10% bf komen, dan moet je dat wel goed kunnen bepalen.
soms huiver ik wel voor zo een uitspraak. Want je vind zelfs nu nog dat je vet hebt, wat je bijna niet hebt. Dus dan ben ik bang dat als je doorgaat op gevoel dat je zo extreem laag gaat komen en ver doorgaat dat je mogelijk blijvende schade eraan overhoud. Vergeet niet dat je hele hormoonhuishouding ook gestuurd wordt door onder andere vetten. Je hongergevoel kan er ook enorm door verstoord raken en dat kan heel lang duren voor het hersteld is. Laat staan lichamelijke klachten.En ik heb ook wel eens gezegd dat ik geen goed meetbaar einddoel heb (vet% is sowieso niet exact meetbaar), maar dat het vooral een gevoelskwestie is wanneer ik de grens heb bereikt.
Denk idd dat het verleden als duursporter te veel is blijven hangen en dat de omschakeling naar bodybuilder te groot is.Ik snap jullie wel, maar als @imnewhere echt op serieus niveau aan duursport heeft gedaan heeft hij meer dan genoeg medesporters gezien die een lager vetpecentage hadden dan hij nu heeft. Is dat gezond? Dat weet ik niet, maar vraag eens aan mararthonlopers en wielrenners wat ze van een gemiddelde krachtsporter vinden.
Ik snap jullie wel, maar als @imnewhere echt op serieus niveau aan duursport heeft gedaan heeft hij meer dan genoeg medesporters gezien die een lager vetpecentage hadden dan hij nu heeft. Is dat gezond? Dat weet ik niet, maar vraag eens aan mararthonlopers en wielrenners wat ze van een gemiddelde krachtsporter vinden.
Dit is nu eenmaal een bodybuilding forumIk snap jullie wel, maar als @imnewhere echt op serieus niveau aan duursport heeft gedaan heeft hij meer dan genoeg medesporters gezien die een lager vetpecentage hadden dan hij nu heeft. Is dat gezond? Dat weet ik niet, maar vraag eens aan mararthonlopers en wielrenners wat ze van een gemiddelde krachtsporter vinden.

Dat snap ik ook, ik zie het nut ook niet om nog verder omlaag te gaan in vetpercentage, ook niet in het kader van de contest. Maar om nu hem te wijzen op eventuele gevaren van zijn lage vetpercentage gaat me een beetje ver. Als iemand eerst jarenlang wekelijks grammen AAS inspuit, op zijn lengte ruim 100kg weeg en dan gaat cutten naar single digit BF, dan is het een en al lofzang wat hij te horen krijgt.
Ja snap ik, dat was iig niet mijn puntDat snap ik ook, ik zie het nut ook niet om nog verder omlaag te gaan in vetpercentage, ook niet in het kader van de contest. Maar om nu hem te wijzen op eventuele gevaren van zijn lage vetpercentage gaat me een beetje ver. Als iemand eerst jarenlang wekelijks grammen AAS inspuit, op zijn lengte ruim 100kg weeg en dan gaat cutten naar single digit BF, dan is het een en al lofzang wat hij te horen krijgt.
Ik vroeg mij alleen af waarom iemand met weinig spiermassa nog dieper moet gaan en eigenlijk al op een mooi vet% staat. Ik zeg dan ga lekker bouwen!!Ik denk dat het meer aan een bepaalde mindset ligt. Die mindset heb je overduidelijk wel gehad voor duursport, maar voor bodybuilding is het echt omschakelen. Helemaal als je naturel bent.Niet om op te scheppen, maar ik heb dat altijd gehad met de sportieve uitdagingen die ik ben aangegaan. Punt is alleen dat ik weinig aanleg heb voor kracht- en explosieve sporten. Dit in tegenstelling tot duursport, waar ik wel mooie dingen heb bereikt.