- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Verkapte racistische post jaReageren op het forum met de mobiel is niet altijd even gemakkelijk helaas...
Bedoelde honger kloppen. Aangepast!![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verkapte racistische post jaReageren op het forum met de mobiel is niet altijd even gemakkelijk helaas...
Bedoelde honger kloppen. Aangepast!![]()

Hongerklop ken ik alleen van het wielrennen, door slecht getraind een te lange training te doen, waardoor de gylogeenvoorraad volledig uitgeput raakt. Dat zal met wat krachttraining in een deficit echt niet gebeuren.

Jazeker, maar ik zie nu nog geen aanleiding om de KCals verder te laten zakken. Toen ik deze cut startte op 1 april, zat mijn onderhoud op 3600-3700. Ik kan me niet voorstellen dat ik nu al een plateau heb bereikt op 2900, ook omdat ik nog minstens evenveel cardio doe.
Daar ga ik vanuit. Als het gewicht te lang niet zakt ga ik uiteraard de Kcals verlagen, maar daar vind ik het nu nog te vroeg voor.Misschien hou je dan de laatste dagen iets meer vocht op?
Afgelopen drie dagen een kilo(!) aangekomen, terwijl ik me braaf aan m'n calorietjes heb gehouden.
Krachttraining gaat nog steeds prima. Tot nu toe slechts 1 rustdag gehad deze maand.
Ik doe ook elke dag braaf m'n cardio; ofwel een wandeling (10 km) of op de racefiets (40-60 km).
Wel benieuwd of ik dat ook volhoud als het na morgen slechter weer wordt...
![]()
Of iets harder fietsen en meer calorieën verbranden?Ik twijfel nog of ik m'n intake nu al nog verder moet verlagen.

Cardio doe ik al meer dan genoeg. Afgelopen 7 dagen 50 km gewandeld en 180 km op de racefiets gezeten. Dat is gemiddeld per dag ongeveer 875 KCal aan cardio! En je weet he: "Too much cardio kills gains!"Of iets harder fietsen en meer calorieën verbranden?![]()
En too much gains kills cardioCardio doe ik al meer dan genoeg. Afgelopen 7 dagen 50 km gewandeld en 180 km op de racefiets gezeten. Dat is gemiddeld per dag ongeveer 875 KCal aan cardio! En je weet he: "Too much cardio kills gains!"