Fitness Seller

Gestopt My 50+ coronacut to shreddedness

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Sad
Waarderingen: Onit
  • Topic Starter Topic Starter
Bedoelde honger kloppen. Aangepast! :roflol:
Hongerklop ken ik alleen van het wielrennen, door slecht getraind een te lange training te doen, waardoor de gylogeenvoorraad volledig uitgeput raakt. Dat zal met wat krachttraining in een deficit echt niet gebeuren.

• Like
Sixpack komt er al een beetje doorheen:
IMG_1261.JPG

Vandaag de eerste(!) rustdag deze maand voor wat betreft kracht.
Wel een lange wandeling gemaakt (15,4 km), dat geeft weer wat meer speelruimte om te eten.

Er mag wel wat vet op :p

Afgelopen drie dagen een kilo(!) aangekomen, terwijl ik me braaf aan m'n calorietjes heb gehouden. :(
Krachttraining gaat nog steeds prima. Tot nu toe slechts 1 rustdag gehad deze maand.
Ik doe ook elke dag braaf m'n cardio; ofwel een wandeling (10 km) of op de racefiets (40-60 km).
Wel benieuwd of ik dat ook volhoud als het na morgen slechter weer wordt...
gewicht.jpg

• Like
Fietsen in regenweer kan je ook wel voldoening geven. Geen kat op de baan en thuis komen met een echt flandrien gevoel...

herbereken je je calorieën af en toe eens?

herbereken je je calorieën af en toe eens?
Jazeker, maar ik zie nu nog geen aanleiding om de KCals verder te laten zakken. Toen ik deze cut startte op 1 april, zat mijn onderhoud op 3600-3700. Ik kan me niet voorstellen dat ik nu al een plateau heb bereikt op 2900, ook omdat ik nog minstens evenveel cardio doe.

Misschien hou je dan de laatste dagen iets meer vocht op?

Afgelopen drie dagen een kilo(!) aangekomen, terwijl ik me braaf aan m'n calorietjes heb gehouden. :(
Krachttraining gaat nog steeds prima. Tot nu toe slechts 1 rustdag gehad deze maand.
Ik doe ook elke dag braaf m'n cardio; ofwel een wandeling (10 km) of op de racefiets (40-60 km).
Wel benieuwd of ik dat ook volhoud als het na morgen slechter weer wordt...
gewicht.jpg

Wat voor een racefiets heb je? Ik wil het fietsen ook oppakken. Ben er nog niet over uit wat voor fiets het gaat worden...

Nu 4 weken in de cut. Tijd voor de wekelijkse update. Het gewicht stabiliseert de laatste week. Ik twijfel nog of ik m'n intake nu al nog verder moet verlagen.

Gewicht:
gewicht.jpg

Wekelijkse macro's:

macros.jpg

Dagelijkse kcal's:
intake.jpg

Maten:

maten.jpg

Laatst bewerkt:
Als extraatje heb ik vanochtend nog wat huidplooien gemeten op de plaatsen zoals in onderstaand plaatje weergegeven:

caliper.jpg

Bovenbeen (rechts): 5 mm
Buik (rechts van navel): 4½ mm
Borst (rechts): 2½ mm

De dikste vetlagen zitten echter nog op mijn onderrug en billen. :D

Laatst bewerkt:
Of iets harder fietsen en meer calorieën verbranden? :rocknana:
Cardio doe ik al meer dan genoeg. Afgelopen 7 dagen 50 km gewandeld en 180 km op de racefiets gezeten. Dat is gemiddeld per dag ongeveer 875 KCal aan cardio! En je weet he: "Too much cardio kills gains!"

Heb besloten de intake vanaf vandaag te verlagen naar 2700.
Nog meer honger trek dus... maar ja, als het makkelijk was, zou iedereen er 'ripped' bijlopen.

Laatst bewerkt:
Succes... en sterkte

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven