Fitness Seller

Gestopt My 50+ coronacut to shreddedness

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Is een refeed tijdelijk terug naar onderhoud? Misschien, als ik het even niet meer trek, maar daar heb ik nog niet over nagedacht. Als het niet nodig is, dan liever niet en gewoon continu doorcutten.
Carbs omhoog, eiwit en vet omlaag en idd op onderhoud die dag. Licht surplus mag ook.

• Topic Starter Topic Starter
Honger!

Ik drink nu steeds een glas koud water als ik honger krijg, dan kan ik er weer even tegenaan. Ik had niet verwacht dat cutten zo kut was.
En dit is nog maar dag 12. :(

Koffie drinken?

Ik denk dat je iets te veel cutt. Krachtsporters zijn een beetje lui, dus zo zwaar kan het niet zijn. Het kan ook zonder honger. Ik denk dat het fietsen ook redelijk wat doet voor de verbranding. En nog wekenlang een hongerklop is ook niet leuk.

De kunst is zoveel mogelijk eten en toch vet verbranden, met behoud van je vet vrije zelf.
This is a wedstrijd man ! :flexbiceps:

Ik denk dat je iets te veel cutt. Krachtsporters zijn een beetje lui, dus zo zwaar kan het niet zijn. Het kan ook zonder honger. Ik denk dat het fietsen ook redelijk wat doet voor de verbranding. En nog wekenlang een hongerklop is ook niet leuk.

De kunst is zoveel mogelijk eten en toch vet verbranden, met behoud van je vet vrije zelf.
This is a wedstrijd man ! :flexbiceps:
I know. Ik ga ook niet opgeven hoor! Het valt me alleen vies tegen. Misschein cut ik wel te agressief. En misschien zijn krachtsporters een beetje lui, maar met mijn achtergrond als duursporter en wat anderen van mij zeggen is de kwalificatie lui wel het het laatste wat men noemt, eerder het tegenovergestelde. Ben altijd een trainingsbeest geweest. Trainde eerder te veel en te hard dan dat ik de kantjes eraf liep.

Mogelijk inderdaad een iets te groot deficit

Vandaag eindelijk weer min of meer lekker getraind, na een aantal dagen met wat minder energie en hongergevoel. Ik heb nu voor de training wat meer gegeten. Meal timing is dus in een cut wel handig om met voldoende energie te kunnen trainen. Maar misschien raakt het lichaam nu ook wel gewend aan trainen met een energietekort. Inhoudelijk is de training nog hetzelfde: 7 dagen per week afwisselend A en B workout, beide 6 oefeningen, 4 sets per oefening.

Morgen zit ik precies 2 weken in de cut, dus dan weer een update m.b.t. voeding en gewicht. I'll keep you posted!

Even een update na twee weken cutten. Alles krimpt... :bang:

maten.jpg

Intake:

voeding.jpg

Gewicht:
gewicht.jpg

Laatst bewerkt:
Dat krimpen was toch je doel :roflol:

Van de speklaag ja. Heb helaas geen middelen om mijn vet% te meten, dus het is hopen dat de spiermassa een beetje intact blijft.
Progressie foto's maken.
Zelfde plek, lichtinval, pose etc.
Neem dit elke 5 a 6 weken.
En je gaat wel zien.

Van de speklaag ja. Heb helaas geen middelen om mijn vet% te meten, dus het is hopen dat de spiermassa een beetje intact blijft.
Zolang je kracht niet te fel daalt zal de spiermassa redelijk intact blijven lijkt me :)
heel laag in vp gaan als naturel lijkt mij wel heel moeilijk zonder overdreven veel spiermassa verlies

Progressie foto's maken.
Zelfde plek, lichtinval, pose etc.
Neem dit elke 5 a 6 weken.
En je gaat wel zien.
Ja, ik denk dat ik om de 4 weken progressiefoto's ga maken en ook hier ga plaatsen. Zelfde plek, lichtinval en pose als in mijn startpics. Nu na 2 weken zal er nog weinig verschil te zien zijn, denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven