Fitness Seller

My road to the Enercup 2014

• Topic Starter Topic Starter
Natuurlijk wordt er volop getraind en voeding gaat ook supergoed, maar inmiddels ben ik wel aan het rondkijken voor poseerschoenen en een poseerbikini. Heeft iemand hier tips waar deze aan te schaffen, want ik zie door de bomen het bos niet meer. Met name op websites uit Amerika staan erg mooie bikini's is dit handig om te doen of? Verder ben ik ook benieuwd wat de beste tanning is.

Je kan spraytan doen op de wedstrijd, voordeel is dat ze het de gehele bijwerken waar nodig.
Maar doe je het zelf dan is Jan Tana super.
Bikini's uit Amerika zijn veel mooier en opzich goedkoper dan in NL, wij halen ze ook steeds uit Amerika.

---------- Toegevoegd om 11:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:22 ----------

Weten je begeleiders trouwens niet waar je dit kan halen?Beetje begeleider weet dit natuurlijk ;)

Ja ik zat idd ook aan Jan Tana te denken vond het er bij de atleten die dat gebruikten erg mooi staan. Bikini ben ik nog aan het rondkijken. Mn begeleiders zitten nu op de Loadedcup, maar ik moet toch weer een update sturen dus zal ook even een vragenlijst meesturen. :P

Ja ik zat idd ook aan Jan Tana te denken vond het er bij de atleten die dat gebruikten erg mooi staan. Bikini ben ik nog aan het rondkijken. Mn begeleiders zitten nu op de Loadedcup, maar ik moet toch weer een update sturen dus zal ook even een vragenlijst meesturen. :P

Mijn vriendin had op de Open Rotterdamsche ook Jan Tana op, ging perfect, al hou ik niet van het extreem bruine, dus heb ik het gewoon normaal gehouden, de meeste dames vonden het er mooier opzitten dan spray tan.
Je moet alleen zorgen dat je iemand hebt die het goed kan opzetten.....

Vanmiddag weer getraind. Door de feestdagen wordt mijn trainingsschema flink door de war gegooid dus volgende week weer gewoon op schema. Vandaag even een soort crossfit achtige training gedaan met kettlebels, bodyweight oefeningen enz. Ik heb onder andere pull ups, opdrukken, kettlebell swings en lunges gedaan. Gewoon gedaan waar ik zin in had en dat was ook wel weer eens leuk.

Aan het eind van mijn training ging ik voor de grap weer eens deadliften. Het was al een eeuwigheid geleden dat ik dit had gedaan dus ik was wel benieuwd welk gewicht ik aan kon.

1x3x40 makkie
1x5x50 ook een makkie
1x5x60 dat ging nog wel
1x3x70 dat werd al behoorlijk zwaarder
1x2x75 Dik pr.

Mijn pr was 60 kg dus met 75 kg ben ik echt heel erg blij. Ik had ook behoorlijk merkte ik op het eind. Haha had dit helemaal niet in de gaten was zo gefocused.

Nog even twee fototjes in de grote zaal waar ik het poseren mag oefenen.

dqnlab.jpg

2lb162p.jpg

Goeie PR op de deadlift zeg! En met het lichaam gaat het ook wel goed he :)

Hier weer eens even een post. Zonet weer lekker getraind ditmaal stond borst, schouders en triceps op het programma. Het eten en trainen gaat hartstikke goed verder. Inmiddels is het nog een goede vijf maanden tot aan de Enercup en het gaat nu echt hard vind ik.

21cypma.jpg

Goed stel poten hoor.

Goed bezig. Succes.

Ziet er goed uit!!

Thnx allemaal.

Mooie benen ! Succes!

Hoe ben je op het idee gekomen om bij de bikini klasse mee te doen?

Hoe ben je op het idee gekomen om bij de bikini klasse mee te doen?

In overleg met mn coaches hebben we besloten om voor de bikiniklasse te gaan. Mocht ik nog heel veel spiermassa aanzetten dan kan de klasse op de wedstrijddag nog veranderd worden.

Damn nice! :)

abbo!

Nieuwe schema's binnen gekregen and it's getting serieus from now on :D. Er komt nu 3x20 min cardio bij voor het ontbijt. En we gaan nu lager in calorieen. De trainingen zijn nog wel aardig hetzelfde alleen wat nieuwe oefeningen. De dropsets blijven er dus gewoon in. Voor de cardio heb ik een spinningfiets kunnen regelen. Echt super relaxed. Alleen vanochtend had ik het schema nog niet en ik begon gelijk met 30 min cardio. Oeps iets te fanatiek.

Ben benieuwd hoe het nu gaat... Merk je al verschil van je cardio ?

Ik merk al behoorlijk verschil. In de eerste twee weken dat mijn lichaam weer nieuwe prikkels gaat het vaak enorm snel bij mij. Morgen cheatdag en dat betekent pasta! Ik mag nu op mijn cheatdag nog twee maaltijden vervangen door iets wat ik zelf graag eet, maar wel het liefst door een goede patat, rijst of pasta maaltijd. Aangezien ik dol ben op pasta wordt dit een feestje morgen :D. Ik ga wel voor een zelf gemaakte saus want dan weet ik tenminste wat erin zit, dus geen berg zout en e-nummers. Zo nog even boodschappen doen en dan trainen. Rug, hamstrings en kuiten zijn aan de beurt.

Ik heb hetzelfde wat betreft de nieuwe prikkels.. eerste 2 weken van een nieuw trainings- en voedingsschema gaan superhard qua progressie.. daarna stuk langzamer..

Terug
Naar boven