AndroidHealthClinic

MyFitnessPal

yesyez

Novice
Waardering
1
Ik heb laatst een proggie gedownload voor de iPhone daarmee kun je je voeding bijhouden (snel ingeven wat je hebt gegeten/gedronken).. de app heet dus MyFitnessPal en is gewoon gratis.

Je kunt van te voren je gewicht en doel aangeven; wil je aankomen of afvallen? Je calorie-inname wordt dan berekent en zo zie je elke dag hoeveel je nog moet eten om aan dat doel te kunnen voldoen.

Misschien makkelijk voor sommigen van jullie om aan een nieuw dieet te wennen en er lekker in te komen.

Ik vroeg me alleen af of iemand ervaring met dit programma heeft, en weet of er een optie is om te zien hoeveel eiwitten je op een dag hebt ingenomen (ipv dat je alleen de calorie inname ziet)?

Kheb een iPhone, zal het appje even downloaden en kijken of het wat is. Er zijn heel veel van dat soort apps trouwens alleen veel ervan moet je voor betalen.

edit 1: Duidelijke app, met 450.000 verschillende producten dus alles staat er tussen maar.. ik zie achter alles: oz staan. oz, is dat ounce ofzo? want zo snap ik het natuurlijk niet meer. Ik probeer trouwens kipfilet te vinden maar de engelse termen verwarren me aangezien er zoveel keus is :P

edit 2: Wat een k*tapp. Als je alleen al banana invult of iets krijg je 50 resultaten. Echt veelsteveel. Verder het moeten omrekenen is ook vrij deprimerend. Nee dan is het excel schema wat ik heb toch makkelijker.

Laatst bewerkt:
haha warez!! (heb helaas geen iPhone.)

• Topic Starter Topic Starter
ja ik kom ook ff terug op de app.

het begon allemaal leuk inderdaad, maar die OZ vind ik ook verwarrend en er zijn TE veel mogelijkheden; zoek naar "slice of bread" en je krijgt er 100. Het is mogelijk je eigen eten in te voeren met zelf ingegeven waardes, maar dat is vrij veel werk.

Hmm, toch maar zoeken naar een beter (gratis) alternatief. Iemand?

Terug
Naar boven