AndroidHealthClinic

Na 2weken.....

Bezoekers in dit topic

Gast 167881

Novice
Lid geworden
30 jul 2019
Berichten
19
Waardering
7
4maanden hoed getraind en er zat progressie in ,ook voedingsplan en daarbij creatine

Nu met de feestdagen en familiale gebeurtenissen 2weken niets gedaan ,en van voedingsplan afgeweken , plots val ik tot meer dan de helft van mijn gewichten terug ,is dit normaal ???? Eveneens de zelfzekerheid en het doorzettingsvermogen lijkt ook weg.....
 
JA is normaal, welkom in onze ondankbare sport, alleen weggelegd voor doorbijters, rauwdauwers en volhouders :thumbs:
 
of het antwoord nu ja of nee is, wat maakt het uit?
 
Ondankbare hoere sport dat is en zal het altijd blijven. Jij kan 10 jaar trainen voor een top fysiek maar die top fysiek kan je ook in 3 maanden verloren zijn.
 
je valt tot meer dan de helft van de gewichten terug, geef is een voorbeeld.
 
4maanden hoed getraind en er zat progressie in ,ook voedingsplan en daarbij creatine

Nu met de feestdagen en familiale gebeurtenissen 2weken niets gedaan ,en van voedingsplan afgeweken , plots val ik tot meer dan de helft van mijn gewichten terug ,is dit normaal ???? Eveneens de zelfzekerheid en het doorzettingsvermogen lijkt ook weg.....
Gewoon weer even knallen en binnen 2 weken zit je weer op niveau en in je ritme. :thumbs: voeding weer goed oppakken, knop om en dan kom je er wel.
 
Back
Naar boven