XXL Nutrition

na 6 jaar trainen

nice man, je bent een kast

Net fysiek man voor mij egt een streven. Alleen kan het door de foto's komen, Maar je hebt vrij weinig abbs definitie hoe pak je die aan? Of zie je die bij jou op een lager vp pas goed? Nogmaals een heel mooi fysiek.

Top fysiek man goed resultaat!

• Topic Starter Topic Starter
tnx train abs niet eigenlijk, ben er nu pas mee begonnnen denk dat ik rond de 10 procent sta, maar voor goede abs zou ik toch wel op een 7 moeten staan vermoed ik... binnen week of 2 update pics ook rug dan

nice indeed

aesthetics brah

Laatste foto is streeffysiek. Damn.

Mooi fysiek gozer. Je hebt de vorm ook mee.. Ik bedoel, sommige spieren ontwikkelen niet zo mooi en rond als bij jou.

Maar bij foto 2 train je volgens mij wel langer dan 3 maanden.. bovendien vind ik foto 2 en de laatste foto niet veel van elkaar verschillen qua massa?

Je bent op weg naar een dreambody! Doe zo voort, succes!

die laatste foto`s (zwart/wit) zijn erg goed!
koud of met pomp genomen?

die laatste foto`s (zwart/wit) zijn erg goed!
koud of met pomp genomen?

met pomp, wel na een half uur cardio dus de echte pomp was er wel wat uit, ... zit ook vrij laag in carbs nu

---------- Toegevoegd om 11:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:09 ----------

Mooi fysiek gozer. Je hebt de vorm ook mee.. Ik bedoel, sommige spieren ontwikkelen niet zo mooi en rond als bij jou.

Maar bij foto 2 train je volgens mij wel langer dan 3 maanden.. bovendien vind ik foto 2 en de laatste foto niet veel van elkaar verschillen qua massa?

zit een kg of 2-3 op,
nee echt maar 3 maanden op die foto, ofja mss 3 en half:p

Hoe laag zit je in carbs, of cycle je?

Hoe laag zit je in carbs, of cycle je?

zit vrij laat smorgens 100 gram havermout door de dag zo weinig mogelijk, geen brood en dergelijke.
voor men training meestal nog wat carbs, en na kracht en cardio geen meer.
neem wel een shitload aan bcaa een 30 gram per dag moet zeggen dat ik daar echt wel wat van merk in tegenstelling tot whey isolaat.
sta overigens weer wat droger een procent of 2 eraf denk ik maandag meet ik mijn vet opnieuw.

updates pics volgen ook in de loop van volgende week of de week erna, kan geen exacte datum zeggen aangezien ik examens heb...

iedereen succes nog en bedankt voor de commentaar:D
indien nog vragen shoot

Laatst bewerkt:
Heel netjes man!

update rug 7 juni 2011
rh77yd.jpg

Mooie rug man, goede verhoudingen

Quality

tnx train abs niet eigenlijk, ben er nu pas mee begonnnen denk dat ik rond de 10 procent sta, maar voor goede abs zou ik toch wel op een 7 moeten staan vermoed ik... binnen week of 2 update pics ook rug dan

Van squats en deadlifts krijg je abs ;)

Toffe UB man. Ben even lang en 95kg droog is toch wel mijn lange termijn doel. Als ik dan besef dat die kilo's bij jou voornamelijk op je UB zitten en mijn LB sterker is zal ik toch wel op 100+ moeten mikken voor vergelijkbare buffness :laugh:

Hoe ist met je chickenlegs inmiddels?

Terug
Naar boven