Veloc1ty
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 57kg
- Vetpercentage
- 8%
ik heb voor de vakantie een introductie topic gemaakt en heb zoals beloofd nu nieuwe foto's
voor de vakantie woog ik 54kg, nu 57kg. mijn doel was 60kg, uit eindelijk niet gelukt, maar ik ben wel tevreden met resultaat =)
heb in de hele vakantie hooguit 2/3 trainingen gemist (jammer genoeg op vrijdagen omdat ik dan squats doe
) maar voor de rest zoveel mogelijk proberen te trainen. m'n benen lopen nog steeds achter (komt door eerdere verwaardelozing, maar ik hoop het langzaam in porportie te brengen in de loop van de jaren)
voor de vakantie was ik net begonnen met een serieus fullbody schema, daarvoor heb ik maar beetje 'gefitnesst' met wat aparaatjes
vandaar lage stats.. =(
mijn stats voor de vakantie waren: (ik had nog nooit eerder een oefening uit de grote 3 gedaan, dit ware 1 van me 1st tries)
40kg deadlift
30kg bench press
30kg squat
ik heb ze met behulp van een fullbody 5x5 schema opgevoerd naar:
70kg deadlift 4x (deadstop)
52,5kg full squat 5x
55kg bench press 5x (met spotter) / 50kg bench press 5x (raw)
ik ben tevreden met deze resultaat na 7 weken, ik blijv in ieder geval gewicht bij doen na mate de gewichten licht beginnen te voelen. ik weet dat jullie gaan haten om mijn squat gewicht, maar ik doe mijn best om het hoger te krijgen al gaat dat nog een tijdje duren ;x
foto's van voor de vakantie @ 54kg:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
foto's van nu @ 57kg:
ontspannen:
aangespannen buik:
most muscular:
zoals je kan zien is mijn borst raar gevormd =( weet er iemand of dit een soort ziekte ofzo is (want ik heb andere topics gelezen over mensen met bepaalde afwijkingen bij de borstkas) of is dit puur genetisch bepaald?
back double bicep:
tips zijn welkom ;x
mijn volgende doel is om de 60kg in ieder geval voor 2011 te bereiken
voor de vakantie woog ik 54kg, nu 57kg. mijn doel was 60kg, uit eindelijk niet gelukt, maar ik ben wel tevreden met resultaat =)
heb in de hele vakantie hooguit 2/3 trainingen gemist (jammer genoeg op vrijdagen omdat ik dan squats doe
) maar voor de rest zoveel mogelijk proberen te trainen. m'n benen lopen nog steeds achter (komt door eerdere verwaardelozing, maar ik hoop het langzaam in porportie te brengen in de loop van de jaren)voor de vakantie was ik net begonnen met een serieus fullbody schema, daarvoor heb ik maar beetje 'gefitnesst' met wat aparaatjes
vandaar lage stats.. =(mijn stats voor de vakantie waren: (ik had nog nooit eerder een oefening uit de grote 3 gedaan, dit ware 1 van me 1st tries)
40kg deadlift
30kg bench press
30kg squat
ik heb ze met behulp van een fullbody 5x5 schema opgevoerd naar:
70kg deadlift 4x (deadstop)
52,5kg full squat 5x
55kg bench press 5x (met spotter) / 50kg bench press 5x (raw)
ik ben tevreden met deze resultaat na 7 weken, ik blijv in ieder geval gewicht bij doen na mate de gewichten licht beginnen te voelen. ik weet dat jullie gaan haten om mijn squat gewicht, maar ik doe mijn best om het hoger te krijgen al gaat dat nog een tijdje duren ;x
foto's van voor de vakantie @ 54kg:
foto's van nu @ 57kg:
ontspannen:
aangespannen buik:
most muscular:
zoals je kan zien is mijn borst raar gevormd =( weet er iemand of dit een soort ziekte ofzo is (want ik heb andere topics gelezen over mensen met bepaalde afwijkingen bij de borstkas) of is dit puur genetisch bepaald?
back double bicep:
tips zijn welkom ;x
mijn volgende doel is om de 60kg in ieder geval voor 2011 te bereiken