AndroidHealthClinic

na 7 weken trainen in de vakantie

Veloc1ty

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
57kg
Vetpercentage
8%
ik heb voor de vakantie een introductie topic gemaakt en heb zoals beloofd nu nieuwe foto's

voor de vakantie woog ik 54kg, nu 57kg. mijn doel was 60kg, uit eindelijk niet gelukt, maar ik ben wel tevreden met resultaat =)

heb in de hele vakantie hooguit 2/3 trainingen gemist (jammer genoeg op vrijdagen omdat ik dan squats doe :( ) maar voor de rest zoveel mogelijk proberen te trainen. m'n benen lopen nog steeds achter (komt door eerdere verwaardelozing, maar ik hoop het langzaam in porportie te brengen in de loop van de jaren)

voor de vakantie was ik net begonnen met een serieus fullbody schema, daarvoor heb ik maar beetje 'gefitnesst' met wat aparaatjes :P vandaar lage stats.. =(

mijn stats voor de vakantie waren: (ik had nog nooit eerder een oefening uit de grote 3 gedaan, dit ware 1 van me 1st tries)
40kg deadlift
30kg bench press
30kg squat

ik heb ze met behulp van een fullbody 5x5 schema opgevoerd naar:
70kg deadlift 4x (deadstop)
52,5kg full squat 5x
55kg bench press 5x (met spotter) / 50kg bench press 5x (raw)

ik ben tevreden met deze resultaat na 7 weken, ik blijv in ieder geval gewicht bij doen na mate de gewichten licht beginnen te voelen. ik weet dat jullie gaan haten om mijn squat gewicht, maar ik doe mijn best om het hoger te krijgen al gaat dat nog een tijdje duren ;x

foto's van voor de vakantie @ 54kg:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

foto's van nu @ 57kg:

ontspannen:

aangespannen buik:

most muscular:
zoals je kan zien is mijn borst raar gevormd =( weet er iemand of dit een soort ziekte ofzo is (want ik heb andere topics gelezen over mensen met bepaalde afwijkingen bij de borstkas) of is dit puur genetisch bepaald?

back double bicep:

tips zijn welkom ;x
mijn volgende doel is om de 60kg in ieder geval voor 2011 te bereiken

Veels te mager, ga maar op weg naar de 70 kg

Meer eten knul en post maar weer eens als je een jaartje of 10 kilo verder bent.;)

• Topic Starter Topic Starter
Veels te mager, ga maar op weg naar de 70 kg
ja dat gaat nog jaren duren :P sinds ik niet wil bulken omdat ik niet dikker wil worden kwa vet percentage, dus ga ik gewoon trainen tot ik het heb bereikt :P maar tegenwoordig noemen mijn zusjes en m'n ma mij gewoon dik :O maar komt door dat we allemaal ecto's in de familie hebben en hun niet gewend zijn dat iemand een beetje heeft getraint :P

trouwens, kan iemand mijn vetpercentage in schatten? op internet meters kwam ik uit op 5% en 7,2% maar dat is best overdreven tog?

Mwah denk niet dat je boven de 9% zal komen hoor ;)
En tja gwn heel veel eten als je goed bulkt wordt je niet eens dik.

ok wtf dus jij gaat in 7 weken tijd van 30kg bp naar 55kg ? terwijl je zelf maar 4kg aangekomen bent? nice!

wat eet je zoal op een dag? ;)

Niet slecht, maar je moet echt veel meer eten wil je goed groeien :)

Niet bang zijn om dik te zijn, kijk wat je er voor terug krijgt

nu heb je al een groot gedeelte van je noobgains behaald.
Als je niet bereid bent meer te eten om aan te komen, zal je NIET meer aankomen en geen progressie maken.
Kan je net zo goed meteen stoppen

Aan je kapsel(haar) te zien, kom je uit China! Right?

Aan je kapsel(haar) te zien, kom je uit China! Right?
yea

@TRAINERT:
maar mischien komt het ook door dat wij chinezen eenmaal lager in gewicht zijn :P want ik ken ook andere aziaten die bijv op 68kg BW 105x5 benchen XD en hoeveel (oost)aziaten die bb doen wegen over de 150kg? :P vrij weinig (uitgezonderd sumo worstelaars)
trouwens, viel me ook op dat china bij alle olympisch gewichtheffen goud zowat had gehaald bij alle categorieën onder 85kg. zelfs iemand van 56kg die 143kg boven het hoofd hield ;x dus voor mij om 70kg te worden denk ik moeilijker dan voor de meeste mensen hier

dat bench omhoog is gegaan is waarschijnlijk omdat ik op 30kg nog zat te oefenen met de balans (niet vaak gedaan)

daarom kunnen jullie beter Kung Fu gaan doen:)

Veel meer eten en niet bang zijn voor dat kleine beetje vet wat je zal eventueel krijgt. ;)

doe dan een cleanbulk...

Aha.Zijn jullie altijd met zo'n hele horde, houden urenlang alle apparaten bezet en zijn alleen maar aan het lullen?
nooh dat is wat ik voor die 7 weken dee :P (nog iets eerder zelfs)
tegenwoordig negeer ik de rest gewoon en maak ik mijn schema gewoon af =)

@,: ik had ook eerder vermeld in mijn 1ste topic dat ik zelf niet kook of inkopen doe, meer dan basics (havermout/brinta, rijst, melk, pindakaas, kwark) zit er niet op voor mij.. ik kan dus geen kip maken of pasta =x

yea

@TRAINERT:
maar mischien komt het ook door dat wij chinezen eenmaal lager in gewicht zijn :P want ik ken ook andere aziaten die bijv op 68kg BW 105x5 benchen XD en hoeveel (oost)aziaten die bb doen wegen over de 150kg? :P vrij weinig (uitgezonderd sumo worstelaars)
trouwens, viel me ook op dat china bij alle olympisch gewichtheffen goud zowat had gehaald bij alle categorieën onder 85kg. zelfs iemand van 56kg die 143kg boven het hoofd hield ;x dus voor mij om 70kg te worden denk ik moeilijker dan voor de meeste mensen hier

dat bench omhoog is gegaan is waarschijnlijk omdat ik op 30kg nog zat te oefenen met de balans (niet vaak gedaan)

70 kilo halen is echt niet moeilijk hoor, haal je ook makkelijk met een crApvoedingsschema. Dat je Aziatisch bent wil niet zeggen dat het niet mogelijk is..... Ik ben ook ongeveer even groot als jij en ben ook 80kg ofzo (wel wat hoger vetpercentage)(ben ook chinees). Maw Als je wil kan het, maar dan gewoon doen!

Als je zegt dat je een Chinees bent waarom woon je dan in Nederland? Je bent toch gewoon een Nederlander, jeez.

Als je zegt dat je een Chinees bent waarom woon je dan in Nederland? Je bent toch gewoon een Nederlander, jeez.
Hij doelde op z'n aziatische genen, daarbij duurt het nou eenmaal wat langer voor er flink wat spier opzit. maar gast je bent echt goed bezig en je hebt best veel spier voor zulke lage krachtstats dus gewoon goed blijven eten en trainen. Heb hier wel meer aziaten op dbb gezien met een goed gespierd lichaam en het is zeker mogelijk als je er echt voor gaat :)

Terug
Naar boven