MuscleMeat

Na bijna 4 jaar naturel trainen

• Topic Starter Topic Starter

Thanks!

---------- Toegevoegd om 10:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:08 ----------

haha ja puur natuur idd!

Ziet er wel strak uit verder :)

idd puur natuur ;)

---------- Toegevoegd om 10:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:09 ----------

Je topic titel wordt er niet geloofwaardiger op baas :D

Wat Ivo zegt :o Het is ondertussen alweer 6 jaar trainen ;)

Nice.

Wat heb je met je gezondheid dan?

Hoe ziet eigenlijk jou trainingsschema eruit? en hoe ziet je huidige voedingsschema eruit?

Wat een resultaten!! keep us posted!!!

Ik zit momenteel op de 3200 kcal (cut) Ik heb het in een excel bestand, maar niet op pc waar ik nu op zit. Zal 'm binnenkort hier even posten.

Trainschema is als volgt:

Maandag: Rug (horizontaal) delts(pomp) traps
Dinsdag: rust
Woensdag: Borst (kracht) biceps, triceps
Donderdag: Quads, hams, calves, abs
Vrijdag: Rug (verticaal) delts (kracht) traps
Zaterdag: Rust
Zondag: Borst (pomp) biceps, triceps

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:20 ----------

Want de bel deed het niet?

---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

Baard.

Heb je eigenlijk ergens op je lichaam last van striae?

Ja man, van bicep naar borst en op mijn lats.

---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:23 ----------

Thanks!

Heeft jou bovenlichaam zoveel meer aandacht nodig dan je onderlichaam? Is nu verhouding 4:1.

Dat komt omdat het topic 2 jaar oud is en hij nu 6 jaar fitnesst.....

Dit dus!:D

---------- Toegevoegd om 10:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:43 ----------

Nice.

Wat heb je met je gezondheid dan?

Ik kreeg last van folliculites op mijn hoofdhuid, (ontsteking van de haarzakjes) Ondertussen 7 maanden antibiotica en niks help. Ben nu bezig met een alternatieve behandel methode en ben er nog steeds niet vanaf. Heb wel het idee dat ik in de goede richting zit maar daar zal ik binnenkort een topic over aanmaken.

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:43 ----------

Heeft jou bovenlichaam zoveel meer aandacht nodig dan je onderlichaam? Is nu verhouding 4:1.

Heel erg lang met knie blessures rond gelopen, mijn benen zijn in verhouding nog beginners en loop na een training minimaal een week krom. krijg het simpelweg niet voor elkaar om 2 succesvolle trainingen per week te doen.

---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:46 ----------

Mijn benen nu btw, zijn wel redelijk bijgetrokken maar nog niet wat het moet zijn!

2ebztqx.jpg

Benen zien er netjes uit, lopen wel inderdaad achter.

Waarom deel je de spieren van je benen dan niet op in delen zoals je dat ook bij je bovenlichaam doet?
Als je de dagen ver genoeg uit elkaar zet dan heb je minimaal 2 dagen om te herstellen.
Kan ook zijn dat je onderlichaam moet wennen aan de toename in volume waar je doorheen moet bijten. Misschien het volume/intensiteit van een trainingsdag omlaag halen zodat je niet de hele week krom loopt want dat is toch niet echt normaal.

Waarom loop je dan een week krom? Ligt dat aan de spierpijn of je knieën/heupen?

Benen zien er netjes uit, lopen wel inderdaad achter.

Waarom deel je de spieren van je benen dan niet op in delen zoals je dat ook bij je bovenlichaam doet?
Als je de dagen ver genoeg uit elkaar zet dan heb je minimaal 2 dagen om te herstellen.
Kan ook zijn dat je onderlichaam moet wennen aan de toename in volume waar je doorheen moet bijten. Misschien het volume/intensiteit van een trainingsdag omlaag halen zodat je niet de hele week krom loopt want dat is toch niet echt normaal.

Waarom loop je dan een week krom? Ligt dat aan de spierpijn of je knieën/heupen?

Heb ik wel is geprobeerd maar dan vind ik het zo lastig om m'n squats te plaatsen, na een paar goede sets squats branden mijn hams ook altijd goed. En ik loop dan zo krom van de spierpijn haha!

Heb ik wel is geprobeerd maar dan vind ik het zo lastig om m'n squats te plaatsen, na een paar goede sets squats branden mijn hams ook altijd goed. En ik loop dan zo krom van de spierpijn haha!

Ah spierpijn, dus geen kniepijn.

Daar raken je benen wel aan gewend als het goed is, de mijne ook na een tijd vaker squatten. Wat langer opwarmen helpt ook, beetje diep gaan bij de opwarming, zodat je niks verrekt.

Fietsen helpt ook, gek genoeg(met spierpijn)

Na hardcore bulken nu weer een acceptabele vet %, en nu door naar de 8%!

2i8uij7.jpg

goed fysiek! al eerder zo diep gecut?

vetpercentage is zo ook al wel oké, benieuwd wat het verschil in kracht gaat zijn tussen nu en op het laagste vet%.-

Waw! Zoveel anderen moeten aan de aas om zo een resultaat te behalen en jij doet dat gewoonweg naturel! Man op jouw genen moet je wel jaloers zijn.

Waarom zijn genen de schuld geven? Misschien traint hij gewoon harder en beter dan mensen die amper vooruitgang boeken?

Laatst bewerkt:
Goed fysiek en vette tattoo!

Hoeveel % sta je op die foto Lars ?

Terug
Naar boven