- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Je topic titel wordt er niet geloofwaardiger op baas![]()
Dat komt omdat het topic 2 jaar oud is en hij nu 6 jaar fitnesst.....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha ja puur natuur idd!
Ziet er wel strak uit verder![]()

Het is ondertussen alweer 6 jaar trainen 
Hoe ziet eigenlijk jou trainingsschema eruit? en hoe ziet je huidige voedingsschema eruit?
Wat een resultaten!! keep us posted!!!
Baard.
Heb je eigenlijk ergens op je lichaam last van striae?
Dat komt omdat het topic 2 jaar oud is en hij nu 6 jaar fitnesst.....

Heeft jou bovenlichaam zoveel meer aandacht nodig dan je onderlichaam? Is nu verhouding 4:1.
Benen zien er netjes uit, lopen wel inderdaad achter.
Waarom deel je de spieren van je benen dan niet op in delen zoals je dat ook bij je bovenlichaam doet?
Als je de dagen ver genoeg uit elkaar zet dan heb je minimaal 2 dagen om te herstellen.
Kan ook zijn dat je onderlichaam moet wennen aan de toename in volume waar je doorheen moet bijten. Misschien het volume/intensiteit van een trainingsdag omlaag halen zodat je niet de hele week krom loopt want dat is toch niet echt normaal.
Waarom loop je dan een week krom? Ligt dat aan de spierpijn of je knieën/heupen?
Heb ik wel is geprobeerd maar dan vind ik het zo lastig om m'n squats te plaatsen, na een paar goede sets squats branden mijn hams ook altijd goed. En ik loop dan zo krom van de spierpijn haha!
Na hardcore bulken nu weer een acceptabele vet %, en nu door naar de 8%!
![]()
Waw! Zoveel anderen moeten aan de aas om zo een resultaat te behalen en jij doet dat gewoonweg naturel! Man op jouw genen moet je wel jaloers zijn.
Waw! Zoveel anderen moeten aan de aas om zo een resultaat te behalen en jij doet dat gewoonweg naturel! Man op jouw genen moet je wel jaloers zijn.
Waarom zijn genen de schuld geven? Misschien traint hij gewoon harder en beter dan mensen die amper vooruitgang boeken?
Ja, hij is idd de enige op dit gehele forum die naturel is én hard traint. De rest moddert wat aan.
Stop met projecteren.
Ja, hij is idd de enige op dit gehele forum die naturel is én hard traint. De rest moddert wat aan.
Stop met projecteren.