AndroidHealthClinic

Na de dood ? wat is jouw visie erop ?

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
Ik heb nou al vele links op het net gezien met dit soort onderwerp en ik vroeg me toch wel eens af: wat is jullie visie of geloof van wat er na de dood staat te gebeuren en of er volgens jou wel uberhaupt nog "iets" gebeurd. Leven we verder of recycleren we terug in een kringloop die eeuwig blijft duren vandaar dat we soms "flarden herrinneren van zaken die we nog nooit gedaan hebben, of is het gewoon amen en uit. Fire away.
grim_reaper.jpg

ik denk gewoon dat het is alsof je in narcose bent, maar dan voor altijd?

Vind het best een interessant onderwerp eigenlijk, alhoewel het me persoonlijk heel onwaarschijnlijk lijkt.

Waar zou je bijvoorbeeld op veroordeelt worden? Iedereen 'zondigt' wel eens in zijn leven, betekent dat dat je linea recta naar de hel gaat?

Blijf het maar een merkwaardig iets vinden, ookal hoop ik stiekem dat er wel een hemel is en dat iemand daarboven mij heel genadig zou zijn en me toe zou laten.:o

denk daar ni over na eigenlijk... zullen we dan wel zien ;)

ik denk dat je in een soort droom wereld bent ?? :p
klinkt dom maarja

ik geloof eigenlijk nergens in maar er zal vast wel ergens iets leven op een andere planeet heel ver weg waar het voor ons te warm is om in de buurt te komen ofzo (denk hier verder eigenlijk nooit over na ..boeit niet)

en leven na de dood...kan me niet voorstellen dat ik dan niet ergens anders nog rondloop op een andere manier. dus denk wel dat er iets is na de dood hehe (ook weer iets waar ik nu over denk omdat het gevraagd wordt ..zijn geen dingen waar ik ooit zelf over begin)

Je gaat dood en er gebeurd niets meer, net zoals vlak voor je geboren werd.

Als je denkt dat er iets na de dood kan zijn, snap je het begrip "dood" niet.

Je kunt het ook zo stellen: Er bestaat geen enkele angst of mysterie over de periode voordat je bestond, waarom zou dat dan wel zo zijn voor de periode nadat je bestaat? De periode voor je geboorte is hetzelfde als de periode na je dood, namelijk niets.

Edit: Het sterfproces zelf is wat anders natuurlijk, dat is volgens mij het grootste mysterie op aarde. Wat je op dat moment meemaakt weet geen mens maar zullen we toch allen ervaren. Misschien de een wat meer dan de ander, want sterven in een atoomexplosie zal wel anders aanvoelen dan verdrinken om het even extreem voor te stellen.

Laatst bewerkt:
Als je denkt dat er iets na de dood kan zijn, snap je het begrip "dood" niet.

Je kunt het ook zo stellen: Er bestaat geen enkele angst of mysterie over de periode voordat je bestond, waarom zou dat dan wel zo zijn voor de periode nadat je bestaat? De periode voor je geboorte is hetzelfde als de periode na je dood, namelijk niets.

Die shit is eng brah. die gedachte, alsof je nooit bestaan hebt.

Edit: Het sterfproces zelf is wat anders natuurlijk, dat is volgens mij het grootste mysterie op aarde. Wat je op dat moment meemaakt weet geen mens maar zullen we toch allen ervaren.

In dodelijke ongevallen onderga je een "bijna doods ervaring" wat veroorzaakt word door agmatine, een lichaamseigen NMDA antagonist, NMDA antagonism verhoogt de kansen op overleving in verschillende dodelijke condities en zo probeert je lichaam te overleven.

10 uur zaterdag avond en je denkt over dood>?>>>

sorry hoor dit kan egt niet

Liggen jullie nooit in bed denkend aan waar het leven nou om gaat, wat er met je gebeurt als je doodgaat en of waar je gelukkig van word word bepaalt door jezelf of door je genen?

Liggen jullie nooit in bed denkend aan waar het leven nou om gaat, wat er met je gebeurt als je doodgaat en of waar je gelukkig van word word bepaalt door jezelf of door je genen?

Word alleen maar bepaald door dopamine en wat je doet om dat te stimuleren:D

gast ik ben 16 als ik op bed lig wil ik
1. slapen
2.nken
3.fappen
:o

doodgaan is katabool. :mad:

Na de dood is er niets.

Dat er uiteraard niets op volgt zou moeten geruststellen.

Terug
Naar boven