- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

http://www.youtube.com/watch?v=oHpzHbWYTi4&feature=player_embedded
Kollectors edition is hier besteld.

De nieuwe Elder Scrolls.
En komt er dit jaar ook een nieuwe hitman uit of is dat pas volgend jaar?
Hoop niet dat hij uitgesteld wordt.
Animated boobs = win

Gisteren Total War: Shogun 2 gekocht. De nieuwste game van de Total War serie. Een van de weinige spellen die ik ook daadwerkelijk koop omdat ik vind dat de maker daar recht op heeft. Blijft een prachtige serie dat me al heel wat uurtjes van mijn leven heeft gekost.![]()
precies om die reden heb ik m nog niet gekochtGisteren Total War: Shogun 2 gekocht. De nieuwste game van de Total War serie. Een van de weinige spellen die ik ook daadwerkelijk koop omdat ik vind dat de maker daar recht op heeft. Blijft een prachtige serie dat me al heel wat uurtjes van mijn leven heeft gekost.![]()

Was altijd al een beetje zo geweest.. Jammer wel.Ik ben het na een weekje al beu omdat deze game zoveel op medieval 2 lijkt, dat ik helemaal grijs heb gespeeld. Het spel is vermakelijk, maar brengt wat mij betreft eigenlijk niets nieuws. Ook zijn melee units zwaar overpowered; maak een leger met een full stack melee units en je kunt alles aan, zelfs perfect gebalanceerde legers.
Zelf kijk ik uit naar Mass Effect 3, Skyrim en SW:TOR (hoewel ik vrees dat het gewoon een totale WoW rip-off in SW setting gaat worden). Ohja en Diablo 3! Deel 2 heb ik 10 jaar lang regelmatig terug uit de kast getrokken en gespeeld.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:38 ----------
Deus Ex: Human Revolution
Duke 4ever
The duke is weer uitgesteld, ik geloof een maandje.

Gisteren Total War: Shogun 2 gekocht. De nieuwste game van de Total War serie. Een van de weinige spellen die ik ook daadwerkelijk koop omdat ik vind dat de maker daar recht op heeft. Blijft een prachtige serie dat me al heel wat uurtjes van mijn leven heeft gekost.![]()
De nieuwe Elder Scrolls.
En komt er dit jaar ook een nieuwe hitman uit of is dat pas volgend jaar?