Fitness Seller

Nastypants' log

Nastypants

Cool Novice
Waardering
32
Lengte
1m81
Massa
82kg
Hallo iedereen

Mijn naam is Jan, ben 25, meet 1m81 en weeg 86 kg.
In men dagelijkse leven ben ik koerier voor een expressbedrijf.

Heb op vrijdag de draad weer opgenomen na lang niets doen / kunnen doen.

De bedoeling is om 3 keer per week te trainen volgens de 5*5 van Reg Park

Sport/medische geschiedenis

Heb 8 jaar Taekwondo gedaan waarvan de laatste 3 niet meer intensief door men werk.
Ander werk nu waardoor ik elke avond werk en helemaal niet meer kan gaan trainen helaas. :(

Ben iets meer dan een jaar geleden voor de eerste keer door men rug gegaan, geen prettige ervaring.
Paar weekjes thuis gezeten van het werk, was in orde om dan weer eind oktober het zelfde voor gehad te hebben. (Was het gevolg van een groot volume klant van ons wiens pakken ook gemiddeld 20kg/30kg wegen, er wordt daar gemiddeld een 3 a 5 ton aan pakken verzet op een 3 tal uur, maar maak je geen zorgen ik hoef er niet meer langs te gaan :) ) Het ging uiteindelijk om overbelasting.

Ben nu al lang blij dat ik terug normaal kan werken en tillen.

Zo en dan nu men eerste training:

15 minuten los draaien op de fiets.

Back extensions:

10 x bw+15
10 x bw+15
10 x bw+15

Bench:

5 x 60
5 x 60
5 x 60
4 x 65
5 x 60

Hier dacht ik dus klote wat is dat zwaar na de eerste 3 keer. Sayer was in de buurt en even gevraagd dat de bar toch maar 10kg weegt? Niet dus, 20 kg. Beetje op mispakt maar toch blij dat ik het kon. 65 geprobeerd maar toch niet gelukt, de vorm ging niet meer. Besloten om dan de laatste terug op 60 kg te doen en dat ging maar toch moeizaam.

Deadlift:

5 x 40
5 x 40
5 x 40
5 x 60
5 x 60

Omdat ik nu wist dat de bar 20 kg weegt dacht ik het maar te proberen op 60 en ging verbazend goed.
Hele dagen dozen vanop de grond oppakken werpt dus zen vruchten af!:p

Squat:

1 x 40
1 x 20
5 x 40
5 x 40
5 x 40

Had hiervoor nog nooit gesquat in het squatrack, enkel met behulp van de smithmachine. Sayer was zo vriendelijk om me hier even bij te helpen en wat tips te geven. Was een vreemde ervaring om dat zo losstaand te doen maar de voldoening was des te beter :D Bedankt Sayer!

Moesten jullie nog vragen hebben, brand maar los! Ik bijt niet (tenzij je dat wil :aai: :kiss: )

Laatst bewerkt:
Welkom :D

Welkom op het forum!

---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

Had hiervoor nog nooit gesquat in het squatrack, enkel met behulp van de smithmachine. Sayer was zo vriendelijk om me hier even bij te helpen en wat tips te geven. Was een vreemde ervaring om dat zo losstaand te doen maar de voldoening was des te beter :D Bedankt Sayer!

5682f4f0cd21e132e5bb078fee5c543a89196cdb_full.jpg

Goed de freeweight squat gepromote

welkom

goeie jongen die sayer idd

daarna zei hij hey uh ik ben ook moderateur op een lichaamsbouwersforum heb je zin om lid te worden ?

• Topic Starter Topic Starter
Welkom op het forum!

---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

Ja kan ie wel :D

welkom

daarna zei hij hey uh ik ben ook moderateur op een lichaamsbouwersforum heb je zin om lid te worden ?

Nee ken hem al sinds ik 8 ben, hij was net ook in de gym als ik er was dus het kwam goed uit :p
Maar denk dat dit wel een goeie manier is om alles bij te houden en voor de motivatie ^^

En beide al bedankt voor de verwelkoming!

welkom

Heb je onze facebook pagina al een like gegeven diaephi?

mopje, al wist hij wel dat ik hier mod was. Heb het hem eerder aangeraden om als motivatie te gaan loggen + zo krijg je makkelijk tips etc

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:11 ----------

Welkom op het forum!

http://media.steampowered.com/steam...f4f0cd21e132e5bb078fee5c543a89196cdb_full.jpg

fc,550x550,white.jpg

Training van vandaag:

10 minuutjes warm gefietst

Back extension:

3 * 10 BW + 15 kg

Bench Press:

1 * 5 40 kg
1 * 5 50 kg
3 * 5 60 kg

Deadlift:

2 * 5 50 kg
3 * 5 60 kg
Verkeerd gewicht gehangen, wou beginnen met 40 kg.

Back Squat:

1 * 5 30 kg
1 * 5 40 kg
3 * 5 50 kg
Ging best goed al zeg ik het zelf, was nog even aanpassen maar had al geen schrik meer om zo diep te zakken en niet meer recht te raken. :p

Had er wel een brakke nacht opzitten, het was veel te warm en slecht geslapen. Tevreden van de training en was blij dat ik de rest van de dag niet al teveel zware dingen meer moest tillen :D

Nice! Die 50 kg squat ging vlot precies :D

Geen training vandaag.

Niet gaan werken, barstende hoofdpijn en een stijve nek.
Kijken wat de medicijnman zegt straks :thumbd::fuu:

Edit:

Niets wijst momenteel op meningitis, nek zit zo vast als iets wat spanningshoofdpijn veroorzaakt.
Remedie: Warmte, warmte, warmte en tot 4gram Dafalgan per dag.

Laatst bewerkt:
Ook vrijdag geen training, Nek was wel al aan de betere hand!

Komende week = verhuis week. Maar als alles goed gaat niet veel langer dan een dag of 2 werk.

Alles gaat toch altijd van een leien dakje tijdens de verhuis... :angstig: :roflol:

Ook vrijdag geen training, Nek was wel al aan de betere hand!

Komende week = verhuis week. Maar als alles goed gaat niet veel langer dan een dag of 2 werk.

Alles gaat toch altijd van een leien dakje tijdens de verhuis... :angstig: :roflol:

Gelukkig is er geen wasmachine te verhuizen :angstig:

Voorlopig geen training meer :(

Dinsdag uit men camionette/busje gestapt en men voet kwam neer op de rand van een put, voet omgeslagen en stond meteen een ei op de buitenkant van men enkel.

Aqg1FU5.jpg

Pro: Heb eens met de ambulance kunnen meerijden (kon zelf niets meer doen, stappen/steunen laat staan rijden)
Con: Deed F'ing veel pijn :p

Gescheurde/barstjes in men ligamenten
Heb nu een open gips gekregen, vrijdag naar de orthopedist.
Maar waarschijnlijk 6 weken gips. :fire:

Zal in de tussentijd wat updates geven van hoe het herstel gaat.

Laatst bewerkt:
Voorlopig geen training meer :(

Dinsdag uit men camionette/busje gestapt en men voet kwam neer op de rand van een put, voet omgeslagen en stond meteen een ei op de buitenkant van men enkel.

http://i.imgur.com/Aqg1FU5.jpg

Pro: Heb eens met de ambulance kunnen meerijden (kon zelf niets meer doen, stappen/steunen laat staan rijden)
Con: Deed F'ing veel pijn :p

Gescheurde/barstjes in men ligamenten
Heb nu een open gips gekregen, vrijdag naar de orthopedist.
Maar waarschijnlijk 6 weken gips. :fire:

Zal in de tussentijd wat updates geven van hoe het herstel gaat.

6 weken? yikes

Heb een mooie nieuwe plaaster nu.
Tot 14 oktober in de plaaster, dan herevaluatie en hopelijk beginnen revalideren!

Hier nog een album met alle foto's die ik tot nu toe van men voet heb.

http://imgur.com/a/9N24x

Zijn een paar vuile foto's bij, dus niet klikken als je dat maar niets lijkt :p

1) Net na het vallen. 15-09
2-3) Eerste controle plus vaste plaaster. 18-09
4-7) Heel veel last van druk op de enkel en minder gevoel in de tenen, plaaster er laten afhalen. Je ziet de roodheid waar de plaaster te hard spande. 21-09
8-14) Opnieuw vaste plaaster. De zwelling was hier weer een pak minder. 23-09

Kan er nu sinds enkele dagen voorzichtig op lopen met behulp van krukken.

Hier nog een album met alle foto's die ik tot nu toe van men voet heb.

http://imgur.com/a/9N24x

Zijn een paar vuile foto's bij, dus niet klikken als je dat maar niets lijkt :p

1) Net na het vallen. 15-09
2-3) Eerste controle plus vaste plaaster. 18-09
4-7) Heel veel last van druk op de enkel en minder gevoel in de tenen, plaaster er laten afhalen. Je ziet de roodheid waar de plaaster te hard spande. 21-09
8-14) Opnieuw vaste plaaster. De zwelling was hier weer een pak minder. 23-09

Kan er nu sinds enkele dagen voorzichtig op lopen met behulp van krukken.
Very nice :D

Terug
Naar boven