MuscleMeat

Nationals Powerlifting Prep -> Health Phase + Bodybuilding

• Topic Starter Topic Starter
Vanochtend wakker geworden met 82.0kg, perfect. Nu voorzichtig doen met alles qua voeding en vochtinname, straks nog even op mn gemak op de fiets langs de supermarkt en dan volledig relaxen verder.

2714kcal
247k
185p
100v

Zelfde supps als gister behalve nu 500mcg DSIP @Vitus 👀

Nog even kip eten, wegen en dan pitten

Voel je je alweer helemaal fit? En succes morgen kerel 💪🏻

💪 succes!

82.4 avond weight

Voel je je alweer helemaal fit? En succes morgen kerel 💪🏻
Denk dat het beetje hoofdpijn dat ik nu heb komt door de watercut, komt goed

Bedankt allemaal🫶🏻 morgen zal ik updates geven waar mogelijk

De livestream is te kijken op youtube "DPL Powerlifting" mijn flight begint waarschijnlijk rond 9:30

82.4 avond weight

Denk dat het beetje hoofdpijn dat ik nu heb komt door de watercut, komt goed

Bedankt allemaal🫶🏻 morgen zal ik updates geven waar mogelijk

De livestream is te kijken op youtube "DPL Powerlifting" mijn flight begint waarschijnlijk rond 9:30
Ik ga morgen kijken man! Rust goed uit

Succes man!

Succes!

Succes en veel plezier!

Nog succes toegewenst!

Edit: zie dat je al geweest bent hehe

Mooie lifts en resultaat!

Zelf tevreden?

170 ⚪⚪⚪
180 ⚪⚪⚪
185 🔴🔴🔴 gefaald

Gewoon prima, 185 in voorbereiding was op t nippertje en met een squat bar ipv die ik normaal gebruik was een aardig verschil, zakte iets te diep omdat ik geen spiegel voor me had zoals normaal en daardoor was ik iets te ver voorover gebogen

120 🔴⚪⚪ rack command
127.5 🔴🔴⚪ rack command
132.5 🔴🔴🔴 gefaald

Heel jammer, pauzes waren erg lang merkte ik in de eerste flight, opener preventief 5kg omlaag. 2e attempt zat ik teveel in mn hoofd met die pauze en daardoor weer de rack command verneukt. 132.5 in prep vloog, maar door de pauze faalde ik hem toch na een hele lange grind, 1 arm was gelocked, andere wou niet meedoen.

225 ⚪⚪⚪
245 ⚪⚪⚪
255 ⚪⚪⚪

Gezien ik by far bovenaan stond en kilos miste door de bench mn geplande 2e 5kg omhoog gegooid, wilde eigenlijk 250 doen omdat dat al heel lang een soel was. Iemand van de crew was erg overtuigd dat 10lg extra er ook in zat dus dacht f**k it, was volgens mij redelijke grinder en bij mn lockout kreeg ik maar geen down command, dus moest ff overextenden en toen kreeg ik hem toch.

Nu lekker bij de mac aant eten en zo terug voor laatste flights en prijsuitreiking

Terug
Naar boven