Fitness Seller

Nationals Powerlifting Prep -> Health Phase + Bodybuilding

Heb je zoveel last van acne op deze dosis test dat je aan de roa gaat?

• Topic Starter Topic Starter
Heb je zoveel last van acne op deze dosis test dat je aan de roa gaat?
De acne is niet heel veel, soms wel hele vervelende plekjes. Maar ik heb er vooral veel last van, helemaal omdat ik zoals eerder vermeld lastig vanaf kan blijven.

Ik zie deze lange cruise i.c.m. hopelijk goede leverwaardes ofwel op het begin of na een maand of 2 een goed moment om gebruik te maken van de accutane die ik in huis heb om hopelijk de permanente vruchten daarvan te kunnen plukken zonder dat ik tijdens een blast mn lichaam extra stress hoef te geven

Vandaag 1x30min 1x 20 min lichte cardio en BPC157 bij mn injectie gezien gister de zware sbd dag was

Denk dat ik toch morgen al mijn bloed ga laten prikken aangezien ik geen onrealistische waardes wil ivm de Comp (kreatinine en orals iets hoger op de dag voor het prikken)

Net bloedgeprikt, werd wel een beetje licht in mn hoofd, waarschijnlijk omdat ik naar de buisjes keek😂 toch maar het eerste stukje met fiets aan de hand terug gelopen

Laatst bewerkt:
Ochtendgewicht was vandaag 82.5 dus dat is mooi, zaterdag alsnog zorgen dat ik weinig volume eet en drink en dan na t avondeten kijken of cardio/sauna nodig is

Training vandaag

Squat
160kg x1
Backoff vergeten had 145kg x3 moeten zijn

Hipthrust
260kg x10

Single Leg Curl
77.5kg x7

Single Leg Adductors
120kg x8

Leg Extension
130kg x6 +Maximale tegendruk gymbro

Training vandaag

Bench
115kg x1
100kg x3

Incline Machine Press
117.5kg x5
107.5kg x6

LifeFitness Shoulder Press
82.5kg x6

Seated Lateral Raise
31.5kg x8

Wellicht ook interessant voor mensen om dit te zien, ik houd alles qua gear en health supps bij op deze manier, zo heb ik dit vanaf het begin gedaan
IMG_20250520_155333.jpg

Wellicht ook interessant voor mensen om dit te zien, ik houd alles qua gear en health supps bij op deze manier, zo heb ik dit vanaf het begin gedaan
IMG_20250520_155333.jpg
Ik gebruik de app my therapy. Kun je gewoon je dosis in zetten met wekkers en je vooraad ook invullen met alarm als het bijna op is. En de looptijd voor hoelang.
Screenshot_20250520_184401_MyTherapy.jpg

Nice. Maar is excel niet makkelijker?
Excel snap ik geen klote van maar zie ook niet wat ik daar anders zou doen dan hier? Ben niet echt op de hoogte wat er allemaal mogelijk is met excel, wel dat er veel mee mogelijk is

Ik gebruik de app my therapy. Kun je gewoon je dosis in zetten met wekkers en je vooraad ook invullen met alarm als het bijna op is. En de looptijd voor hoelang.
Voorraad hoef ik me geen zorgen over te maken :P

Excel snap ik geen klote van maar zie ook niet wat ik daar anders zou doen dan hier? Ben niet echt op de hoogte wat er allemaal mogelijk is met excel, wel dat er veel mee mogelijk is
Het kan de moeite waard zijn om een basiscursus excel te doen (gratis op YouTube), het programma maakt mijn leven een stuk makkelijker iig.

Persoonlijk vind ik het overzichtelijker, je kan makkelijker data eruit halen/terugvinden, gemiddelden eruit halen, automatisch dingen doorrekenen etc. Daarnaast kan je dit boekje kwijtraken en/of kapot gaat etc. Telefoon heb je 9/10 keer ook bij je.

Merk dat het gewicht toch een beetje op mn zenuwen werkt ondanks dat ik laatste 3 ochtenden allemaal tussen 82.5-83 heb gezeten, vandaag carbs ~25gr lager proberen te eindigen en verder bewust bezig zijn met water/vocht intake.

3 Days out:
~5 Liter
~375-400g carbs

2 Days out:
4-5 Liter
~350-375g carbs
Zout minimaal

1 Day out:
2.5-3Liter
300-350g carbs
Zout minimaal
Meal preppen voor comp day
Laatste eten/drinken rond 8-9 uur -> Wegen na WC en dan kijken of spugen/sauna nodig is
500mcg DSIP 30-45min pre-bed

Comp day:
~5 uur de wekker
WC -> Wegen -> Wanneer nodig in de auto nog spugen met zure snoepjes
7:30 Weigh in -> Rehydrate + Lichte meal
Warmups startten en zorgen dat ik ~10 minuten voor de eerste attempt m'n laatste warmup ongeveer doe
Orals:
50mg Oxy voor squat warmups @ 8-8:30
25-50mg Oxy na 3e squat
25-50mg Oxy na 3e bench

Wat er verder nog allemaal bijkomt voeg ik na de wedstrijd toe

Hoeveel mag je wegen ook al weer?

82.5 max, lichter kan beter zijn (DOTS/Bodyweight advantage) maar tegelijk kan het natuurlijk je performance hinderen

Ondertussen al 5.2L op, denk dat ik zo barst

Om nog even toe te voegen over de 25-50mg bij 2/3e keer orals dat zal afhankelijk worden van de (lower) back pump vorig jaar had ik tijdens bench warmups een beetje last van kram in mn onderrug

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven