- Waardering
- 911
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De acne is niet heel veel, soms wel hele vervelende plekjes. Maar ik heb er vooral veel last van, helemaal omdat ik zoals eerder vermeld lastig vanaf kan blijven.Heb je zoveel last van acne op deze dosis test dat je aan de roa gaat?
Ik gebruik de app my therapy. Kun je gewoon je dosis in zetten met wekkers en je vooraad ook invullen met alarm als het bijna op is. En de looptijd voor hoelang.Wellicht ook interessant voor mensen om dit te zien, ik houd alles qua gear en health supps bij op deze manier, zo heb ik dit vanaf het begin gedaan
![]()
Je kunt hier ook trouwens je injectieplaatsen in loggen enigsinds.Ik gebruik de app my therapy. Kun je gewoon je dosis in zetten met wekkers en je vooraad ook invullen met alarm als het bijna op is. En de looptijd voor hoelang.![]()
Je kunt hier ook trouwens je injectieplaatsen in loggen enigsinds.![]()
Ja ik vind hem echt top. Ik heb het kortetermijngeheugen van een doodgeknuppelde zeehond en zo kun je het niet vergeten met de wekkers enzo.
Excel snap ik geen klote van maar zie ook niet wat ik daar anders zou doen dan hier? Ben niet echt op de hoogte wat er allemaal mogelijk is met excel, wel dat er veel mee mogelijk is
Voorraad hoef ik me geen zorgen over te makenIk gebruik de app my therapy. Kun je gewoon je dosis in zetten met wekkers en je vooraad ook invullen met alarm als het bijna op is. En de looptijd voor hoelang.

Het kan de moeite waard zijn om een basiscursus excel te doen (gratis op YouTube), het programma maakt mijn leven een stuk makkelijker iig.Excel snap ik geen klote van maar zie ook niet wat ik daar anders zou doen dan hier? Ben niet echt op de hoogte wat er allemaal mogelijk is met excel, wel dat er veel mee mogelijk is