Fitness Seller

Nationals Powerlifting Prep -> Health Phase + Bodybuilding

Merci voor de uitleg trouwens. K heb de squats en t benchen gezien. K snapte sommige fails niet..dacht: yes, hij heeft em en dan toch een fail.
Hoe ben je uiteindelijk gerankschikt?

• Topic Starter Topic Starter
Merci voor de uitleg trouwens. K heb de squats en t benchen gezien. K snapte sommige fails niet..dacht: yes, hij heeft em en dan toch een fail.
Hoe ben je uiteindelijk gerankschikt?
Over alle gewichtsklasses gezien geen idee nog, -82.5 eerste. Alleen zowel op totaal en DOTS maak je in mijn situatie 0,0 kans tegen de monsters van flight D😂

Alles gevolgd en gezien vanaf werk, misschien dat ik volgend jaar een poging ga doen..

Morgen even niet vergeten de dokter te bellen m.b.t resultaten van bloedwerk, daarop gebaseerd even een plan maken qua supps, vanaf vandaag 0.16ml/40mg test e EOD met nog even hier en daar glutathione erbij sowieso.

260 Deadlift is nog wel een doel, maar daar ga ik nu even niet op focussen zodat ik fatsoenlijk mijn SLDL kan programmeren en fucking sterk kan maken, 200+ sowieso. Deze week nog even vrije trainingen denk ik en dan mijn schema aanpassen op het feit dat squat en deadlift er voor nu uit gaan. Volume zal dan gelijk een tikkeltje hoger kunnen en dan hoop ik binnen notime die 3 plate bench te halen

Gewoon lekker herstellen inderdaad en kijken wat je volgende plannen zijn toch?

Wat ben je van plan nu te doen, even rust en pauze of gelijk aan de bak met Bb?

In tegenstelling tot normaal ook eens in de gym een fysiek check gedaan, foto maken is met mijn trilhanden niet te doen helaas. Zowel hier als op tiktok zal je altijd fotos in matig licht zonder pump zien.

Verbaasde mezelf nu gewoon met hoe freaky het eruit zag na deze upper sessie.

Cycle heeft goed zijn werk gedaan voor zowel kracht als massa

Peak stats
84.5kg ~10% ergens
185 squat
140 bench
255 deadlift

Komende dagen nieuwe schema maken, zal hierbij de log als een soort kladblok gebruiken

In tegenstelling tot normaal ook eens in de gym een fysiek check gedaan, foto maken is met mijn trilhanden niet te doen helaas. Zowel hier als op tiktok zal je altijd fotos in matig licht zonder pump zien.

Verbaasde mezelf nu gewoon met hoe freaky het eruit zag na deze upper sessie.

Cycle heeft goed zijn werk gedaan voor zowel kracht als massa

Peak stats
84.5kg ~10% ergens
185 squat
140 bench
255 deadlift

Komende dagen nieuwe schema maken, zal hierbij de log als een soort kladblok gebruiken
Klinkt goed man, de lifts op je comp zagen er netjes uit 👌🏻 Tof om te lezen dat je je log doorzet, altijd interessant en ben benieuwd wat de BB-focus je gaat brengen

Ow sorrry misschien is het dan eens tijd dat ik voor de 510 ga
Ik denk niet dat je het helemaal snapt, Eddie zijn deadlift was een strongman deadlift met suit en straps.

Raw powerlift deadlift is zonder straps en met andere regels, net als equipped powerliften ook weer een andere tak is.

Ik denk niet dat je het helemaal snapt, Eddie zijn deadlift was een strongman deadlift met suit en straps.

Raw powerlift deadlift is zonder straps en met andere regels, net als equipped powerliften ook weer een andere tak is.
Dit jaar wordt het powerlift record van Colton Engelbrecht hij pullde z'n laatste comp bijna 500kg raw, en als Ventislav Dmitrov goed hersteld van zn tricep blessure pakt hij de sumo+strapped op korte termijn hij was on pace voor een 520ish pull en heeft al 500x2 gepulled

IMG_20250528_233411.jpg

Niet helemaal zoals normaal kunnen eten aangezien ik met mijn vader en broers naar een voetbalwedstrijd geweest ben, dus McDonald's en M&Ms gegeten en geen kip aan het einde van de avond.

Heb mezelf voorgenomen om dit soort dingen niet te gaan skippen zeker in de cruise, morgen een beetje compenseren met wat extra clean eten.

De vetten kwamen overigens zo goed als allemaal van gehakt en pindakaas

Morgen een free training, lower body

Lower

Leg Press
350kg x8,6

Leg Curl Unilateral
77.5kg x7,6

Standing Calf Raise
169kg x7,6

BTB Forearm Curls
57.5kg x8

Adductor Unilateral
110kg x12
-> Kijken hoe ik hier mn vorm zoveel mogelijk kan standaardiseren, is lastig aangezien je torso een beetje mee kan draaien tijdens je eccentric.
-> Setting 2 i.p.v. 1 en dan een soort deadstop elke rep, proberen torso een kleine beetje in tegengestelde richting te draaien om te zorgen dat dit niet meegeeft

Leg Extension Unilateral
100kg x8

Terug
Naar boven