Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over alle gewichtsklasses gezien geen idee nog, -82.5 eerste. Alleen zowel op totaal en DOTS maak je in mijn situatie 0,0 kans tegen de monsters van flight D😂Merci voor de uitleg trouwens. K heb de squats en t benchen gezien. K snapte sommige fails niet..dacht: yes, hij heeft em en dan toch een fail.
Hoe ben je uiteindelijk gerankschikt?
M'n sportschool eigenaar zat in flight DOver alle gewichtsklasses gezien geen idee nog, -82.5 eerste. Alleen zowel op totaal en DOTS maak je in mijn situatie 0,0 kans tegen de monsters van flight D😂
Bizar sterke guy
Wel gelijk aan de bak met BB maar nog niet gelijk serieus on program volgende week of de week erna wel weeWat ben je van plan nu te doen, even rust en pauze of gelijk aan de bak met Bb?
Klinkt goed man, de lifts op je comp zagen er netjes uit 👌🏻 Tof om te lezen dat je je log doorzet, altijd interessant en ben benieuwd wat de BB-focus je gaat brengenIn tegenstelling tot normaal ook eens in de gym een fysiek check gedaan, foto maken is met mijn trilhanden niet te doen helaas. Zowel hier als op tiktok zal je altijd fotos in matig licht zonder pump zien.
Verbaasde mezelf nu gewoon met hoe freaky het eruit zag na deze upper sessie.
Cycle heeft goed zijn werk gedaan voor zowel kracht als massa
Peak stats
84.5kg ~10% ergens
185 squat
140 bench
255 deadlift
Komende dagen nieuwe schema maken, zal hierbij de log als een soort kladblok gebruiken
Squat was 300+ geloof ik dat ik snel zag voorbij komen?
Vgm 360 nederlands recordSquat was 300+ geloof ik dat ik snel zag voorbij komen?
Eddie Hall 500 kilo deadlift 🤗
We hebben het over squatten.
Ow sorrry misschien is het dan eens tijd dat ik voor de 510 gaWe hebben het over squatten.
Naast dat Eddie Hall zijn deadlift mega was is het geen powerlift record.
Ik denk niet dat je het helemaal snapt, Eddie zijn deadlift was een strongman deadlift met suit en straps.Ow sorrry misschien is het dan eens tijd dat ik voor de 510 ga
Dit jaar wordt het powerlift record van Colton Engelbrecht hij pullde z'n laatste comp bijna 500kg raw, en als Ventislav Dmitrov goed hersteld van zn tricep blessure pakt hij de sumo+strapped op korte termijn hij was on pace voor een 520ish pull en heeft al 500x2 gepulledIk denk niet dat je het helemaal snapt, Eddie zijn deadlift was een strongman deadlift met suit en straps.
Raw powerlift deadlift is zonder straps en met andere regels, net als equipped powerliften ook weer een andere tak is.