- Waardering
- 1.066
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker om het kwartier naar de wc
Vanmiddag was ik naar de wc geweest, vervolgens 20 minuutjes later voelde het al weer alsof ik in mn broek ging pissen
lekker in de nacht wakker worden met zon volle blaas dat het haast pijn doet.Vanmiddag was ik naar de wc geweest, vervolgens 20 minuutjes later voelde het al weer alsof ik in mn broek ging pissen
Ben gewoon in 1x doorgeslapenlekker in de nacht wakker worden met zon volle blaas dat het haast pijn doet.

Hartstikke bedankt, misselijkheid is gelukkig beetje gezakt dus voorzichtig wat meer eten en drinken nu, hopelijk kan ik vanavond mn taper deadlifts doen en morgen thuisblijven van werkBeterschap! En alvast veel succes met je competitie
Nog beter geworden of niet echt?Hartstikke bedankt, misselijkheid is gelukkig beetje gezakt dus voorzichtig wat meer eten en drinken nu, hopelijk kan ik vanavond mn taper deadlifts doen en morgen thuisblijven van werk
Bedankt!
Thanks!Alvast veel succes!
Heb het niet meegekregen, maar heb je veel last van haaruitval dat je finasteride en minoxidil gebruikt?
Ik slik nu Biotine als preventie.Thanks!
In dit geval is het vooral de Tren+Anadrol combi, finasteride is lekker voor de DHT maar hoe ik het begrijp hebben ook de androgenen op zich vervolgens effect op haaruitval EN bij blokkade van omzetting naar DHT houd je op je schedel extra testosteron over
Gebruik het normaal meer als preventie, nu in de cruise wordt het ook wel een groot deel recovery, beide compounds zullen een lange tijd niet meer aangeraakt worden
Jij bent nog natty, ik denk dat je niet beseft hoe fucked sommige compounds kunnen zijn voor je haar, biotine oid kan daar niet tegenop
Over dat gesproken 🥶 maar I know.Jij bent nog natty, ik denk dat je niet beseft hoe fucked sommige compounds kunnen zijn voor je haar, biotine oid kan daar niet tegenop