el slettos
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 13%
El Natural Gainz - road to NCOBB 2014..
Mijn allereerste post/thread op DBB!
Zat voordien op een mini forum, maar dit is blijkbaar waar ik moet zijn gezien de grote community.
Dus.
Startgewicht 70kg (hier trainde ik een maand of 2):
Na 1 jaar trainen woog ik 85kg en had ik echt wel veel bijgekomen qua vetpercentage:
Na 1,5 jaar trainen zag ik er al wat scherper uit, en begon ik al wat meer tevreden te worden. Het besef dat ik benen harder moet trainen was aanwezig.
En na 1 jaar en 10 maanden trainen sta ik nu zo: 85.6kg (deze foto's zijn wel na een training, dus grotendeels pumped)
Het uiteindelijke doel, en waarom ik gekozen heb voor bodybuilding is omdat ik echt groot wil worden en een indrukwekkende fysiek wil opbouwen. En als ik de nodige fysiek kan bereiken zou ik ooit eens graag meedoen aan een natural bodybuilding 'new faces' wedstrijd. Maar dat is voor later eventueel. Ik blijf gewoon keihard trainen en letten op mijn voeding en supplementatie.
Ik volg een relatief simpel dieet, en train met een 4 dagen split.
Graag jullie reacties/tips aub, alvast bedankt
edit: iemand enig idee van hoeveel % vet ik zou hebben? ik heb namelijk dat nog nooit laten meten
-----
UPDATE 1: eind augustus 2012
sinds kort gestart met bulken, ik sta nu op exact 88kg op 1m79.
even snelle foto genomen in de gym, om maar een idee te geven
UPDATE 2: most muscular pose @ 89kg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
als foto niet verschijnt, hier is de link:
[Link niet meer beschikbaar]
Mijn allereerste post/thread op DBB!
Zat voordien op een mini forum, maar dit is blijkbaar waar ik moet zijn gezien de grote community.Dus.
Startgewicht 70kg (hier trainde ik een maand of 2):
Na 1 jaar trainen woog ik 85kg en had ik echt wel veel bijgekomen qua vetpercentage:
Na 1,5 jaar trainen zag ik er al wat scherper uit, en begon ik al wat meer tevreden te worden. Het besef dat ik benen harder moet trainen was aanwezig.
En na 1 jaar en 10 maanden trainen sta ik nu zo: 85.6kg (deze foto's zijn wel na een training, dus grotendeels pumped)
Het uiteindelijke doel, en waarom ik gekozen heb voor bodybuilding is omdat ik echt groot wil worden en een indrukwekkende fysiek wil opbouwen. En als ik de nodige fysiek kan bereiken zou ik ooit eens graag meedoen aan een natural bodybuilding 'new faces' wedstrijd. Maar dat is voor later eventueel. Ik blijf gewoon keihard trainen en letten op mijn voeding en supplementatie.
Ik volg een relatief simpel dieet, en train met een 4 dagen split.
Graag jullie reacties/tips aub, alvast bedankt

edit: iemand enig idee van hoeveel % vet ik zou hebben? ik heb namelijk dat nog nooit laten meten
-----
UPDATE 1: eind augustus 2012
sinds kort gestart met bulken, ik sta nu op exact 88kg op 1m79.
even snelle foto genomen in de gym, om maar een idee te geven
UPDATE 2: most muscular pose @ 89kg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
als foto niet verschijnt, hier is de link:
[Link niet meer beschikbaar]