AndroidHealthClinic

Natty BB - Cédric - Road to 'New Faces' 2014

Ahh oke. België zeker ;-)

• Topic Starter Topic Starter
Geen reacties ? :p

Zie de pic niet.

Mooie progressie. :)

chest kan iets meer, maar een mooie bouw heb je zeker. ik geef je nog 1 jaar :d

chest kan iets meer, maar een mooie bouw heb je zeker. ik geef je nog 1 jaar :d

Vooral upper chest moet bijkomen in massa, zeker juist. Thx voor de reactie

Ik heb nog iets meer dan een jaar tijd vooraleer ik mijn eerste wedstrijd doe, dus tijd genoeg ^^

My day will come!

Eens wat duidelijke foto's genomen:

back double bi:
slmuck.jpg

back latspread:
ff2vd5.jpg

quads:
33p7sdc.jpg

calves:
15f3vkh.jpg

side view leg:
wakcow.jpg

Ik ben tevreden hoe mijn kuiten de laatste tijd zo gegroeid zijn maar focus ligt nu op quads en hamstrings. Daar schiet ik wat te kort, maar we blijven vooruit gaan!

Eventueel volgend jaar reeks het BK meedraaien als alles goed meezit en ik er klaar voor ben.

We zullen zien.. :D Motivatie is top momenteel :lifter:

zeker goeie kuiten ja! hoe train je ze?

Goed bezig makker!

Probeer bij je lat spread je lats nog wat meer onder je schouders te duwen, ze steken nu iets naar voren

Dan lijkt het nog bruter :)

Thx man

zeker goeie kuiten ja! hoe train je ze?

afwisselend: 1 training zware belading en 1 training high reps. De laatste tijd zijn ze enorm gegroeid op die manier.

Goed bezig makker!

Probeer bij je lat spread je lats nog wat meer onder je schouders te duwen, ze steken nu iets naar voren

Dan lijkt het nog bruter :)

Bedankt voor de tip, vind het persoonlijk een moeilijke pose om mooi uit te voeren. Dus dergelijke tips worden zeker geapprecieerd ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eerste foto van 2013. Nu bezig met een korte bulk (25-55-20 ratio) op 3600 kcal richting de 92 kg.

Ziet er goed uit! wat meten die guns?

Momenteel aan het bulken gezien ik nog tijd genoeg heb om massa te winnen tegen mei 2014 NCOBB.
88kg+ and going up..

v3hl43.jpg

fwhkwk.jpg

2eakjmw.jpg

2mimqf.jpg

9avarp.jpg

207vok6.jpg

Na deze update ga ik even geen foto's meer posten, behalve bij merkbare gains op zwakkere aandachtspunten.

Nog 1 jaar en 3 maanden te gaan voor mijn eerste NCOBB deelname. Wat vinden jullie, gebaseerd op mijn huidige fysiek (nog natty), zou ik kans maken om tegen dan 'geplaatst' te worden in top 3 bij New faces? (dan zet ik me wel scherp tegen dan om mee te doen in de -85 of -80 kg categorie..)

Grtz

Gezien je lengte en het gewicht waarmee je wedstrijden wil doen denk ik niet dat je kans maak op een top 3 meeste in de klasse tot 80 of 85 zijn een stukje kleiner (lengte dan)

Gezien je lengte en het gewicht waarmee je wedstrijden wil doen denk ik niet dat je kans maak op een top 3 meeste in de klasse tot 80 of 85 zijn een stukje kleiner (lengte dan)

Ik heb de wedstrijdfotos van 2012 bekeken en de grootte van de atleten was zeker vergelijkbaar met mij, zelfs een paar rond de 1m85. Nuja, ik ga er toch 100% voor gaan :)

Terug
Naar boven