XXL Nutrition

Natty BB - Cédric - Road to 'New Faces' 2014

• Topic Starter Topic Starter
Even een kleine update:

Even een tijdje gebulkt en nadien terug op onderhoud gegeten, resultaat: huidig gewicht +- 91.8 KG @ 1m78. Nog altijd aan het focussen op quads en hamstrings. Cutten komt pas later dit jaar. Ik voel me goed momenteel met mijn huidige voeding en iedere training is het opnieuw knallen :D

xf5itc.jpg

5ck4n7.jpg

35wms.jpg

ajs9ds.jpg

die laatste is wat wazig, maar je krijgt er wel een idee van niet?

That's all folks! :)

Mass

Damn die lats man! :D

Goed bezig kerel!

Ben je nou beter geworden in die lat spread of zijn je lats/teres nou zo vooruit gegaan, want ik ziet toch echt flink wat verschil met de eerste pagina!

Echt goed fysiek, alles begint nu op z'n plaats te vallen

Geweldige aanleg man, doe zo voort!

:)

Heb er veel aandacht aan besteed, thanks bro

Leuk om te horen!

Ben je nou beter geworden in die lat spread of zijn je lats/teres nou zo vooruit gegaan, want ik ziet toch echt flink wat verschil met de eerste pagina!

Echt goed fysiek, alles begint nu op z'n plaats te vallen

Zal wel beiden zijn, zoiezo zijn mijn lats gegroeid en deze pose heb ik maar snel snel gedaan :p

Geweldige aanleg man, doe zo voort!

Motiverend, bedankt ^^

Je blijft maar ****ing groeien :D, streef fysiek.

Goed fysiek.

Mooie naam ook sletje :D

Bedankt! Deze ochtend bij opstaan 92.4 KG

Dus ik blijf stilletjes aan gainen :) nu zondag naar FIBO met enkele vrienden uit mijn gym !

Update:

sinds een klein weekje geleden heb ik een coach, namelijk IFBB Pro Mario V.S. :)

we zullen zien waar ik ga staan binnen hier en enkele maanden, maar ik post even foto's van hoe ik erbij sta momenteel (iets lichter, namelijk op 90.6 kg op 12.5% vet). Zo heb ik een duidelijk zicht op hoe ik de komende maanden ga veranderen.

gewoon wat snelle poses aangenomen, geen merkbare gains in vergelijking met vorige foto's ofzo:

dcfr40.jpg

2ailrpj.jpg

2hdtyeb.jpg

353dxxd.jpg

u9frt.jpg

en dat was het dan weer, bye bye folk's!

Terug
Naar boven