AndroidHealthClinic

Natty BB - Cédric - Road to 'New Faces' 2014

ja 15 kg bijkomen in het eerste jaar is ook goed te doen ..

• Topic Starter Topic Starter
bedankt alvast voor de reacties, zal deze thread dan af en toe updaten ^^

deze winter ga ik toch eens richting de 90kg proberen te gaan

Damn, ziet er echt goed uit. En dat in 2 jaar en zonder een voedingsschemaaan te houden.
Wees maar voorzichtig met die genen die je hebt:P

Tjah kijk naar zijn startfysiek en dan begrijp je het wel:)

Kleine opmerking: je haalt 'bent' en 'hebt' door elkaar. Ik ben bijgekomen*

Laatst bewerkt:
nette progressie, duidelijk goed getrained en goede genen aangezien je voedingsschema niet optimaal is.

kzou toch niet ineens veel meer gaan eten, beginnen met elke avond 500gr magere kwark erbij zou ik toch zeker overwegen.

Netjes best wel beest hoor haha. Vetpercentage rond de 11% denk ik, je zo te zien net als ik meer een spekrug dan buik :)

Damn, ziet er echt goed uit. En dat in 2 jaar en zonder een voedingsschemaaan te houden.
Wees maar voorzichtig met die genen die je hebt:P

will do.. :)

Tjah kijk naar zijn startfysiek en dan begrijp je het wel:)

Kleine opmerking: je haalt 'bent' en 'hebt' door elkaar. Ik ben bijgekomen*

mijn startfysiek trok op niks man :p kheb nog veel ergere foto's dan die toen ik op 70kg stond hoor

nette progressie, duidelijk goed getrained en goede genen aangezien je voedingsschema niet optimaal is.

kzou toch niet ineens veel meer gaan eten, beginnen met elke avond 500gr magere kwark erbij zou ik toch zeker overwegen.

langzamerhand wat meer kcal toevoegen, en we zien wel :) en bedankt man

Netjes best wel beest hoor haha. Vetpercentage rond de 11% denk ik, je zo te zien net als ik meer een spekrug dan buik :)

11% zou wel optimistisch zijn, nuja, ik hou me niet echt bezig met BF %. Ik train gewoon hard, en minder vet is een bonus ^^

update 1
-----

bulkstatus: reeds 88kg voor 1m79. Ga proberen nog wat kilo's zwaarder te worden :)

21ec4fk.jpg

Mooie progressie!

ziet er goed uit man!

Netjes, ik geloof best dat dit naturel is, alleen dat voedingsschema heb je echt niet die hele 2 jaar aangehouden, dan was je nu echt niet zo zwaar.

thx!

^^ wordt vanaf nu alleen maar beter

Netjes, ik geloof best dat dit naturel is, alleen dat voedingsschema heb je echt niet die hele 2 jaar aangehouden, dan was je nu echt niet zo zwaar.

ik heb slechts met een voedingsschema begonnen na 1 jaar en 3 maanden ofzo. dus in feite een maand of 7 nu. Gaat lekker zo ^^ Nu wel bulkperiode

----

ik zal om de maand (of om de 2 maanden) een kleine update doen ^^

nieuwe most muscular foto toegevoegd op pagina 1,

op dit moment bijna 89kg op 1m79. Ik kreeg toch al opmerkingen in de gym dat ik gegroeid ben :)

Dat verschil tussen 1 jaar en 5 maanden en 1 jaar en 10 maanden is zo vreselijke groot. Je kunt misschien wel een beetje aanleg hebben. maar je trainingsschema en je voeding zijn beginneling. onmogelijk dat je zo hard groeit in 5 maanden. Voornamelijk je traps zien er ineens heavy anabolica uit. Post maar over 1/2 maanden weer een foto van je traps wedden dat deze een stuk minder zullen zijn? Je gaat straks weer een hoop massa inleveren jochie of je moet er direct weer een kuur acheteraan gooien. Dus ga eens fatsoenlijk eten en wacht even met je 2e dat dere shots

Dat verschil tussen 1 jaar en 5 maanden en 1 jaar en 10 maanden is zo vreselijke groot. Je kunt misschien wel een beetje aanleg hebben. maar je trainingsschema en je voeding zijn beginneling. onmogelijk dat je zo hard groeit in 5 maanden. Voornamelijk je traps zien er ineens heavy anabolica uit. Post maar over 1/2 maanden weer een foto van je traps wedden dat deze een stuk minder zullen zijn? Je gaat straks weer een hoop massa inleveren jochie of je moet er direct weer een kuur acheteraan gooien. Dus ga eens fatsoenlijk eten en wacht even met je 2e dat dere shots

:orly:

Je kan zonder problemen een deftige fysiek opbouwen zonder te kuren. Deze bijna 2-jarige periode met keihard trainen heb ik volledig naturel doorlopen.

Denk erover wat je wilt, je bent lang niet de enigste die me 'beschuldigt' van roids, maar ik beschouw het als extra motivatie :D

Het enigste dat mijn traps nu nog zullen doen is groeien :cool:

Hoezo vindt je het verschil tussen 17 en 22 maanden zo groot?
Zo te zien is de op wat droger (gewicht is nog stabiel),
neem dat bij het feit dat hij een stuk verder van de camera is bij de 2e set foto's en dat deze in de gym gemaakt lijken te zijn (waar in mijn ervaring de belichting 10x beter is) valt het toch wel mee toch.
Of ben ik nou zo gek?

Voor de rest prima progessie OP kunnen menig op DBB nog een puntje aan zuigen.

Laatst bewerkt:
Update Time!

Stats:
2 jaar en 2 maand trainen
88.5 kg @ 1m79
BF% -+ 14-15?

front:
30jgvaw.jpg

front flexed:
2l9tcuf.jpg

arm:
2s832c0.jpg

core:
uopjd.jpg

rug:
25isumd.jpg

side:
dqg6r4.jpg

tricep:
2z85g2f.jpg

(Benen foto post ik later wel. Maar calves staan goed, hamstrings lopen achter, quads staan degelijk maar komen te weinig uit door te hoog BF%, extra focus op ondertrainde glutes)
----

Vorderingen:
Naar mijn mening iets 'leaner' geworden en mijn rug is eindelijk wat beter geworden. Ook een stukje droge massa bijgekomen.

Voeding:

Ik ben sinds kort gestart met dagelijks eigen maaltijden te koken en te bewaren in 'dat dere' tupperware doosjes, lekker handig :)

Zoals vroeger besproken at ik normaal altijd een standaard maaltijd van moeder de huisvrouw, maar dat ben ik kotsbeu.

Dus besloten om er wat serieuzer tegen aan te gaan en goeie maaltijden zelf maken dagelijks.

Doel:

Ik heb besloten om mee te doen aan NCOBB New Faces begin 2014. Ga nog een goed jaar door trainen/gainen en het lijkt me realistisch om in de -80kg klasse mee te doen.

Waarschijnlijk dan jaarlijks hier in België het BK meedraaien, en als mijn fysiek het door de jaren toelaat ook NL wedstrijden meedoen.

Training:

huidige 5-dagen split:

Rug-Hamstrings
Schouders-Traps-Abs
Biceps-Triceps-Voorarmen
Quads-Hamstrings-Kuiten
Borst-Traps-Abs

weekend dient als rustperiode

Dat was het dan Brahs! Tot binnen een paar maanden ^^

Goed fysiek man!
Maar wat versta je onder voorarmen? Onderarmen?

Terug
Naar boven