hummel003
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 48
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
denk niet dat het veel meer dan 2500kcal is,knap dat je daar op groeit man, ik zou daar op afvallen..
Damn, ziet er echt goed uit. En dat in 2 jaar en zonder een voedingsschemaaan te houden.
Wees maar voorzichtig met die genen die je hebt![]()

Tjah kijk naar zijn startfysiek en dan begrijp je het wel
Kleine opmerking: je haalt 'bent' en 'hebt' door elkaar. Ik ben bijgekomen*
kheb nog veel ergere foto's dan die toen ik op 70kg stond hoornette progressie, duidelijk goed getrained en goede genen aangezien je voedingsschema niet optimaal is.
kzou toch niet ineens veel meer gaan eten, beginnen met elke avond 500gr magere kwark erbij zou ik toch zeker overwegen.
en bedankt manNetjes best wel beest hoor haha. Vetpercentage rond de 11% denk ik, je zo te zien net als ik meer een spekrug dan buik![]()
Netjes, ik geloof best dat dit naturel is, alleen dat voedingsschema heb je echt niet die hele 2 jaar aangehouden, dan was je nu echt niet zo zwaar.
Dat verschil tussen 1 jaar en 5 maanden en 1 jaar en 10 maanden is zo vreselijke groot. Je kunt misschien wel een beetje aanleg hebben. maar je trainingsschema en je voeding zijn beginneling. onmogelijk dat je zo hard groeit in 5 maanden. Voornamelijk je traps zien er ineens heavy anabolica uit. Post maar over 1/2 maanden weer een foto van je traps wedden dat deze een stuk minder zullen zijn? Je gaat straks weer een hoop massa inleveren jochie of je moet er direct weer een kuur acheteraan gooien. Dus ga eens fatsoenlijk eten en wacht even met je 2e dat dere shots

Dat verschil tussen 1 jaar en 5 maanden en 1 jaar en 10 maanden is zo vreselijke groot. Je kunt misschien wel een beetje aanleg hebben. maar je trainingsschema en je voeding zijn beginneling. onmogelijk dat je zo hard groeit in 5 maanden. Voornamelijk je traps zien er ineens heavy anabolica uit. Post maar over 1/2 maanden weer een foto van je traps wedden dat deze een stuk minder zullen zijn? Je gaat straks weer een hoop massa inleveren jochie of je moet er direct weer een kuur acheteraan gooien. Dus ga eens fatsoenlijk eten en wacht even met je 2e dat dere shots

Goed fysiek man!
Maar wat versta je onder voorarmen? Onderarmen?
ja voorarmen zijn onderarmen ^^