MuscleMeat

Natty bulken of natty cutten?

Peiling Peiling what would you do

• off cutten en daarna on bulken

Stemmen: 30 58,8%
  • on cutten en daarna off bulken

Stemmen: 21 41,2%

• Totaal stemmers
    51
Welke motivatie zit hierachter? En waarom is de uitleg die ik hierboven geef niet kloppend in jullie ogen?

ik zit zelf nog niet bij mijn natty max, dus voor mij lijkt het mij het meest voordelig om gewoon waar de kilo's te gaan!
cutten zou ik zelf niet lager gaan dan 8-9% en ik kom dan van z'n 12-13 dus dat lijkt me prima!

Als je net uit een bulkkuur komt wens ik je al mijn welgemeend succes om niet als een pudding in elkaar te zakken tijdens het natty cutten.

Valt wel mee toch? Tenzij je de massa van een Rob S hebt oid..:D
Raad je idd niet aan om natty naar 4% te proberen te gaan..

Valt wel mee toch? Tenzij je de massa van een Rob S hebt oid..:D Raad je idd niet aan om natty naar 4% te proberen te gaan..
Nou ja, na een periode off is het nog wel te overzien. Zou alleen niet die persoon zijn die na de nakuur van je bulkkuur begint met cutten :roflol:

Nee... Zou daar wel ff mee wachten idd. Anders rip gainz ---> depri ---> suicide enzowww

Vandaar dat we het er unaniem over eens zijn dat meteen na een kuur niet de wijste beslissing is.

maar stel dat iemand voor een simpel beginners kuurtje gaat.
iets van 4-6 weken winny/var only vervolgens 10-14 dagen 20mg nolva.
lijkt mij een week of 6-8 zat tijd om volledig hersteld te zijn en klaar voor cut?

maar stel dat iemand voor een simpel beginners kuurtje gaat. iets van 4-6 weken winny/var only vervolgens 10-14 dagen 20mg nolva. lijkt mij een week of 6-8 zat tijd om volledig hersteld te zijn en klaar voor cut?
Is dan ook wel een heel erg weak kuurtje en onderdrukking vindt sowieso plaats, maar zou kunnen ja. Wordt een ander verhaal zodra je gaat spelen met test, tren, bold, mast en de hele reutemeteut door elkaar gemixt in een spuit.

Dag allen, Stel, je zit redelijk dicht op je natty max met een vp van +/-12%, en je wilt max 1 cycle per jaar doen ivm gezondheid/natty trainen nog leuk blijven vinden. zouden jullie dan natty cutten tot bijv 7%, en dus ook vrij veel massa kwijtraken, daarna een bulk doen oncycle, en daarna rest van jaar op onderhoud/licht boven onderhoud, of cutten oncycle tot een procentje of 7, dus vet shredden en massa vasthouden, en daarna rest van jaar op onderhoud/licht boven onderhoud? Ben benieuwd

Deze vond ik dan weer erg grappig. Een cycle per jaar doen zodat je natty trainen nog leuk vind. Jij wat maat??

why+not+both.jpg

Cutten met AS en bulken zonder AS als je dan toch moet kiezen. Bulken doe je met voeding en niet met AS of toch zo weinig mogelijk.

Op AAS zowel bulken als cutten. Zo niet lekker natty blijven, mag je van me aannemen

• Topic Starter Topic Starter
Deze vond ik dan weer erg grappig. Een cycle per jaar doen zodat je natty trainen nog leuk vind. Jij wat maat??

lijkt mij dat wanneer je 2 a 3 cycles per jaar doet dit onvermijdelijk je nieuwe standaard wordt, en trainen zonder geen fl**ker meer aan is. Op die manier bedoelde ik dat

lijkt mij dat wanneer je 2 a 3 cycles per jaar doet dit onvermijdelijk je nieuwe standaard wordt, en trainen zonder geen fl**ker meer aan is. Op die manier bedoelde ik dat

Denk dat op de manier hoe je het je nu voorstelt je meer gefrustreerd zult raken, dan door meerdere kuren per jaar te pakken.

Denk dat op de manier hoe je het je nu voorstelt je meer gefrustreerd zult raken, dan door meerdere kuren per jaar te pakken.

+1 Dat denk ik inderdaad ook.
Als je al zo'n optiek/instelling hebt, dan gaat het niet uitmaken of je meerdere malen per jaar kuurt of eenmaal per jaar - alles wat je daarna off doet, verbleekt toch in vergelijking met je on periode.

En van wat ik heb gelezen voel je je ook veel levendiger/zelfverzekerder enzo tijdens je on-periode dus een hoog contrast gaat er toch wel zijn.
Dan lijkt het me optimistischer om korter tot je volgende kuur te moeten overbruggen, dan langer.
Onder het motto van "Ach nog maar X weken tot m'n volgende kuur, even doorvlammen!" ipv.. "Bah nog 9 maanden tot m'n volgende kuurt :(".

Met 2 kuurtjes per jaar kun je wel leuke massa pakken toch?
Als je meer gaat kuren kun je beter blast en cruisen denk ik?

Natty bulken uiteraard. In de cut heb je kans dat je je gains kwijt raakt, vrij zonde imo

Terug
Naar boven