Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enige optie die ik zie is in de zomer goed uit zien door wat low dose test met wat tren. Na de zomer weer als een gek eten en het jaar erop hetzelfde principe. Je zult geen stappen vooruit maken maar je staat er wel bruut bij in de zomer. Denk dat er niet vele meer uit valt te halen.
Dus daarom ga ik maar niet vooruitAls een beetje weet wat je doet kun je een prima fysiek behalen door naturel te bulken, en met wat AAS te cutten. Veel mensen gebruiken AAS als vervanger van een goed dieet, een goede trainingsvorm en een goed in elkaar gezet trainingsschema. Wil je een beetje een beest worden ontkom je uiteraard niet aan blasten & cruisen lijkt me.

feit is dat zowel ON bulken als cutten sneller gaat dan dat je de natty way bewandeld. ik zie het zo;
- als je natty bulkt, hoef je niet ON te cutten. als je het goed en consistent aanpakt is verlies van spiermassa overrated, nihil. na je kuur moet je weer een periode herstellen enz voordat je weer eens gains kan gaan maken.
- bulk je ON, lijkt het me zeer verstandig ON te cutten anders verdwijnt het als sneeuw voor de zon lijkt me. tenzij er een aanzienlijke periode tussen nakuur en begin cut zit. maargoed, persoonlijk zou ik me mentaal 24/7 druk maken over spierverlies.
als je toch al ON bulkt, wat boeit het dan dat je ook ON cut ? zal loads sneller gaan + minder zorgen. dingen als, ik wil maar 1 kuurtje per jaar klinkt mij een beetje als ik wil wel kuren maar alleen orals, of wil wel kuren maar niet te groot worden.
of blijf gewoon natty, of klap erop![]()
Natty cutten tot 7% staat gelijk aan massa inleveren ookalweer heb je nog nooit gekuurd en dus natty gebukt
ja.. en van 7-4% ook lijkt me. je levert inderdaad altijd wel wat massa in, maar sommigen doen alsof de massa eraf vliegt tijdens cutten. valt allemaal reuze mee mits je een goede opzet hanteert. daarom zeg ik ook overrated a nihil.