XXL Nutrition

"Natty kan je niks bereiken" topic

Bezoekers in dit topic

Omdat velen denken het natty heel ver te gaan schoppen. Bij deze wens ik die allemaal succes, want denk dat slechts 10% het natty echt ver gaat schoppen...en nee, ik hoor daar niet bij:roflol:

Hmm..zal wel een gevoel zijn van die haat posts..:o:o

het is maar net wat je wil bereiken natuurlijk en wat je ervoor over hebt

je komt in ieder geval over als een gefrustreerde puber die elke mogelijkheid aangrijpt om te verkondigen dat je gebrek aan massa komt doordat er natty niks te behalen valt en je wel moet kuren om een degelijk fysiek te bewerkstelligen. vervolgens zeg je respect te hebben voor mensen die kuren maar vind je het wel telkens nodig om in het laatst genomen foto topic te vermelden dat dit zonder hulpmiddelen toch echt niet gelukt was..

no hate
 
het is maar net wat je wil bereiken natuurlijk en wat je ervoor over hebt

je komt in ieder geval over als een gefrustreerde puber die elke mogelijkheid aangrijpt om te verkondigen dat je gebrek aan massa komt doordat er natty niks te behalen valt en je wel moet kuren om een degelijk fysiek te bewerkstelligen. vervolgens zeg je respect te hebben voor mensen die kuren maar vind je het wel telkens nodig om in het laatst genomen foto topic te vermelden dat dit zonder hulpmiddelen toch echt niet gelukt was..

no hate
Maar het laatse is in veel gevallen wel waar. Echter rijmt dat inderdaad niet met het stukje respect dat ik beweer voor ze te hebben..:o Dus dat is dan weer niet zo netjes

Ik kom over als een gefrusteerde natty bodybuilder...dat puberen heb ik inmiddels wel even achter me gelaten:roflol:
 
het enige wat ik denk is dat zyzz in ons allen voortleeft hij was de natty der natty's en zijn gedachten bepalen nu ons handelen, de zyzzcrew onder leiding van borstbroeder zal de wereld overnemen

veni vadi voci

well never forgottten

https://www.youtube.com/watch?v=AdBoybKnzZw
 
Zyzz :vomit:

Verder leuk leesvoer :popcorn:

Ik ben voor jou hoor Marvin, ouwe natty bodydildo'er :D
 
I'm afraid to get big Said no bodybuilder ever.
 
Het is wel lachwekkend om te zien wat voor vertekent zelfbeeld je hebt.
Je fysiek stelt werkelijk geen ruk voor, doe niet zo uit de hoogte.

Nou hij heeft imo toch wel een goed fysiek hoor. Zeker gelet op zijn gewicht e.d.
 
Maar jongens, als ik nu kuur, vervolgens een na kuur doe en vervolgens stop met kuren... Dan ben ik toch weer natuurlijk na 1 maand?

En als ik dat alles in 3 maanden doe, is het dan geen "3 month natural body transformation"?
 
Zyzz :vomit:

Verder leuk leesvoer :popcorn:

Ik ben voor jou hoor Marvin, ouwe natty bodydildo'er :D
Haha, thanks Rambo.. :)

Nou hij heeft imo toch wel een goed fysiek hoor. Zeker gelet op zijn gewicht e.d.
Merci

Maar jongens, als ik nu kuur, vervolgens een na kuur doe en vervolgens stop met kuren... Dan ben ik toch weer natuurlijk na 1 maand?

En als ik dat alles in 3 maanden doe, is het dan geen "3 month natural body transformation"?
nee
 
Nou hij heeft imo toch wel een goed fysiek hoor. Zeker gelet op zijn gewicht e.d.

Geen ruk was misschien een beetje overdreven maar kwam voort uit m'n felle reactie.
 
Maar jongens, als ik nu kuur, vervolgens een na kuur doe en vervolgens stop met kuren... Dan ben ik toch weer natuurlijk na 1 maand?

En als ik dat alles in 3 maanden doe, is het dan geen "3 month natural body transformation"?

Als dat een serieuze vraag is eet ik m'n zakdoek op :')
 
Als dat een serieuze vraag is eet ik m'n zakdoek op :')

Not srs.. :P

Doel daar mee op de fitness atleten die claimen natty te zijn.
En dat hun transformatie door een bepaald supplement zo succesvol is geworden. (Hun sponsor)
 
Ik snap Marvin ergens wel, in zoverre ik ben ook natty. Dan denk je weleens bij jezelf zou wel fijn zijn als alles een stuk makkelijker ging. Maar goed dat is een keuze en ik ga geen mensen lastig vallen die andere keuzes maken laat staan erop haten. Iedereen moet doen waar ie zich goed bij voelt.

Wat weleens gebeurt is dat AAS gebruikers (niet generaliserend bedoelt) een beetje uit het oog verliezen dat de regels voor hen wat versoepelt zijn en ze beginners/semi beginners vervolgens onrealistisch advies geven. Daarnaast spelen deze mensen weleens de fysieke kaart in een discussie, die is dan ook vrij vreemd.
 
Als natty zijnde is het gewoon een ondankbare sport wat dat betreft.
Heeft verder niks met lui zijn of wat dan ook te maken.

Gewoon doen wat je zelf wilt, als je 10 jaar over een mooi natty fysiek wilt doen, heel leuk.
Als je 10 jaar wilt cruisen en blasten ook heel leuk.

Beetje jammer dat als iemand een goed fysiek heeft en aas gebruikt er door sommige meteen de nadruk op gelegd word dat het geen natty meer is.
En mensen die wel natty zijn dit 1000x moeten herhalen over zichzelf.

Spreek niet voor niet voor iedereen hoor, voordat we gaan beefen.
Gewoon wat frustratie
 
Als natty zijnde is het gewoon een ondankbare sport wat dat betreft.
Heeft verder niks met lui zijn of wat dan ook te maken.

Ik hoor iedereen hier maar over klagen de hele tijd, maar ik ben het daar gewoon totaal niet mee eens.
Voor mij is die instelling een gevolg van de huidige generaties van instant bevrediging: "I want it all and I want it now"
Zo werkt het niet, ook niet mét AAS.

Ik train al naturel vanaf mijn 14e ben nu 45 en een 'dikke powerlifter' van 120kg+, maar ik heb er in het verleden bijgestaan met zo tegen de 100kg en 12-14% vet, lengte 1,80m.

Geloof me, da's echt niet kinderachtig qua musculariteit en ik ben zeker geen genetic freak, eerder zeer middelmatig qua aanleg.
Toegeven, je zult naturel nooit die harde bloated look bereiken, maar is dat nou wel echt zo mooi?
Ben in ieder geval nog nooit ontevreden geweest met de resultaten, maar ik heb dan ook het naturel trainen als leeftstijl al die jaren met passie omarmd.
 
Als natty zijnde is het gewoon een ondankbare sport wat dat betreft. Heeft verder niks met lui zijn of wat dan ook te maken. Gewoon doen wat je zelf wilt, als je 10 jaar over een mooi natty fysiek wilt doen, heel leuk. Als je 10 jaar wilt cruisen en blasten ook heel leuk. Beetje jammer dat als iemand een goed fysiek heeft en aas gebruikt er door sommige meteen de nadruk op gelegd word dat het geen natty meer is. En mensen die wel natty zijn dit 1000x moeten herhalen over zichzelf. Spreek niet voor niet voor iedereen hoor, voordat we gaan beefen. Gewoon wat frustratie

Ja idd, komt omdat mensen altijd overal een oordeel over hebben. Dus mensen voelen zich veroordeeld of ze gaan zichzelf rechtvaardigen.

Zal altijd wel zo blijven.
 
Toegeven, je zult naturel nooit die harde bloated look bereiken, maar is dat nou wel echt zo mooi?
Precies, niks mis met een iets hoger percentage. Zal het altijd bewonderenswaardig vinden om die droge look te zien bij anderen, maar heb zelf totaal geen drang om er ooit zo bij te staan.
12-14% ziet er prima uit bij de gemiddelde man.
 
Back
Naar boven