Blad
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als natty zijnde is het gewoon een ondankbare sport wat dat betreft.
Heeft verder niks met lui zijn of wat dan ook te maken.
Gewoon doen wat je zelf wilt, als je 10 jaar over een mooi natty fysiek wilt doen, heel leuk.
Als je 10 jaar wilt cruisen en blasten ook heel leuk.
Beetje jammer dat als iemand een goed fysiek heeft en aas gebruikt er door sommige meteen de nadruk op gelegd word dat het geen natty meer is.
En mensen die wel natty zijn dit 1000x moeten herhalen over zichzelf.
Spreek niet voor niet voor iedereen hoor, voordat we gaan beefen.
Gewoon wat frustratie
Naturel blijven doe je voor jezelf en niet voor een ander.het is maar net wat je wil bereiken natuurlijk en wat je ervoor over hebt
. Maar het moet je in feite geen snars boeien natty of niet natty.
.Dit klopt adon1s, heb een beter fysiek dan sommige kuurders die ik ken en kijken ze me zo aan. Maar het moet je in feite geen snars boeien natty of niet natty.
Boeiend.
En ja er zijn genoeg die er later spijt van hebben.
Ook beetje wikken en wegen.
Bodybuilding is ook eigenlijk illusie, je moet groter lijken dan dat je weegt.

Dit klopt adon1s, heb een beter fysiek dan sommige kuurders die ik ken en kijken ze me zo aan. Maar het moet je in feite geen snars boeien natty of niet natty.
Boeiend.
En ja er zijn genoeg die er later spijt van hebben.
Ook beetje wikken en wegen.
Bodybuilding is ook eigenlijk illusie, je moet groter lijken dan dat je weegt.

Ik hoor iedereen hier maar over klagen de hele tijd, maar ik ben het daar gewoon totaal niet mee eens.
Voor mij is die instelling een gevolg van de huidige generaties van instant bevrediging: "I want it all and I want it now"
Zo werkt het niet, ook niet mét AAS.
Ik train al naturel vanaf mijn 14e ben nu 45 en een 'dikke powerlifter' van 120kg+, maar ik heb er in het verleden bijgestaan met zo tegen de 100kg en 12-14% vet, lengte 1,80m.
Geloof me, da's echt niet kinderachtig qua musculariteit en ik ben zeker geen genetic freak, eerder zeer middelmatig qua aanleg.
Toegeven, je zult naturel nooit die harde bloated look bereiken, maar is dat nou wel echt zo mooi?
Ben in ieder geval nog nooit ontevreden geweest met de resultaten, maar ik heb dan ook het naturel trainen als leeftstijl al die jaren met passie omarmd.
Ik hoor iedereen hier maar over klagen de hele tijd, maar ik ben het daar gewoon totaal niet mee eens.
Voor mij is die instelling een gevolg van de huidige generaties van instant bevrediging: "I want it all and I want it now"
Ik train al naturel vanaf mijn 14e ben nu 45 en een 'dikke powerlifter' van 120kg+, maar ik heb er in het verleden bijgestaan met zo tegen de 100kg en 12-14% vet, lengte 1,80m.
Geloof me, da's echt niet kinderachtig qua musculariteit en ik ben zeker geen genetic freak, eerder zeer middelmatig qua aanleg.
Toegeven, je zult naturel nooit die harde bloated look bereiken, maar is dat nou wel echt zo mooi?
Ben in ieder geval nog nooit ontevreden geweest met de resultaten, maar ik heb dan ook het naturel trainen als leeftstijl al die jaren met passie omarmd.
Zo waar!Alles is relatief, toch?
Als er bedoeld wordt dat je op het topniveau van het wedstrijd bodybuilden als natty niet veel kan bereiken dan klopt dat volgens mij toch wel.
Maar zoals gezegd kun je zonder AAS gewoon een heel goed fysiek krijgen. In veel gevallen beter dan sommigen die maar wat in het wilde weg kuren en/of halfbakken trainen.
Ook dat laatste stukje! Ik mag dan 'maar' 80kg wegen... er lopen bij mij in de gym gasten die op test (of nog gecombineerd met primo of tren) een slechter fysiek hebben dan ik heb..best erg eigenlijk
Dan zul je zeker een brede frame hebben gehad. Een doorsnee persoon met een smalle (ecto) frame zal dat niet kunnen.
Nou nee eigenlijk helemaal niet.
Een echt hele dunne tengere persoon ben ik inderdaad ook weer niet
Meer gemiddeld/normaal....
Toen ik echt 'serieus' werd met trainen (zo rond m'n 15e/16e) woog ik ook maar 67kg weet ik nog.
Mijn polsen waren toen ook maar 17cm of zo en nu 20cm.
Ik vermoed wel dat training -na zo'n 30 jaar van voortdurende zware belasting van mijn skelet- mijn botten wel ook wat dikker/breder heeft gemaakt
Zo waar!Ook dat laatste stukje! Ik mag dan 'maar' 80kg wegen... er lopen bij mij in de gym gasten die op test (of nog gecombineerd met primo of tren) een slechter fysiek hebben dan ik heb..best erg eigenlijk
Edit: Waar ik wel benieuwd naar ben is de pols en enkel diktes van de natty's hier die wel een flink pak massa hebben. Er schijnt daarin namelijk wel een relatie te liggen.
Zelf vind ik altijd dat gasten met 'dikke' enkels en polsen duidelijk meer potentieel hebben namelijk..
Was een beetje hierop gebasseerd..heb redelijk dunne polsen (17,5 en 18,5). zie ook verschil tussen links en rechts qua biceps (41 en 40) maar heb daarentegen wel een flink frame. nou weet ik natuurlijk niet wat daar van overblijft na een cut naar 10%