- Waardering
- 6.327
Meen je echt dat je denkt dat hij natty is...
Ontzettend natty..
Bro's wat denken jullie zelf

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meen je echt dat je denkt dat hij natty is...
Ontzettend natty..

Hmm, 'k heb jou al een aantal keer betrapt op dit soort 'ontsnappingen'.
Ik hou je in de gaten.
Je kan heel veel bereiken, qua gezondheid en fitness. Niet huilie huilie doen dat je geen opgepompte spiertjes hebt. Meeste is toch olie in de vorm van synthol.
Waarom? Het natty of niet gedeelte interesseert me niet zoveel, maar qua trainen kan je er best wat info afhalen. Ook vrij down to earth op dat gebied.
Het heeft weinig met de links van TS te maken. Dus waarom?
Wrom omdat zie mn vorige posts hier. Lees dat derde artikel maar eens van OP
Heb gehoord dat Simeon Panda ook liftime natural is
Het heeft weinig met de links van TS te maken. Dus waarom?
Website ligt eruit. Maar dat boeit niet. Als je iets verder leest dan die paar artikels is het gewoon een hele aardige site. Dat er soms dingen worden gezegd die sommigen niet leuk vinden om te horen (en vaak toch ook wel kloppen) maakt het juist leuker dan de gemiddelde saaie website. Maar goed, smaken verschillen.

Die zullen vast gemaakt worden, het blijft een blog. Hij pretetendeert ook niet ze niet te maken. Vaak geeft hij wel bronnen op en kan je op basis daarvan zelf een mening vormen. Gelukkig komen op dit forum geen valse claims voorLaten we zeggen dat de vertrouwelijkheid een stuk is gedaald door valse claims.

Die zullen vast gemaakt worden, het blijft een blog. Hij pretetendeert ook niet ze niet te maken. Vaak geeft hij wel bronnen op en kan je op basis daarvan zelf een mening vormen. Gelukkig komen op dit forum geen valse claims voor![]()
Haha dat van het forum is ckr true. Maar goed iemand die zeikt over 1.2 bw squats verliest elke credibility xd.
Hebben we het over hetzelfde? Jamie Lewis lacht om pussys die zeggen dat 1.2 bw squats onmogelijk zijn.
Nogmaals de link maar dan zonder de titel die ik, zoals eerder, erin had geplaatst: http://chaosandpain.blogspot.nl/2015/04/natty-or-not-not-that-anyone-should.html?zx=37a43f0c4e66da58

Ik veronderstelde te reageren op natty or not .com lol