XXL Nutrition

"Natty kan je niks bereiken" topic

Bezoekers in dit topic

Fuck die site.

Waarom? Het natty of niet gedeelte interesseert me niet zoveel, maar qua trainen kan je er best wat info afhalen. Ook vrij down to earth op dat gebied.
 
Hmm, 'k heb jou al een aantal keer betrapt op dit soort 'ontsnappingen'.

Ik hou je in de gaten.

Lijkt me sterk, of je doelde op mijn goede trol tegen Meaantje 'Een aantal wedstrijden mee gedaan te hebben en een Nederlands Record te hebben gesquat maakt je geen wedstrijd atleet'
 
Je kan heel veel bereiken, qua gezondheid en fitness. Niet huilie huilie doen dat je geen opgepompte spiertjes hebt. Meeste is toch olie in de vorm van synthol.

Pff kom op nou

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

Waarom? Het natty of niet gedeelte interesseert me niet zoveel, maar qua trainen kan je er best wat info afhalen. Ook vrij down to earth op dat gebied.

Wrom omdat zie mn vorige posts hier. Lees dat derde artikel maar eens van OP

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:19 ----------


Check above
 
Wrom omdat zie mn vorige posts hier. Lees dat derde artikel maar eens van OP



Website ligt eruit. Maar dat boeit niet. Als je iets verder leest dan die paar artikels is het gewoon een hele aardige site. Dat er soms dingen worden gezegd die sommigen niet leuk vinden om te horen (en vaak toch ook wel kloppen) maakt het juist leuker dan de gemiddelde saaie website. Maar goed, smaken verschillen.
 
Heb gehoord dat Simeon Panda ook liftime natural is
 
ct fletcher en kali muscle ook!
Bij Ct kwam zijn gainz omdat hij veel mc donnalds at, bij Kali was het in de gevangenis toen hij veel ramen(instant noodles) at ging hij groot worden.
Bij kali zijn er wel twijfels of hij niet het potente zaad van sterke mannen rectaal ingespoten kreeg, maar Dr Ten confirmed dat je dan nog steeds natty bent.
Dus Mac of ramen eten! of naar Jilla en vol spuiten maar
 
Hij heeft gelijk chicken ramen verhoogt je groeipotentie met maar liefst 75 % !!
 
Het heeft weinig met de links van TS te maken. Dus waarom?

Laten we zeggen dat de vertrouwelijkheid een stuk is gedaald door valse claims.

---------- Toegevoegd om 08:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:54 ----------

Website ligt eruit. Maar dat boeit niet. Als je iets verder leest dan die paar artikels is het gewoon een hele aardige site. Dat er soms dingen worden gezegd die sommigen niet leuk vinden om te horen (en vaak toch ook wel kloppen) maakt het juist leuker dan de gemiddelde saaie website. Maar goed, smaken verschillen.

Uit nr 3 van artikel uit OP, niet leuk om te horen heh:
"In my experience average people such as me, who are also not built to squat, start having serious issues with squats around 1.2 BW. From there it takes a lot more time and dedicated effort to reach the next level, but it is possible to hit 2BW naturally, even if you are not a genetic wonder. It’s going to be quite difficult thought. Once you reach 2 BW the game gets even tougher and more ungrateful than before."
:o

Zullen vast wel waarheden te vinden zijn op die site maar als je zulke dingen verkondigd om je claim te onderbouwen is gwn zwak en doet afbreuk aan het 'merk'.
 
Laten we zeggen dat de vertrouwelijkheid een stuk is gedaald door valse claims.
Die zullen vast gemaakt worden, het blijft een blog. Hij pretetendeert ook niet ze niet te maken. Vaak geeft hij wel bronnen op en kan je op basis daarvan zelf een mening vormen. Gelukkig komen op dit forum geen valse claims voor ;)
 
Die zullen vast gemaakt worden, het blijft een blog. Hij pretetendeert ook niet ze niet te maken. Vaak geeft hij wel bronnen op en kan je op basis daarvan zelf een mening vormen. Gelukkig komen op dit forum geen valse claims voor ;)

Haha dat van het forum is ckr true. Maar goed iemand die zeikt over 1.2 bw squats verliest elke credibility xd.
 
Ik veronderstelde te reageren op natty or not .com lol

Dat vermoeden had ik al, zie mijn karma van gister. Jouw mening komt namelijk ook overeen met de zijne. Vandaar dat ik zo doorvroeg.
 
Hoe kun je trouwens zien aan een foto of filmpje dat iemand niet natty is? Als hij opgeblazen oogt of als hij bovengemiddeld gespierd is?
 
Back
Naar boven