AndroidHealthClinic

Sticky "Natty kan je niks bereiken" topic

Op sommige foto's oogt Jeffie wel kleiner en op andere ziet er weer groot uit is wel grappig :P. Zou me niet verbazen als hij aas zou gebruiken. Hij heeft wel goede ronde schouders me jelly :(

Small waist hebben en dikke pecs schouders armen rug hebben oogt welt heftig.

Altijd super droog en toch 90+ kg.
Hij is IFBB pro, die gast verdiend er zijn geld mee.
Imo zijn er heeeel weinig of zelf geen IFBB pro's die natty zijn.

Kan je 100% zeker zijn? Nee.
Echter is de kans wel heel klein dat ie natty is, ik zal het ook niet geloven.
Zoveel sponsors en alles wat hij op het spel heeft staan, red je het niet als natty zijnde.

Dus altijd droog staan en 90+ kilo wegen(als dat zijn huidig gewicht is) is een teken van gebruik. Altijd droog staan is toch een kwestie van altijd clean eten en clean bulken. Ik zeg niet dat hij natty is maar vind het interessant om te weten waar je een 'gebruiker' aan herkent. In sommige gevallen als de personen in de mr. Olympia is het natuurlijk overduidelijk door het 'opgeblazen' uiterlijk (mn buik).

Dus altijd droog staan en 90+ kilo wegen(als dat zijn huidig gewicht is) is een teken van gebruik. Altijd droog staan is toch een kwestie van altijd clean eten en clean bulken. Ik zeg niet dat hij natty is maar vind het interessant om te weten waar je een 'gebruiker' aan herkent. In sommige gevallen als de personen in de mr. Olympia is het natuurlijk overduidelijk door het 'opgeblazen' uiterlijk (mn buik).

kurkdroog boven de 90kg is niet echt iets wat veel lui naturel kunnen halen idd , als daar dan ook nog die uitverhouding schouders bij komen dan is 1+1 = 2

• Topic Starter Topic Starter

Dit hangt in de eerste plaats van genen af. Kijk naar 'CoolBuilder' (hij postte enkele pagina's terug pics van zichzelf. Het feit dat hij zo droog blijf komt vooral door een goede atletische bouw. Voeding is nummer 2. Als hij minder op z'n voeding had gelet, was hij nog steeds vrij droog geweest. Ben ik zeker van.

Dit geldt voor een natty toch zeker.

Dit hangt in de eerste plaats van genen af. Kijk naar 'CoolBuilder' (hij postte enkele pagina's terug pics van zichzelf. Het feit dat hij zo droog blijf komt vooral door een goede atletische bouw. Voeding is nummer 2. Als hij minder op z'n voeding had gelet, was hij nog steeds vrij droog geweest. Ben ik zeker van.

Dit geldt voor een natty toch zeker.

88kg op 10% is ook nog geen 90+ op 6-8%

Ik wil ook roid schouders dan :cool: :P

Maar ik verdien het om ze te krijgen !

kurkdroog boven de 90kg is niet echt iets wat veel lui naturel kunnen halen idd , als daar dan ook nog die uitverhouding schouders bij komen dan is 1+1 = 2

Deels waar maar ook wel een beetje onzin natuurlijk wat schouders betreft. Iemand die het veelvuldig het accent op schouders legt zal grotere krijgen en naar jou mening dan ook een kuurdersfysiek.. Ik vind het nogal ver gaan om iemand bij voorbaat te bestempelen als gebruiker. Als iemand grote wedstrijden meedraait is er inderdaad geen discussie, maar het is te triest voor woorden als je bekijkt vanaf welk niveau mensen al twijfelen over gebruik.

Natty zijn of niet is gewoon een keuze die je maakt. Daarvoor werk je niet harder of minder hard dan een ander. Ik vind dat je beide moet respecteren. Enigste waar ik niet tegen kan is dat mensen gaan kuren om daarna weer 3-6 maanden geen kloten te doen en terug alles te verliezen. Daarna komen ze weer terug naar de gym op hun zoveelste kuur, staan ze er vervolgens goed bij en lopen ze erna weer te klooien.

Ook mensen die zeggen serieus te zijn, te kuren en nog geen 120kg bankdrukken moet ik keihard om lachen en heb ik echt totaal geen respect voor :)

Iedereen moet lekker zelf weten wat hij/zij respecteert. De triestheid waardoor deze sport gekenmerkt wordt is dat mensen geen besef hebben van wat wél mogelijk is in plaats van wat niet mogelijk is. Net omgedraaid.

Het voorbeeld wat je aanhaalt komt wel heel bekend voor, maar dan ook als ze gewoon blijven trainen. Zo zijn er genoeg die twee keer per jaar kuren om twee keer per jaar een bepaald niveau te halen om vervolgens twee keer per jaar keihard terug te vallen in hun oude niveau.

Altijd super droog en toch 90+ kg.
Hij is IFBB pro, die gast verdiend er zijn geld mee.
Imo zijn er heeeel weinig of zelf geen IFBB pro's die natty zijn.

Kan je 100% zeker zijn? Nee.
Echter is de kans wel heel klein dat ie natty is, ik zal het ook niet geloven.
Zoveel sponsors en alles wat hij op het spel heeft staan, red je het niet als natty zijnde.

Niet dat het me bijzonder veel boeit, maar ik kijk met name naar stats (schouders/traps willen inderdaad ook wel een hint geven). Jeff is rond de 93-95 kg met rond de 5-8% BF op 182 cm lengte. De kans dat hij natty is is heel erg klein. En hij verdient er idd zijn geld mee, als hij zou toegeven dat hij niet natty is, is ie zn geloofwaardigheid compleet kwijt.

Niet dat het me bijzonder veel boeit, maar ik kijk met name naar stats (schouders/traps willen inderdaad ook wel een hint geven). Jeff is rond de 93-95 kg met rond de 5-8% BF op 182 cm lengte. De kans dat hij natty is is heel erg klein. En hij verdient er idd zijn geld mee, als hij zou toegeven dat hij niet natty is, is ie zn geloofwaardigheid compleet kwijt.

Ik durf er ook aardig wat op te verwedden dat ie bijna year round on is.
Absoluut geen haat of wat dan ook naar hem, hij heeft echt een top fysiek imo en hij zal er wel degelijk heel hard voor werken. Als je ziet wat ie nu al allemaal bereikt heeft, hij is 20 geloof ik.
Is voor vele hier een droom denk ik:D

Maar hij zal nooit toegeven dat ie juiced en dat snap ik wel degelijk.
Hij verdient fucking veel geld aan naïeve mensen die denken dat je zo kunt worden door zijn supps te gebruiken. Of de supps waardoor hij word gesponsord.

Niet echt een goede actie misschien maargoed :p

Oke dan maar aan de roids :sad:

317d53a.jpg

Hier nog 3 natty's waarvan er 2 mijn schema volgen. Links broertje(18 jaar 77.5kg, 2 jaar trainen), Midden (19 jaar 67kg, Geen idee hoelang) Rechts (16 jaar 71kg, 8 maanden trainen). Broertje heeft al bijna netzo grote chest :( Ze zijn iets fanatieker in de zin van meer gaan! Moet je nagaan als ze 5-6 jaar trainen. Natty kan je veel meer bereiken dan je denkt

goede belichting ook

Hier mijn broeders:
5wgr2g.png

Terug
Naar boven