MuscleMeat

"Natty kan je niks bereiken" topic

Bezoekers in dit topic

Hier mijn broeders:
5wgr2g.png

Truenatty?
 
Ik ben van mening dat je naturel zeker genoeg kan bereiken, het licht er maar niet aan wat je doelen zijn
en natuurlijk speelt lichaamsbouw en genen een hele grote rol.
 
Ik ben van mening dat je naturel zeker genoeg kan bereiken, het licht er maar niet aan wat je doelen zijn
en natuurlijk speelt lichaamsbouw en genen een hele grote rol.

Ja en je sportverleden want mensen die hebben gekorfbald hebben hoger testosteron door al het gemengd douchen.
 
http://oi60.tinypic.com/317d53a.jpg[/fotoje]

Hier nog 3 natty's waarvan er 2 mijn schema volgen. Links broertje(18 jaar 77.5kg, 2 jaar trainen), Midden (19 jaar 67kg, Geen idee hoelang) Rechts (16 jaar 71kg, 8 maanden trainen). Broertje heeft al bijna netzo grote chest :( Ze zijn iets fanatieker in de zin van meer gaan! Moet je nagaan als ze 5-6 jaar trainen. Natty kan je veel meer bereiken dan je denkt[/QUOTE]



hoe wegen die gasten zo weinig?
 
Ik kamp al heel mijn leven met acné op mijn rug. Kan ik amper iets aan doen. Om meteen roids te gaan roepen, u make me proud

Ik was sarcastisch, ecto :(
 
317d53a.jpg

Hier nog 3 natty's waarvan er 2 mijn schema volgen. Links broertje(18 jaar 77.5kg, 2 jaar trainen), Midden (19 jaar 67kg, Geen idee hoelang) Rechts (16 jaar 71kg, 8 maanden trainen). Broertje heeft al bijna netzo grote chest :( Ze zijn iets fanatieker in de zin van meer gaan! Moet je nagaan als ze 5-6 jaar trainen. Natty kan je veel meer bereiken dan je denkt
Niet om het een of ander..maar dan heb je toch aardige 'genetics'...ik zag er op mijn 18e heeeeeel anders uit..:o
 
Ja en je sportverleden want mensen die hebben gekorfbald hebben hoger testosteron door al het gemengd douchen.

Precies, dat geld natuurlijk voor meerdere sporten. behalve handbal.
 
Toen waren ze al goed 'bezig' ;)

w0nak5.jpg


Had hem in het echt gezien.. Smal ventje met een mega chest.. Snap niet dat die gast al zo lang kuurt. Had ook wel natty gekunt!
 
Wie herkent deze jongen. Ik was april bij de fibo en er stonden tientallen mensen om hem heen. Zag er sws uit als een natty met aardige bouw, maar ook niet super..
2jbme7t.jpg
 
Wie herkent deze jongen. Ik was april bij de fibo en er stonden tientallen mensen om hem heen. Zag er sws uit als een natty met aardige bouw, maar ook niet super..
2jbme7t.jpg

Is dat niet die gozer die ook wel Glans wordt genoemd?
 
Als ik me vet% omlaag kan krijgen ben ik ook als zyzz of zo een andere mallerd, als...... want vet% gaat niet omlaag helaas.
 
Wie herkent deze jongen. Ik was april bij de fibo en er stonden tientallen mensen om hem heen. Zag er sws uit als een natty met aardige bouw, maar ook niet super..
2jbme7t.jpg

mark fitt?
 
hij kan wel natty zijn zelfde stats als ik heb alleen hij is 8 dagen ouder :P

About us - Marc Fitt
www.marcfitt.com/about/
Vertaal deze pagina
Stats. Date of Birth : September 10, 1990. Height : 5''10 – 1.78m. Weight : 185 lbs. Bio. I'm a 23-year-old fitness model, personal trainer, sponsored athlete, ...
 
Back
Naar boven