Fitness Seller

Sticky "Natty kan je niks bereiken" topic

Geloof wel dat Marc Fitt Natty is ja...

Hier een stuk over hem:

http://nattyornot.com/marc-fitt-natural-bodybuilder/

Hij heeft zelfs een reactie aan die site gegeven :rofl:

Special Note: On September 10, 2014 we were contacted by Marc Fitt. He sent us a letter denying the possibility of him not being a natural bodybuilder. We are posting the letter below unedited.

Hello,

I’m Marc Fitt. I saw that you published an article about myself on your blog. I found it well written, and probably without any sort of negative implications behind it. However, I have to say it’s a little bit too hypothetical, and attacks my image without having any proof of steroid use.

I can guarantee I’m completely natural. It took me 19 years of playing hockey and functional training, and after 5 years of weightlifting, to achieve the physique I have now.

I’ve been doing everything that I do today to show young people that you can be natural and have a successful carrier in the fitness industry, and that you can reach something great without using anabolic steroids. I never took anything at all, and I found that your article was implying that I’ve taken these drugs.

I can pass any test, at any moment, of any kind; blood, urine, lie detector, anything.

I’m writing this email respectfully to ask you to take down your article, or modify it to preserve the image I’ve worked to build. Your site is well ranked and influences people who search about me.

I will never take any illegal steroid in my life. Personally, I don’t need it. My only competition is with myself.

Keep me posted about this matter.

Respectfully yours,

– Marc Fitt

---------- Toegevoegd om 10:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:32 ----------

Trouwens onze Belgse vriend Erko Jun gaat ook wel hard:

11377593_701599003285045_167436831_n.jpg

Geloof wel dat Marc Fitt Natty is ja... Hier een stuk over hem: http://nattyornot.com/marc-fitt-natural-bodybuilder/ Hij heeft zelfs een reactie aan die site gegeven :rofl: Special Note: On September 10, 2014 we were contacted by Marc Fitt. He sent us a letter denying the possibility of him not being a natural bodybuilder. We are posting the letter below unedited. Hello, I’m Marc Fitt. I saw that you published an article about myself on your blog. I found it well written, and probably without any sort of negative implications behind it. However, I have to say it’s a little bit too hypothetical, and attacks my image without having any proof of steroid use. I can guarantee I’m completely natural. It took me 19 years of playing hockey and functional training, and after 5 years of weightlifting, to achieve the physique I have now. I’ve been doing everything that I do today to show young people that you can be natural and have a successful carrier in the fitness industry, and that you can reach something great without using anabolic steroids. I never took anything at all, and I found that your article was implying that I’ve taken these drugs. I can pass any test, at any moment, of any kind; blood, urine, lie detector, anything. I’m writing this email respectfully to ask you to take down your article, or modify it to preserve the image I’ve worked to build. Your site is well ranked and influences people who search about me. I will never take any illegal steroid in my life. Personally, I don’t need it. My only competition is with myself. Keep me posted about this matter. Respectfully yours, – Marc Fitt---------- Toegevoegd om 10:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:32 ----------

Zeer vriendelijke mail van Marc Fitt op serieuze beschuldigingen van nattyornot. Hij blijft mooi beleefd. Persoonlijk ben ik er ook wel van overtuigd dat Marc Fitt een true natty is, gezien hij niet en tegelijk laag vetpercentage en massa heeft.

Geloof wel dat Marc Fitt Natty is ja... Hier een stuk over hem: http://nattyornot.com/marc-fitt-natural-bodybuilder/ Hij heeft zelfs een reactie aan die site gegeven :rofl: Special Note: On September 10, 2014 we were contacted by Marc Fitt. He sent us a letter denying the possibility of him not being a natural bodybuilder. We are posting the letter below unedited. Hello, I’m Marc Fitt. I saw that you published an article about myself on your blog. I found it well written, and probably without any sort of negative implications behind it. However, I have to say it’s a little bit too hypothetical, and attacks my image without having any proof of steroid use. I can guarantee I’m completely natural. It took me 19 years of playing hockey and functional training, and after 5 years of weightlifting, to achieve the physique I have now. I’ve been doing everything that I do today to show young people that you can be natural and have a successful carrier in the fitness industry, and that you can reach something great without using anabolic steroids. I never took anything at all, and I found that your article was implying that I’ve taken these drugs. I can pass any test, at any moment, of any kind; blood, urine, lie detector, anything. I’m writing this email respectfully to ask you to take down your article, or modify it to preserve the image I’ve worked to build. Your site is well ranked and influences people who search about me. I will never take any illegal steroid in my life. Personally, I don’t need it. My only competition is with myself. Keep me posted about this matter. Respectfully yours, – Marc Fitt ---------- Toegevoegd om 10:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:32 ---------- Trouwens onze Belgse vriend Erko Jun gaat ook wel hard:
11377593_701599003285045_167436831_n.jpg

Lekkere knul hoor ! :p

Tuurlijk is die Marc flut natty, wtf kut ecto

• Topic Starter Topic Starter
Wie herkent deze jongen. Ik was april bij de fibo en er stonden tientallen mensen om hem heen. Zag er sws uit als een natty met aardige bouw, maar ook niet super..
2jbme7t.jpg

Flinke kans dat Marc Fitt natty is. Wel lame voor hem dat hij naar die beurs gaat waar iedereen om hem heen spuit :p Zo hoort hij bij de smalsten daar... Maar ja, eigen keuze zeker? :)

Laatst bewerkt:
Flinke kans dat Marc Fitt natty is. Wel lame voor hem dat hij naar die beurs gaat waar iedereen om hem heen spuit :p Zo hoort hij bij de smalste daar... Maar ja, eigen keuze zeker? :)

ze komen toch ff langs voor een foto en/of handtekening bij hem en hij heeft sponsors zat dus ja als natty kan je dus degelijk wel wat bereiken :P

Jaa marc fit is het ja! Hij is goed droog, maar ook weer niet als jeff en jaco. Als je hem op fotos zag gaan met fans dan zag je dat hij veel 'gedwarft' werd. Hij heeft gewoon de goede vormen en lijkt op fotos veel breder. Zag dat hij bijna een miljoen volgers had. Heeft hij goed geregeld !

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

ze komen toch ff langs voor een foto en/of handtekening bij hem en hij heeft sponsors zat dus ja als natty kan je dus degelijk wel wat bereiken :P

Ben vooral onder de indruk van zijn bekendheid. Heeft hij goed aangepakt..

---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

Geloof wel dat Marc Fitt Natty is ja... Hier een stuk over hem: http://nattyornot.com/marc-fitt-natural-bodybuilder/ Hij heeft zelfs een reactie aan die site gegeven :rofl: Special Note: On September 10, 2014 we were contacted by Marc Fitt. He sent us a letter denying the possibility of him not being a natural bodybuilder. We are posting the letter below unedited. Hello, I’m Marc Fitt. I saw that you published an article about myself on your blog. I found it well written, and probably without any sort of negative implications behind it. However, I have to say it’s a little bit too hypothetical, and attacks my image without having any proof of steroid use. I can guarantee I’m completely natural. It took me 19 years of playing hockey and functional training, and after 5 years of weightlifting, to achieve the physique I have now. I’ve been doing everything that I do today to show young people that you can be natural and have a successful carrier in the fitness industry, and that you can reach something great without using anabolic steroids. I never took anything at all, and I found that your article was implying that I’ve taken these drugs. I can pass any test, at any moment, of any kind; blood, urine, lie detector, anything. I’m writing this email respectfully to ask you to take down your article, or modify it to preserve the image I’ve worked to build. Your site is well ranked and influences people who search about me. I will never take any illegal steroid in my life. Personally, I don’t need it. My only competition is with myself. Keep me posted about this matter. Respectfully yours, – Marc Fitt---------- Toegevoegd om 10:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:32 ----------

Zeer vriendelijke mail van Marc Fitt op serieuze beschuldigingen van nattyornot. Hij blijft mooi beleefd. Persoonlijk ben ik er ook wel van overtuigd dat Marc Fitt een true natty is, gezien hij niet en tegelijk laag vetpercentage en massa heeft.

Heeft hij goed verwoord!

natties worden beperkt door de genen, aas gebruikers kunnen deze verlegen. echter ook dit is weer bepalend door diezelfde gene tot hoever

natties worden beperkt door de genen, aas gebruikers kunnen deze verlegen. echter ook dit is weer bepalend door diezelfde gene tot hoever

Tja, er wordt vaak door mensen gezegd dat je echt álles wat je erbij kreeg, kwijtraakt wanneer je stopt met gebruiken?
Iemand hier ervaring mee?

Tja, er wordt vaak door mensen gezegd dat je echt álles wat je erbij kreeg, kwijtraakt wanneer je stopt met gebruiken? Iemand hier ervaring mee?

Als je gewoon nakuurt en daarna verder gaat met trainen en nog steeds een goed eetschema hanteerd kun je gewoon bijna alles behouden na je kuur imo.
tot op een zeker niveau dan denk ik.
Als een phil heath oid off zou gaan, zou tie wel meer verliezen denk ik :P

Tja, er wordt vaak door mensen gezegd dat je echt álles wat je erbij kreeg, kwijtraakt wanneer je stopt met gebruiken?
Iemand hier ervaring mee?

Zolang je niet (dusdanig ver) over je natty grens heen bent, zul je het grotendeels wel kunnen behouden zoals bovenstaand al aan wordt gegeven.. met een goed voeding en traingsschema.

Als je gewoon nakuurt en daarna verder gaat met trainen en nog steeds een goed eetschema hanteerd kun je gewoon bijna alles behouden na je kuur imo.

Ja dat is net het probleem. Je ziet telkens weer bij AAS gebruikers en vooral bij die mensen die denken "één kuur om over m'n natty limiet heen te komen" dat zij na hun kuur door het verliezen van fysieke kracht, formaat en mentale problemen/laag testosteron hun motivatie verliezen. Stoppen met trainen, er met de pet naar gooien ook qua voeding en dan hun gainz helemaal weer verliezen.
AAS not even once.

Ik heb altijd 100% natural getraind en ook wedstrijden gedraaid. (zie pics)
Je zult nooit een echt beest worden natural en qua spiermassa en hardheid leg je het bijna altijd af tegen gebruikers. Dat zijn gewoon keiharde feiten.
De keerzijde van de medaille is dat ik nu op mijn 46e nog steeds lekker train zonder enige complicatie en dat ik veel gebruikers na een paar jaar spectaculair pieken ook helemaal de verdoemenis in heb zien gaan. Je hoort zelden de echte verhalen m.b.t gebruikersleed omdat men zich daar vaak voor schaamt.
Persoonlijk vind ik dat er vaak veel te makkelijk over gebruik wordt gedacht alsof je geen keus hebt als je Bodybuilding als sport wilt beoefenen.
Als je een (top) wedstrijdatleet wilt worden dan heb je inderdaad geen keus, maar Pietje en Kees die 3x per week bij een sportschool trainen om er goed uit te zien, hebben wel degelijk een keus en kunnen er ook goed uit komen te zien zonder na 3 maanden trainen al naar de eerste kuurtjes te grijpen.

Iedereen moet vooral zelf weten wat hij met zijn lichaam doet. Ik heb mijn keus vroeg gemaakt en een ander zal wellicht een andere keuze maken, dat is prima. Als iedereen maar beseft dat er wel een echte keuze is binnen onze mooie sport.;)

Laatst bewerkt:
Iemand op mijn sportschool vertelde me dat ie al jaren gebruikt, en waneer ie van z'n kuur af is dan is zijn libido zo laag dat hij sex en alles wat er mee te maken heeft walgelijke bezigheid voor beesten vind.

Je zult nooit een echt beest worden natural en qua spiermassa en hardheid leg je het bijna altijd af tegen gebruikers. Dat zijn gewoon keiharde feiten.
De keerzijde van de medaille is dat ik nu op mijn 46e nog steeds lekker train zonder enige complicatie en dat ik veel gebruikers na een paar jaar spectaculair pieken ook helemaal de verdoemenis in heb zien gaan. Je hoort zelden de echte verhalen m.b.t gebruikersleed omdat men zich daar vaak voor schaamt.
Persoonlijk vind ik dat er vaak veel te makkelijk over gebruik wordt gedacht alsof je geen keus hebt als je Bodybuilding als sport wilt beoefenen.
Als je een (top) wedstrijdatleet wilt worden dan heb je inderdaad geen keus, maar Pietje en Kees die 3x per week bij een sportschool trainen om er goed uit te zien, hebben wel degelijk een keus en kunnen er ook goed uit komen te zien zonder na 3 maanden trainen al naar de eerste kuurtjes te grijpen.

Iedereen moet vooral zelf weten wat hij met zijn lichaam doet. Ik heb mijn keus vroeg gemaakt en een ander zal wellicht een andere keuze maken, dat is prima. Als iedereen maar beseft dat er wel een echte keuze is binnen onze mooie sport.;)

Mooi verwoord!
Ik denk wel dat meer dan de helft van de mensen die hier actief op het forum zitten, zeker wel AAS gebruiken óf het ooit van plan zijn te gebruiken. Iedereen moet het voor zichzelf uitmaken.
Je hoort altijd wel mensen zeggen van "begin er niet aan, je houdt het niet vast en de nadelen zijn het niet waard", maar stiekem wil je het toch proberen en zelf ondervinden. Althans, dat geldt voor mij. Ben een eigenwijs persoon en heb ook niet echt goede genen om groot te worden.
Het is jammer dat de sport zo beïnvloed wordt door AAS en dergelijke zaken.

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

Iemand op mijn sportschool vertelde me dat ie al jaren gebruikt, en waneer ie van z'n kuur af is dan is zijn libido zo laag dat hij sex en alles wat er mee te maken heeft walgelijke bezigheid voor beesten vind.

Oei.
Maar dat libido komt vanzelf terug na enkele weken, toch?

Ik heb het vandaag gevraagd en ook heel hard geroepen maar geen Pietje en Kees, niemand kent ze??

Serieus dan ff, ja helemaal mee eens!

Laatst bewerkt:
De keerzijde van de medaille is dat ik nu op mijn 46e nog steeds lekker train zonder enige complicatie en dat ik veel gebruikers na een paar jaar spectaculair pieken ook helemaal de verdoemenis in heb zien gaan.

Maar er zit wel een groot verschil tussen een simpel 500 test-e kuurtje of een tren/test/deca/slin/hgh blast hè?
Als je zwaargebruiker bent kan ik me indenken dat je de 'verdoemenis' in kan gaan zonder goede begeleiding en frequente bloedtests;
maar om nou te zeggen dat recreatieve gebruikers die minimale substanties gebruiken, later problemen krijgen (op wat kaalheid na)?
Misschien, misschien niet.. de kans is in elk geval stukken kleiner.

Natuurlijk heeft het nadelen die je moet afwegen en ook bijbehorende risico's, echter zal het bij normaal gebruik reuze meevallen en eventueel zelfs je latere leeftijd potentieel verbeteren (in de zin van TRT).

hij kan wel natty zijn zelfde stats als ik heb alleen hij is 8 dagen ouder :P

About us - Marc Fitt
www.marcfitt.com/about/
Vertaal deze pagina
Stats. Date of Birth : September 10, 1990. Height : 5''10 – 1.78m. Weight : 185 lbs. Bio. I'm a 23-year-old fitness model, personal trainer, sponsored athlete, ...

Kan natty zijn, zeker. 178 op 83 kg is niet bijzonder..

Maar er zit wel een groot verschil tussen een simpel 500 test-e kuurtje of een tren/test/deca/slin/hgh blast hè?
Als je zwaargebruiker bent kan ik me indenken dat je de 'verdoemenis' in kan gaan zonder goede begeleiding en frequente bloedtests;
maar om nou te zeggen dat recreatieve gebruikers die minimale substanties gebruiken, later problemen krijgen (op wat kaalheid na)?
Misschien, misschien niet.. de kans is in elk geval stukken kleiner.

Natuurlijk heeft het nadelen die je moet afwegen en ook bijbehorende risico's, echter zal het bij normaal gebruik reuze meevallen en eventueel zelfs je latere leeftijd potentieel verbeteren (in de zin van TRT).

Natuurlijk verschilt het van kuur tot kuur en van gebruiker tot gebruiker. Ik ken inderdaad gebruikers die na tientallen jaren nergens last van hebben net zoals er mensen zijn die hun hele leven roken en er mee wegkomen. Ik ken ook helaas ook de nodige gebruikers die lichamelijke maar vooral ook verrassend veel geestelijke problemen erdoor hebben gekregen.
Gebruik is een eigen keuze, maar wel eentje die zeer weloverwogen en met de best mogelijke begeleiding genomen moet worden.
Op je 20e denk je onoverwinnelijk te zijn (ik dacht het toen wel in ieder geval :D) en dat je niks kan overkomen, hoe waardeloos is het als je 10-15 jaar later, met nog 40 jaar te gaan er achterkomt dat je zelf onomkeerbare schade aan je eigen lichaam hebt aangebracht door ondoordacht gebruik?
Nogmaals, ieder voor zich, maar op zijn minst goed doordacht, met ''goede'' producten en goede begeleiding en dat is niet bij iedereen het geval helaas.

Laatst bewerkt:
Natuurlijk verschilt het van kuur tot kuur en van gebruiker tot gebruiker. Ik ken inderdaad gebruikers die na tientallen jaren nergens last van hebben net zoals er mensen zijn die hun hele leven roken en er mee wegkomen. Ik ken ook helaas ook de nodige gebruikers die lichamelijke maar vooral ook verrassend veel geestelijke problemen erdoor hebben gekregen.
Gebruik is een eigen keuze, maar wel eentje die zeer weloverwogen en met de best mogelijke begeleiding genomen moet worden.
Op je 20e denk je onoverwinnelijk te zijn (ik dacht het toen wel in ieder geval :D) en dat je niks kan overkomen, hoe waardeloos is het als je 10-15 jaar later, met nog 40 jaar te gaan er achterkomt dat je zelf onomkeerbare schade aan je eigen lichaam hebt aangebracht door ondoordacht gebruik?
Nogmaals, ieder voor zich, maar op zijn minst goed doordacht, met ''goede'' producten en goede begeleiding en dat is niet bij iedereen het geval helaas.

Dit heb ik bij twee mensen gezien dichtbij, vooral karakter verandering.
Reden voor mij om het nooit AAS te doen want ik spoor al niet van eigen op een bepaalde manier en ik weet het, denk wel dat als me hormonen straks minder zijn dat ik trt moet.

Terug
Naar boven