AndroidHealthClinic

Sticky "Natty kan je niks bereiken" topic

Ach, in mijn ogen is de algemene gezondheid belangrijker dan opgeblazen spieren gevoed door hormonen die een groot risico met zich meebrengen. Mensen die trainen laten graag uitschijnen dat ze gezond leven, maar dan zijn er ook die spuiten om toch maar meer mensen te kunnen verbazen en rond te lopen op een strand met een gevoel van "ik ben de hulk". Het is imo niet eens uit wedstrijdambities, maar vooral om te imponeren. Heel triestig als je je geluk laat afhangen aan de reacties en goedkeuring van anderen.

Ik train omdat ik het leuk vind en eet volgens de wijze omdat ik ook algemene gezondheid toch belangrijk vind. Als ik echt gaf om resultaat, dan liet ik ook een spuit in mijn reet zetten.

Vind het best tof om buffe mensen te zien, maar waarom zou je zo'n immobiel propje spier willen worden :o

Ik denk dat de meesten over dit topic te zwart-wit denken, al moet ik toegeven dat mijn kennis over deze materie heel beperkt is. Volgens mij kan je echt wel verantwoord omgaan met deze middelen.

Velen roepen hier maar wat, zonder ook maar enige kennis. Ikzelf heb ook al menig gebruiker in levende lijve kunnen observeren en meestal (lees: 'mijn observatie' 'meestal, dus niet altijd!') zijn dit meestal de iets marginalere en minder intelligente personen die snel resultaat willen behalen. Irriteert mij dit? Ja.

Maar ik beschouw deze mannetjes dan ook niet als representatief voor de verstandige gebruikers die eerst x aantal jaar serieus naturel hebben getraind en dan met verstand van zake de next level willen bereiken.

---------- Toegevoegd om 10:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:47 ----------

Mensen die beweringen doen over bepaalde fysiologische/psychologische bijwerkingen/gevolgen, graag voor deftige onderbouwing zorgen (=wat zegt de convergerende evidentie).

Dit heb ik bij twee mensen gezien dichtbij, vooral karakter verandering.
Reden voor mij om het nooit AAS te doen want ik spoor al niet van eigen op een bepaalde manier en ik weet het, denk wel dat als me hormonen straks minder zijn dat ik trt moet.

Vind het best tof om buffe mensen te zien, maar waarom zou je zo'n immobiel propje spier willen worden :o

Ach, in mijn ogen is de algemene gezondheid belangrijker dan opgeblazen spieren gevoed door hormonen die een groot risico met zich meebrengen. Mensen die trainen laten graag uitschijnen dat ze gezond leven, maar dan zijn er ook die spuiten om toch maar meer mensen te kunnen verbazen en rond te lopen op een strand met een gevoel van "ik ben de hulk". Het is imo niet eens uit wedstrijdambities, maar vooral om te imponeren. Heel triestig als je je geluk laat afhangen aan de reacties en goedkeuring van anderen.

Ik train omdat ik het leuk vind en eet volgens de wijze omdat ik ook algemene gezondheid toch belangrijk vind. Als ik echt gaf om resultaat, dan liet ik ook een spuit in mijn reet zetten.

creatine-whey-protein-no-bro-im-all-natural-thumb.jpg

nlhoh.jpg

The natty guys strike in!

Laatst bewerkt:
Dit zijn enkele voorbeelden uit het zgn. pre-steroid tijdperk, waar middelen geen of een beperkte rol speelde:

2mwh0kk.jpg

m3rx1.jpg

mwcgp0.jpg

110vlld.jpg
33wuopf.jpg
346uj47.jpg
20hsmrr.jpg

:roflol:

Ik heb niks tegen AAS en vind de medische kant zelfs heel interessant, alleen vind ik het zo buff worden dat je niet meer normaal kan sporten en bewegen nogal zinloos. Waarom zo ver gaan dat je spieren in de weg gaan zitten. Kevin Levrone was nog een rete snelle sprinter in z'n prime, daar heb ik dan veel respect voor.

---------- Toegevoegd om 11:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:10 ----------

Ik ga echt stuk om deze :roflol:

Snap nooit waarom er gelijk zo geoordeeld word over iedereen die AAS gebruikt.
Andersom gebeurt ook niet.

En zoals Rah Rah Man zegt: kom met een onderbouwing.

Volgens mij valt de haat tegen AAS gebruikers erg mee op dit forum, alleen gastjes van 18 die met 1,80m, 70kg een anavar kuur willen pakken worden wel uitgelachen.

Ik denk meer dat het een taboe onderwerp is met een heel slecht imago. Sommige AAS gebruikers zullen zich daardoor snel aangevallen voelen en de neiging hebben in de verdediging te schieten.

Oordelen over natties gebeurt ook zat, maar als je er kut uitziet met kuren van meer dan een gram ben je ook wel raar bezig

---------- Toegevoegd om 11:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:10 ---------- Volgens mij valt de haat tegen AAS gebruikers erg mee op dit forum, alleen gastjes van 18 die met 1,80m, 70kg een anavar kuur willen pakken worden wel uitgelachen. Ik denk meer dat het een taboe onderwerp is met een heel slecht imago. Sommige AAS gebruikers zullen zich daardoor snel aangevallen voelen en de neiging hebben in de verdediging te schieten. Oordelen over natties gebeurt ook zat, maar als je er kut uitziet met kuren van meer dan een gram ben je ook wel raar bezig

Ik zie het ook niet echt als haat.
En ik ben het met je eens over 18jarige die een anavar/winstrol kuur pakken voor de zomer.

Persoonlijk oordeel ik over niemand, natty of niet natty.
Er word wel vaak heel zwart-wit gedacht over mensen hier die wel AAS gebruiken, met name door mensen die er weinig/geen verstand van hebben maar wel oordelen trekken, en dan op een manier die nogal beledigend over komen.
Soms zelfs zonder goede onderbouwing.

Ik heb er dan ook niet alle verstand van, maar ik probeer het te leren.
En maak dan ook geen claims in de zin van: Ja ik ken iemand en die is door de AAS..... vul de rest maar in. Niet dat jij dit wel doet, maar om even een voorbeeld te geven :).

Dat is ook altijd mijn punt geweest.

Natuurlijk kun je altijd discussieren over wat wel en wat niet esthetisch verantwoord is, maar ik zie liever de 'beperkte' ontwikkeling van de nog atletisch ogende naturel, dan de 'drugs induced elefantiasis look' die ik bij het merendeel van de juicende pro's ziet.

Dat is ook altijd mijn punt geweest.

Natuurlijk kun je altijd discussieren over wat wel en wat niet esthetisch verantwoord is, maar ik zie liever de 'beperkte' ontwikkeling van de nog atletisch ogende naturel, dan de 'drugs induced elefantiasis look' die ik bij het merendeel van de juicende pro's ziet.

Dus iemand die juiced kan niet atletisch zijn? Een atletisch gespierde juicer ziet er 10 keer beter uit dan een natty atletisch gespierd persoon imo.

Laatst bewerkt:
Dus iemand die juiced kan niet atletisch zijn? Een atletisch gespierde juicer ziet er 10 keer beter uit dan een natty atletisch gespierd persoon imo.

Zonder dosissen/soort AAS is dit een lastig punt.
asafa-powell6.jpg
Asafa heeft waarschijnlijk ook wel het een en ander gebruikt, maar ziet er in mijn ogen goed uit.
body1.jpg
Dit vind ik dan weer helemaal niks

---------- Toegevoegd om 07:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:10 ----------

Ik zie het ook niet echt als haat.
En ik ben het met je eens over 18jarige die een anavar/winstrol kuur pakken voor de zomer.

Persoonlijk oordeel ik over niemand, natty of niet natty.
Er word wel vaak heel zwart-wit gedacht over mensen hier die wel AAS gebruiken, met name door mensen die er weinig/geen verstand van hebben maar wel oordelen trekken, en dan op een manier die nogal beledigend over komen.
Soms zelfs zonder goede onderbouwing.

Ik heb er dan ook niet alle verstand van, maar ik probeer het te leren.
En maak dan ook geen claims in de zin van: Ja ik ken iemand en die is door de AAS..... vul de rest maar in. Niet dat jij dit wel doet, maar om even een voorbeeld te geven :).

Fair point. Als iedereen er een goede basiskennis over zou hebben zouden discussies waarschijnlijk veel minder plaatsvinden

Daar kies je godver ook wel twee voorbeelden uit zeg :roflol:.

asafa-powell6.jpg
Asafa heeft waarschijnlijk ook wel het een en ander gebruikt, maar ziet er in mijn ogen goed uit.
body1.jpg
Dit vind ik dan weer helemaal niks ---------- Toegevoegd om 07:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:10

Kan begrijpen dat je die eerst mooier vind inderdaad :P
En dit is ook wel een beetje het punt eigenlijk, als je aan random iemand zou vragen: hoe zie je eruit als je AAS gebruikt? dan weten we wel wie ze zullen aanwijzen.

Terwijl ze het allebei zouden kunnen doen, de 'dosissen' zullen wel sterk verschillen denk ik haha.

asafa-powell6.jpg
body1.jpg
Dit vind ik dan weer helemaal niks

---------- Toegevoegd om 07:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:10 ----------

Fair point. Als iedereen er een goede basiskennis over zou hebben zouden discussies waarschijnlijk veel minder plaatsvinden

Man man man.. wat een voorbeeld ook..

Atletische Juicer:

Simeon+Panda+20110112d.jpg

• Topic Starter Topic Starter

Veel vrouwen vinden natty ripped people knapper. Dan heb ik het over natty droge meso's.
Natuurlijk in termen van BB, waar het aankomt op massa en size, heb je wel gelijk.

Terug
Naar boven