MuscleMeat

Sticky "Natty kan je niks bereiken" topic

Naturel kun je heus wel veel bereiken. Zorg er gewoon voor dat je een goede 5 dagen split hanteert, bijv borst/armen/buik, rug/armen/buik, schouders/armen/buik, benen/armen/buik en buik/armen. Benen niet verplicht.

Daarnaast 8 maaltijden per dag, geen vetten. Zo kun je natural groot worden als Mike o'Hearn. Hij is natty.

Geen vetten? ???

Naturel kun je heus wel veel bereiken. Zorg er gewoon voor dat je een goede 5 dagen split hanteert, bijv borst/armen/buik, rug/armen/buik, schouders/armen/buik, benen/armen/buik en buik/armen. Benen niet verplicht.

Daarnaast 8 maaltijden per dag, geen vetten. Zo kun je natural groot worden als Mike o'Hearn. Hij is natty.

56765249.jpg

Staat toevallig heel artikel in nieuwe muscle & fitness over natural bodybuilder Mike O hearn :roflol:

Ik vind dat altijd zulk stom geouwehoer. Je weet toch van jezelf welk doel je voor ogen hebt, en wat je er wel of niet voor over hebt? Als het goed is weet je ook wel een beetje wat voor jou wel of niet haalbaar zou zijn.
Enige waar ik mij echt aan kan ergeren is dat schijnheilige gedoe, mensen die overduidelijk gebruiken en de hele wereld ervan moeten overtuigen dat ze naturel zijn. Houd gewoon je kop dicht en doe waar je je goed bij voelt.

Als je niet gebruikt zijn je kansen beperkt zo goed als in elke sport.

En inderdaad wat heb je er voor over om bij de top te komen? Wat zijn jou ambities? Dit verhaal kan je uit meerdere perspectieven bekijken.

Feit is gewoon als je niet gebruikt ben je beperkt. Of je het wil of niet :)

Je kan ook nooit weten of iemand 100 % niks gebruikt ben je 24 uur bij diegene nee dus je weet het niet.

8 maaltijden en geen vetten dit is grappig.

Damn, dacht even 'not sure if srs or trolling' tot ik je username zag :roflol:

Je kunt naturel heel ver komen, jammer dat veel mensen daar niet in geloven.

Tja wat is heel ver ? Hier kan je ook lang over praten :D

Je kan als natty meer bereiken dan 95% van de shortcuts op dit forum in ieder geval. Waarbij niet alle mensen die kuren als shortcuts worden gekenmerkt.

Dit meen je niet.. Geen vetten? En benen niet verplicht..

Straks ga je nog zeggen dat je niet naturel bent als je wei eiwit shake's neemt..

Sorry, maar ben het niet met je eens omtrent je onderbouwing. Geloof dat je naturel een goede basis neer kunt zetten, maar daar heb je juist goede voeding voor nodig (ook gezonde vetten) en zul je je gehele lichaam hard moeten trainen in combinatie met genoeg rust.

Dit meen je niet.. Geen vetten? En benen niet verplicht.. Straks ga je nog zeggen dat je niet naturel bent als je wei eiwit shake's neemt.. Sorry, maar ben het niet met je eens omtrent je onderbouwing. Geloof dat je naturel een goede basis neer kunt zetten, maar daar heb je juist goede voeding voor nodig (ook gezonde vetten) en zul je je gehele lichaam hard moeten trainen in combinatie met genoeg rust.

Denk om je bloeddruk.

In het geval je het nog niet door had, was dat geen serieuze post. :rolleyes:

Verkeerde sport om iets in te willen bereiken als je natty wilt blijven. Hoeven we niet zo ingewikkeld over te doen lijkt me?

Ik denk dat dit soort websites je niet verder gaan helpen.
Wat ik er uit proef is een stuk frustratie in de schrijvers die het niet lukken om iets verder te komen.
Niet veel bereiken als naturel vind ik zelf onzin. Je kan wel heel veel bereiken. De ene wat meer dan de ander maar je kan behoorlijk ver komen.

Dat je niet zo ver zal of kan komen als een gebruiker, ja dat klopt. Maar dat betekent niet dat de naturel niets kan bereiken.
Training optimaal en voeding optimaal dan kom je vrij ver (uitzonderingen daar gelaten).

Waarom heb je dat nooit geprobeert dan? Jij bereikt niks mèt AAS, had je je kunnen voorstellen zonder? :roflol:

Alleen mietjes zijn natty

je bent toch naty onder de gram test?

Terug
Naar boven